RSS

Psujem, na veliko

06 нов

Ja stvarno ne umem ni o čemu drugom da mislim sad osim o grejanju.

Znate kako se budim ujutru? Pošto se bacakam u toku noć i bijem sve oko sebe (tj nikoga sada ) uključujući i mene. Izvrćem ruke, noge, zabijam nokte u oči ruke, noge… Tako u jednom trenutku ruka mi ode u zid. Spavam ispod prozora. Znači, pipnem zid i zaledi mi se ruka. Istog trenutka se probudim. Pipnem radjator. I počnem da pizdim. Iz momenta.

Pa jebem mu mater stvarno, svima! To što se dešava sa grejanjem je NAJOBIČNIJA PLJAČKA! Nemamo bre grejanje u 21 veku! I niko nije odgovoran. Svi se međusobno prepucavaju – opština, predsednik, direktori. Boli me bre klitoris ko je odgovoran, ‘OĆU GREJANJE!

I prosto ne mogu da verujem kako to trpimo! Svi sede po kućima i psuju, a niko da ne ode da jebe mater nekom. Ja bi’ išla, redom. Sa motkom i sekirom, da ih bijem i da im sečem ruke nesposobne i neradničke. Al’ ne mogu sama. Otići ću u zatvor.

Naravno, JA ću da odem u zatvor, a oni koji nas jebu u zdrav mozak neće. Nema grejanja, pa nema.

Jebem ti i ovaj narod koji ne može da se skupi i stvarno nekog da polomi od batina. Situacija je prešla svaku kritičnu tačku. Ljudi bre! Zima je. Napolju pada sneg, kiša i ‘ladno je. Mi po zakonu MORA da imamo grejanje. Zašto to dopuštamo?!

Zašto to bilo ko dopušta?!

Ima neki prostest u ponedeljak. Ja ću idem. Ima da nas ima 20.

I opet se vraćam na onu moju “da svaki narod ima vlast kakvu zaslužuje“. Normalno da će dan sam jebu u zdrav mozak, kad to dopuštamo. Kad smo glupi, kad se ne informišemo, i kad sve prihvatamo.

Znači, poludela sam. ‘Ajde bre nekome da jebemo mater. Bar će se zagrejemo.

Nije mi žao zbog svih ovih psovki. Prsla sam. Krajnje je vreme svi da prsnemo!

 
6 коментара

Објављено од стране на новембар 6, 2009 in Auuu sam se iznervirala!

 

Ознаке: , , ,

6 responses to “Psujem, na veliko

  1. zelenavrata

    новембар 6, 2009 at 12:13 pm

    Jebo im i ja mater bas!

     
  2. Vajar beogradski

    новембар 6, 2009 at 1:41 pm

    Срамота, само фали и воду да искључе… Уморан народ… Не може више ни мотке да носи.

    На носао се па ништа. Сјаши Ђелић да узјаши Динкић…

     
  3. RainDog

    новембар 6, 2009 at 2:16 pm

    Biće nas više od dvadeset u ponedeljak, ne brini.

     
  4. AnaJ

    новембар 6, 2009 at 4:40 pm

    Dolazim.

     
  5. Suske

    новембар 6, 2009 at 6:23 pm

    uffff :((((

     
  6. Charolija

    новембар 7, 2009 at 5:12 pm

    Strašno je što nemate grejanje, a još strašnije je što je Srbija obaveštena o tome onda kada je bilo aktuelno, tj. kada se grejanje uključivalo po Srbiji i ni reči više. Znači bila sam ubeđena da je to, nemanje grejanja trajalo par dana i da se situacija rešila, najdalje za nedelju, pa nek bude i dve. Ne mogu da verujem. Prosto ne smem ni da mislim o tolikoj nepravdi koja se dešava u ovoj zemlji, nekima ovako, nekima onako, a u suštini svi smo u velikim govnima. Šta da radimo, nemam pojma? Nekako mislim da se bliži još jedan rat.

     

Оставите одговор

 
