RSS

Megalomanija (?!) po snovima

21 нов

Oduvek sam imala ludačke snove, verovatno zato što sam malo suludničava, pa kad to noću to sve akumulira, ispadne svašta. Uglavnom se sećam svojih snova, jasno i glasno, u boji, svih likova i onda ja to analiziram. Dešavalo mi se da imam snove u nastavcima i tako to.

Nego sad u poslednje vreme, uhvatila sam takav šablon, to se dešava eto već dve nedelje. Elemmm, koliko sam ja uspela da ukapiram sanjam san sa istom “poentom“ već neko vreme. Likovi se menjaju manje više, ali poruka ne.

Prvo sam počela sa crncem egzotičnog imena. Mnogo nam bilo lepo. Nisam pridavala neko značenje. Sledeću noć je došao fantastični izraelski snajperista i ja kao njegova riba. On ćelav, lep, visok, frajer u pizdu materinu. Ja, lepa, tetovirana zajebano. Njegova riba.Tu se već malo zamislih. Muškarac – treba mi, očigledno.

Sledeći put bila udata za Colina Farela, onog glumca, mnogo nam bilo dobro, ja glumila u nekom nezavisnom filmu koji je pokupio sve lovorike i od publike i od kritike, šetkamo se po crvenom tepihu, ja nominovana za Oskara, svi nas intervjuišu. Probudila me zvonjava telefona, drugari me uveravali da bih dobila oskara da sam nastavila da sanjam. Hmmmm..opet muškarac i ja mnogo bitna u nečemu.

Onda su snovi počeli opasno da luduju. Svaki sledeći put sam se nalazila na nekom mestu – neka kuća, neka škola, neki zamak, neki hotel. Svaki put je bio tu neki fantastačn tip, lep u pizdu materinu, moj. U početku se kao nešto zezamo i sve je super, dok se ne provali da ta ista kuća, zamak, škola ili hotel, krije neku veliku tajnu, misteriju ili blago koje samo JA, jer sam ja izabrana, da to otkrijem i rešim.

Tako bi i noćas. Neka zgrada, neko lepo ciganče me voli, neka baka je u nevolji a to samo ja provaljujem i spašavam baku. Nevolja je imala neke veze sa zaverom o kukuruzu. Jebemliga šta to treba da znači.

Bez obnavljanja Frojda, mogu da kažem da sam toliko sjebana da mi i nesvesni deo mog lepog mozgića vrišti za pažnjom.

Mnogo sam oštećena… 🙂

 
9 коментара

Објављено од стране на новембар 21, 2009 in Ludilo!

 

Ознаке: ,

9 responses to “Megalomanija (?!) po snovima

  1. zelenavrata

    новембар 21, 2009 at 2:19 pm

    I sve neke garave sanjas 😀

     
  2. Ivana

    новембар 21, 2009 at 2:35 pm

    pa garave bre, drugačije ne trošim.. 🙂

     
  3. anotherlamplighter

    новембар 21, 2009 at 2:42 pm

    Prvu stvar nakon čitanja sam odjurio pogledati kako se kreće cijena kukuruza. Moglo bi se reći da pokušavam iskoristiti tuđe snove. 🙂
    Snovi ti zvuče odlično, na tvom mjestu ja se uopće ne bih budio. Meni jedan takav pozitivan dođe na deset usranih. I ne moraju značiti da si sjebana, ja snove više smatram nekom vrstom ventila kojim se popušta pritisak i zabavom za svjesni dio mozga dok nesvjesni dio arhivira sjećanja i slaže emocije.

     
  4. Ivana

    новембар 21, 2009 at 2:45 pm

    anotherlapmlighter, pa ni jaaaaaaaaaaaaa seee ne bih budila. Tamo mnogo lepo. Ovde nit’ ih ima garavi niti sam kome bitna 😀

     
  5. Gabi

    новембар 22, 2009 at 8:24 am

    „Sta je „babi“milo to joj se snilo“

     
  6. Sanja

    новембар 22, 2009 at 9:07 pm

    Blago tebi, mene spopali neki kosmari, budim se guseci se od straha, muka mi da legnem. Ajd, ako pretekne neki Kolin, Dzordz i tak’i, ti salji ‘vamo! 😛

     
  7. Branka

    новембар 24, 2009 at 10:16 am

    ….nisam odavno chitala tvoj blog….i evo sad se setila…..i pochnem da chitam ovaj text i setim se da sam te juche sanjala…..al josh ludje nego tvoji snovi….mislim nisi bila u mom snu ali se govorilo o tebi….
    Nije bio u pitanju ni egzotichni crnac,ni izraelski snajperista…..bio je Milan…..:)

     
  8. Sanjar u prolazu

    новембар 25, 2009 at 12:05 am

    lepu listu si ti napravila, u čemu je tajna? 🙂

     
  9. Ivana

    новембар 25, 2009 at 10:54 am

    Sanjar…u usamljenosti…

     

Оставите одговор

 
