RSS

Brb…

29 окт

Jutros mi se mozak pretvorio u kašu. Lepo mi se oči otvorile, ja da ustanem iz kreveta kad ono – fut. Mozak uopšte ne daje informacije rukama i nogama da rade. Samo se tresu. Strovalim se nazad u krevet.

Posle nekog vremena probam opet. Isto. Trese se bre. Neće me nose noge. Opet nazad u krevet.

Napokon uspem da ustanem. Istostiram nešto da doručkujem i da vas čitam. Posle odustanem. Kažem ( ne kažem, nego pomislim) ne mogu više. Ja ne mogu više da jedem?! Nemoguće, neverovatno, žalosno i tragedija.

Tako moj kašasti mozak krene da priča sa nekim turčinom koji me je obavestio da je njegov “open penis“ 21 cm. Onako kašasta dok sam našla gde se ljudi blokiraju, onaj mi napisa još nešto.

Posle sam malo pričala sa Anom. Svirala mi gitaru i pevala. Malo mi se zgrušao mozak.

Odem do uputstva koje mi mama ostavlja svaki dan da obavim, odem, malo sve pogrešno uradim.

I stoje mi sudovi, i kuća treba da se usisa i ja treba da se istuširam. Al’ ne mogu. Sve stojim u mestu tj sedim ispred ovog komjutera buljim u jebemliga šta i slušam Everlast. Everlast cool!

 
9 коментара

Објављено од стране на октобар 29, 2009 in Ludilo!

 

Ознаке: ,

9 responses to “Brb…

  1. Firstname Lastname

    октобар 29, 2009 at 2:11 pm

    sudovi, usisivac,… ima vremena…
    a sad i ja slusam Everlast – stvarno cool 🙂

     
  2. zelenavrata

    октобар 29, 2009 at 4:13 pm

    I sta kaze 21cm 😆

     
  3. Firstname Lastname

    октобар 29, 2009 at 4:18 pm

    ajoj, znam da je off, sorrry…
    samo, razmisljala sam koliko ljudi koji nisu iz naseg kraja razumeju rec FUT pa, zaludna kakva jesam ceo dan, konsultovah sveznajuci google translate:
    1. Romanian – English: FUT=FUCK odnosno
    2. Romanian – Serbian: FUT=ФУЦК
    🙂 :mrgreen:

     
  4. Ivana

    октобар 29, 2009 at 5:58 pm

    ..ja i dalje ništa ne radim 😛

    zelena, ma odakle znam, spominjao mi neki webcam show dok se ja zbunila sa onaj block/report person 🙂

    Firstname Lastname, glupani! Ladno su mogli da ga prevedu i FUT – stopalo. Idioti..

     
  5. Suske

    октобар 29, 2009 at 6:43 pm

    Odmaraj dok još možeš 😉

    A mjuza je cool. Sviđa mi se 😀

     
  6. Mahlat

    октобар 29, 2009 at 7:36 pm

    Je l’ ti sad bolje?

     
  7. Ivana

    октобар 29, 2009 at 7:44 pm

    Ne tresu mi se ruke i noge, ali i dalje – JA LENJA

     
  8. Mahlat

    октобар 30, 2009 at 11:04 am

    Ma da si ziva i zdrava!

     
  9. zelenavrata

    октобар 30, 2009 at 1:09 pm

    ko se nije rodiJo tog lenjavitis nije ukaciJo

     

Оставите одговор

 
