RSS

Ma nemam šta!

29 нов

Sve patim ovih dana što mi blogić prazan, ništa ne pišem, malo mi krivo zbog toga, ali nemam šta! Nemam.

Od dosade može da se umre. Definitivno.

Nikad ne bih mogla da poverujem da je proces ne rađenja ništa toliko frustrirajući i naporan.

I tako sedim po ceo dan ne radeći ništa, iq mi je u konstantnom opadanju, ništa se ne dešava, ni o čemu nemam mišljenje, pa tako ne mogu n očemu ni da pišem.

Zbog tog opadanja inteligencije sam i podlegla nekoj tinejdžerskoj masovnoj histeriji tj njenom fenomenu, pa provodim vreme baveći se istim, što kod mene izazvia kontradiktorna osećanja neoposivog stida i vrlo čudnog uzbuđenjenja. Sve u svemu, to mi je smo potvrdilo, da osim što postajem gluplja iz dana u dan, ja sam i emocionalno zaostala.

I tako.

Izroniću na površinu kad se u mom životu pojavi neki ne dosadan faktor. Pošto ovako, stvarno nemam šta da vam kažem.

 
8 коментара

Објављено од стране на новембар 29, 2009 in Uncategorized

 

8 responses to “Ma nemam šta!

  1. Mahlat

    новембар 29, 2009 at 5:35 pm

    Ja procitah ovo nista 😛

     
  2. Charolija

    новембар 29, 2009 at 7:15 pm

    Pročitah i ja. 😉

     
  3. magi

    децембар 1, 2009 at 11:52 pm

    izranjaj na povrsinu o’ma! kako nemas sta…

     
  4. electrasdreams

    децембар 6, 2009 at 6:39 pm

    Ja to zovem > gazim po belom. I nisam daleko od toga sada.

     
  5. Milko

    децембар 12, 2009 at 1:16 am

    zdravo 🙂

    malo sam čačkao po ovom tvom blogiću..zanimljivo 😉

    elem,vidim da imaš problema sa spavanjem…dešava se..uz one standardne savjete sa mlijekom i čokoladom prije kreveta,+ nešto fizičke aktivnosti po danu,nije loše da kad legneš u krevet masiraš malo stopala,kako bi energija mogla da ti protiče organizmom..

    to kažu doktori,bioenergetičari i ostale face 😉

    I say you should watch your ass :lol:…bolje da ne primaš k srcu svakojake gluposti koje čovjeku iliti ženi ne daju da spava ;)..opusti se,zapali cigar,ne mora se ni spavati..onda ćeš fino spavati po danu,pa se tako nećeš dosadjivati dosadnom svakodnevnicom ;)..postaćeš tako noćna ptica,promjenićeš bioritam, i time ćeš imati jednu značajnu tržišnu prednost-bićeš u stanju da radiš kad svi drugi spavaju ;)..to je dobar psihički stimulans,znaš ono,different than all the others ;)..tako ćeš postati samouvjerenija,samozaljubljenija neće biti lako sa tobom onda…možda postaneš i umjetnica vrla,renomirana i intrigantna,i tvoje tange će na aukciji biti prodane za pola miliona funti ;)..Mel Gibson će da načisto popizdi ako ne režira film o tebi,i,uopšteno govoreći,stvar će da se odvija vrlo povoljno po tebe 😉

     
  6. Ivana

    децембар 12, 2009 at 10:51 am

    Milko, zdravo i tebi..a komentar na komentar – u jebemti! 😛 😉

     
  7. Milko

    децембар 12, 2009 at 12:54 pm

    😉

     
  8. Milko

    децембар 13, 2009 at 1:04 pm

    komentar na komentar-u komentara:…miša maloga 🙂

     

Оставите одговор

 
