RSS

Izgled je bitan

30 окт

I ko kaže drugačije, laže! Mislim, izgled je bitan u tim muško ženskim zajebavancijama, ili muško – muškim ili žensko – ženskim, kako ko voli.

Sad to šta je meni privlačno i vama, svakako ne mora da bude isto, svako od nas ima različiti okidač na šta se pali, ali da je bitan, bitan.

Možeš ti da budeš sledeći Stiven Hoking po inteligenciji, ali ako nema ono nešto što će mene da privuče, možeš i da izgledaš kao Bred Pit (koji meni nije nikakav frajer, osim u Snatch-u, al’ tu glumi ciganina 😀 ) ali ja te neću gledam.

I to me ne čini površnom. Niti bilo kog od nas. Jednostavno je tako. Da mi se to sviđa, ne sviđa mi se što je tako. Jer da nije tako, ja bi imala neke divne ljude za momke, a ovako nisu, jer su zbog tog okidač nedostajaćeg faktora, stavljeni u friend zone ili nisu stavljeni nigde.

Ne sviđa mi se to ni zato što “moj tip“, mogu da prepoznam na kilometar. Svi kao da su u kalup pravljeni. Svi imaju po 13 kila, svaka koščica im se vidi, crni su, ćosavi i još neke fizičke karakteristike. Aj što su svi slični fizički, nego što su svi bre poremećeni. Dobro, aj ne svi. Ali kontam da mi je neki okidač da taj neko mora bude nedopravljen. Mora da ima neki težak zajeban problem da l’ sam sa sobom, da l’ sa životom, roditeljima, poslom, drogom, alkoholom, bivšom ženom ili šta već. Jednom moja majka rekla, da kad se skupe svi moji momci na gomilu, jedva može da se dobije POLA pristojnog čoveka.

Shvatam ja da nisam nešto posebno, da postoji tip žena koje se lepe za “loše momke“, da patim od nekog kompleksa Boga, pa ću JA da im pomognem, zato što ću JA da ih volim dovoljno da ih promenim. Kakav fazon, a? Nikad ne zastareva.

Tako sam razmišljala i razmišljala i došla do zaključka da se ja od 15 godine zabavljam u stvari sa jednim istim momkom. Samo im se imena menjaju i po koji problem.

E sad, isto tako sam rešila da je dosta bilo zajebancije i da je krajnje vreme da se uozbiljim po tom pitanju, ali onda dođe ono s početka priče – izgled je bitan. To nešto je bitno. A to nešto nemaju dobri, odlični momci i super ljudi.

I tako malo sam razmišljala o tome.

Ovaj post nema poentu.
Ili ima “hemije“ ili nema. Tako prosto.

A tako komplikovano.

 
14 коментара

Објављено од стране на октобар 30, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , , ,

14 responses to “Izgled je bitan

  1. zelenavrata

    октобар 30, 2009 at 4:04 pm

    Jes vala tako! Hemija i tacka.

     
  2. Sanja

    октобар 30, 2009 at 5:49 pm

    Ali definitivno se na kraju najuzasnije zaljubis i udas za nekoga ko nije tvoj tip! Iz iskustva. 😛

     
  3. Mahlat

    октобар 30, 2009 at 6:55 pm

    Sanja, bas tako :mrgreen:

    ne smem ni d’opsujem 😆

    samo da rezimiramo – izgled je bitan a ne lepota, kako ti rece u te tvoje sto nisu za pola coveka se niko sem tebe ne bi zaljubio

     
  4. Eva Internazionale

    октобар 30, 2009 at 7:43 pm

    Ne mogu da ti kažem koliko se samo poistovećujem sa ovim. Pitam se da li je to tako kod svih?

     
  5. Ivana

    октобар 30, 2009 at 9:31 pm

    Ne znam šta da vam kažem.

    Svi ste u pravu.

    Ja poentu nemam.

     
  6. Mahlat

    октобар 30, 2009 at 9:43 pm

    Ma kakva, bre, poenta, cim bi je provalila carolija bi nestala. Cuti i uzivaj 🙂

     
  7. Ivana

    октобар 30, 2009 at 10:03 pm

    u čemuuuuuu bree da uživam?!?!?!?

     
  8. Suske

    октобар 30, 2009 at 10:19 pm

    U potrazi za „hemijom“ 😉

     
  9. zelenavrata

    октобар 30, 2009 at 11:27 pm

    U trazenju, kad nadjes nasla si i nema vise trazenja 🙂

     
  10. kofernjaca

    октобар 31, 2009 at 1:13 am

    U zavisnosti od osobe do osobe, od kriterijuma, od faze života, od ustajanja na levu ili desnu nogu, od sunca ili oblaka, od alkohola ili sokića….moje shvatanje se zasniva na tome da koliko izgled kod nekih osoba odlučuje na koju stranu ponašanje vodi, kod nekih je nebitan ili manje bitan; večeras sam, posle koliko nedelja, obišao, mogu reći, jednog od najboljih ortaka u mom životu i njegovu porodicu, pa smo malo i popili, i MALO vodili razgovor na određenu temu, nakon čega sam krenuo kući ( pošto neko mora da zaradi ono što neko želi da potroši ). U tom putu sam razmišljao o Tvom razmišljanju i mogu ti reći da kada sam Te upoznao, kao da te nisam ni upoznao, tj. muškarac sam ali u tom trenutku upoznavanja nisam uopšte razmišljao kao muškarac, već kao “ OK, Ivana „, pričaš, pričaš, pričaš….međutim igrom slučaja počnem da čitam Ivanizme, i čitam, i čitam, i čitam,…i sve ih pročitam ( kao da je osećajni deo mene proživeo te trenutke Tvog života )… WOW…nebitno mnogo sam se raskenjao, alkohol, što me dovodi do sledećeg: Izgled ne mora da bude bitan, i da, ovaj post nema poentu…eto.

     
  11. Deda

    октобар 31, 2009 at 9:46 am

    Ista si ko ja, i ja uvek imam neke lose momke, nikad dobre… 😛
    Izgled je bitan , ali ne i presudan,lol…

     
  12. Vajar beogradski

    октобар 31, 2009 at 1:50 pm

    Изглед је јако битан али не и пресудан. На основу изгледа дође до контакта а онда ако је чабар – педала!

    Е бре жене све сте исте (ко што смо и ми исти).

    Упознате нас и заволите због тога какви јесмо. Е, онда би да нас мењате на онако како ви мислите да треба да будемо.

    Ми се ту не дамо, копрцамо и ето сталног конфликта.

    Ако подлегнемо ранама из јарког боја и променимо се – онда то више нисмо ми какве сте нас упознале… онда смо досадни… и наиђе неки нови који треба да се мења!

    Мирно дете, лепа баба и задовољна жена – mission impossible !

     
  13. Charolija

    октобар 31, 2009 at 3:16 pm

    Izgled jeste bitan naravno. Ne lepota, nego to nešto i takav ne može da prođe, a da ga ne primetiš. Hemija ili već šta, jbmli ga.

    Udala sam se za totalnu suprotnost od toga što me je nekada privlačilo.

     
  14. Slavko

    новембар 1, 2009 at 5:52 pm

    Cudno je, kako ovo svi znaju, a niko se ne usudjuje da glasno kaze… Svi smo „politicki korektni“. A ako govorimo o dobrim momcima (i djevojkama) – iskustvo mi govori da su to uglavnom ruzne osobe. Oni moraju da budu dobri da bi ih drugi prihvatili, ta sta im drugo ostaje? Za lijepima svi trce, bez obzira koliki su smradovi i kompleksasi… To je jednostavno tako, a mi mozemo biti „politicki korektni“ pa govoriti da nije.

     

Оставите одговор

 
