RSS

…ali ja ne volim mačke!!…

17 нов

Stvarno!

Nikad nisam. Ja naivno još uvek verujem u onu bezuslovnu ljubav, a mačke te vole samo dok ih hraniš, dok ker..e to je životinja, ti ima ga biješ a on će te gleda onim okicama i da se pita zašto, ali i dalje ima te voli…

Ne volim mačke.

Šta s’ tim?

Kako ću onda breejiii da budem stara usedelica sa devet do dvadeset mačaka?

Ne ide da budem stara usedelica sa kerovima, u stvari bila jedna bakica dok sam išla u osnovnu, stalno šetala tri neka kera, ali ona uvek izgledala tako slatko, kao iz Diznijevog crtana da je ispala, sa sve šeširićem i kompletićem, tako da mora da je udovica, a ne usedelica, tako da nije to toJi!

Ne volim mačke breeee!!!

Raspisujem konkurs za idejnu skicu mog idealnog muškarca. Kad izaberemo pobednika, ‘oću da mi ga istog takvog nađete. I dovedete na vrata. Kolima, njegovim. Pa da me odveze do njegovog stana. Otkupljenog naravno. Posle ću se snađem.

I to sve zbog mačaka! Jer ja NE VO LI M mačke!!

…ovaj post je pun ironije, cinizma, sarkazma i ostalog. Napisan u 36 minuta posle ponoći, posle dva dana teške depresije i jednog dana teške manije. Posle sat i ohoho rađenja psihiloških testova. Značiiiii…ne objašnjavajte mi zašto su mačke dobre, to NIJE poenta….

Ja u stvari samo hoću da imam čoveka svog života, savršenog naravnog, savršenu decu, puno para i srećan i zadovoljan život do kraja tog istog života. Ništa drugo. Iččččč

 
18 коментара

Објављено од стране на новембар 17, 2009 in Ludilo!

 

Ознаке: ,

18 responses to “…ali ja ne volim mačke!!…

  1. anotherlamplighter

    новембар 17, 2009 at 2:49 am

    Ideja za skicu tvog idealnog tipa: ne voli mačke.
    Bilo bi stvarno blesavo da te doveze otkupljenim kolima do otkupljenog stana i da otvoris otkupljena vrata a ono…. mijau.

    Od ostalih karakteristika mislim da tražiš nekog crnog i mršavog (pisalo u nekom postu prije). Ništa ne brini, sad će doći pametniji ljudi koji će ga isprofilirati do matičnog broja.

     
    • Ivana

      новембар 17, 2009 at 11:52 am

      🙂 funny..mjauuuu
      Onda ne brinem, ali i matičniiii mora da budeee lepppp

       
  2. zelenavrata

    новембар 17, 2009 at 2:50 am

    I tata bi sine!
    P.S. I ja ne volim macke!

     
    • Ivana

      новембар 17, 2009 at 11:53 am

      taj odgovor uopšte ne nalazim utešnim. Tj i ti bi! Pa ti si bre 13 meseci starija od mene, što ti “to“ nemašš?

       
  3. Walker

    новембар 17, 2009 at 3:54 am

    Ako nešto hoćeš, ne možeš da čekaš da ti padne u krilo. Uostalom, koliko savršen za tebe može da bude neko koga ti nađu drugi?

     
    • Ivana

      новембар 17, 2009 at 11:54 am

      Isprobavam drugi pristup… Ja dokazano ne valjda da ga tražim 😛

       
  4. Sanja

    новембар 17, 2009 at 8:02 am

    Najbolje stvari dese se kad vec dignes ruke od njih, zato ne brini, stizu! 😛

     
    • Ivana

      новембар 17, 2009 at 11:54 am

      Jel’ su na putu? Javili se?! 😀

       
  5. drnch

    новембар 17, 2009 at 9:19 am

    A b’e, sta ti macke krive sto sedis u kucu i citAs zutu stampu ??!? Napolje! Na ‘ladno… trazi koj’ ce te zgreje! 😆

    Mala, odlican ti je blog! 🙂

     
    • Ivana

      новембар 17, 2009 at 11:54 am

      Ne čitam žutu štampu.

      I izađem napolje…nema ništa…ili ono što ima lele

      Hvala, 🙂

       
  6. Mahlat

    новембар 17, 2009 at 5:08 pm

    Stvarno ti je odlican blog, sve bolji i bolji, to je jedino sto danas mogu da kazem.

     
  7. Ivana

    новембар 17, 2009 at 10:14 pm

    Pa hvala lepo 🙂

     
  8. rainbowica

    новембар 17, 2009 at 11:04 pm

    Amin sestro! Kad ga nadjes nek ima i brata bliznaca, ce da me upoznas s njim. 😀

     
  9. Ivana

    новембар 17, 2009 at 11:23 pm

    oću, što da neću 🙂

     
  10. electrasdreams

    новембар 18, 2009 at 11:20 am

    Opet oces dvajespet po turu.
    U lov, smesta!

     
  11. Goya

    новембар 21, 2009 at 12:28 pm

    Pa, sestro, nisam te skoro video da praviš osmice!

    http://metasinkrizam.wordpress.com/2009/11/21/flowmaster-u-dupe/

     
  12. Katarina

    децембар 13, 2009 at 5:27 pm

    Ja volim macke.

     
  13. Milko

    децембар 16, 2009 at 2:55 pm

    Mačke su zakon! :P..psi su glupkavi,mačke su filozofi…psi su frustrirani,mačke su opuštene…psi nemaju digniteta, mačke su samosvjesne..

    a mi muškarci smo inače divni,koga god da odabereš,nećeš pogriješiti 😀

     

Оставите одговор

 
