RSS

Vilina dolina

25 нов

– Hajdemo do šumice i potoka, našle smo Aleksandra i ja novu vilinu dolinu!
– Jaoo ne mogu, mama i tata su mi rekli da odmah posle škole idem kući
– ‘aaaaajdeeeee, nećemo dugo
– ‘ajde

– gle evo su Miki i Dragan! ‘Ajde da se igramo. Kao mi smo princeze, a oni su prinčevi
– ‘ajde

Posle sat vremena

– ‘Ajmo kući
– ‘ajde još maaaaloooooooo
– Ja i Aleksandra idemo kući, a i sama si rekla da su ti mama i tata rekli da posle škole ideš kući
– Ma ostaću još malo
– Mi idemo, aj ćao
– Ćao

Kad je već počeo da pada mrak

– Leleeeeeee! Mora da idem kući ubiće me mama!
– Mi će te ispratimo, to dečaci rade.

Na putu do kuće

– Le – le, eno su ti mama i tata, traže te. Beeeežiiiiiiiimooo!

Ispred zgrade

– Sad kad uđemo u kuću, da odeš u sobu i da se spremiš za batine kakve nisi videla u životu
U sobi

Smeh
– Majku ti detinju, kako da te bijem tako!? (dete leži na krevetu, spuštenih pantalona)
– Šmrc
– Neću da te bijem, ali kažnjena si. Nema izlaska napolje dve nedelje i nema crtana nedelju dana
– Ali mama crrrrtaaaaniiii!! ‘el mogu bar pesme kad su da gledam?
– Ne
– Šmrc

Dnevna soba. Tata leži na kauču.

– Tata?
– Šta je bilo?
Ulazi u zagrljaj
– Tata volim te. ODUVEK sam te volela!

 
4 коментара

Објављено од стране на новембар 25, 2009 in Priče iz neke druge priče

 

Ознаке: , , ,

4 responses to “Vilina dolina

  1. zelenavrata

    новембар 25, 2009 at 1:22 pm

    Klasican sliht! Klasicna porodica!
    Dostojevski klasik.

     
  2. Charolija

    новембар 25, 2009 at 2:29 pm

    Deca su male slatke zverčice. 😀

     
  3. Sheva

    новембар 27, 2009 at 1:52 pm

    Do jajne celije………..
    Kad cu ja da se izstrenirqan ko ti……
    Ivana brate sestro
    Aj da jurimo neke izdavace
    Pa makar i u hkroaciji!!!!!!!!!!!!

     
  4. Ivana

    новембар 28, 2009 at 12:14 pm

    Ševo, hvala
    Ne znam kad ćeš da se istreniraš

    Nemam želju za izdavanjem, ovo je ovde, za moju dušu

     

Оставите одговор

 
