RSS

E svašta!

07 дец


Spavanje je za mene postala veoma opasna aktivnost.

‘Ajde što sanjam sve i svašta pa kad se probudim ne znam da li mi je gore ili bolje što sam se probudila.

‘Ajde i to što neretko se budim u sred noći vrišteći ne znam ni ja zašto.

I to što se nekad probudim utrnutih ruku i nogu, da mi ponekad treba dva do tri minuta da mi krv ponovo prostruji da mogu da se pokrećem.

I to što zabijam nokte do krvi u šake, a jednom sam nabila nokat u oko

‘Ajde i to što sam se pre neko jutro probudila tako što sam se izvila u vrlo neprirodan položaj i zdamnula glavom u radjator. Kad je prestalo da boli, postalo je smešno.

Ali sad sam zaprepastila samu sebe. Uspela sam da UGANEM RUKU dok sam spavala!! U stvari toliko me boli, da sam počela da sumnjam da sam je možda slomila.

E svašta stvarno!!

 
11 коментара

Објављено од стране на децембар 7, 2009 in Ludilo!

 

Ознаке: , , ,

11 responses to “E svašta!

  1. kofernjaca

    децембар 7, 2009 at 11:13 am

    potrudi se da nađeš nekog ko će te paziti dok spavaš,…ili bar njega da kasapiš umesto sebe

     
  2. Ivana

    децембар 7, 2009 at 11:20 am

    ne staj mi bre na muku 😛

     
  3. kofernjaca

    децембар 7, 2009 at 11:23 am

    ti ondak tu muku postavi tako da bar neko može da ti priđe, a da ne stane na nju

     
  4. zelenavrata

    децембар 7, 2009 at 12:04 pm

    Svima nam se desi da se usinemo kada nezgodno spavamo, i ja se od jutros slabo dogovaram sa desnom rukom. Zbog skorasnjeg ukocenja imam konjski gel, pa sam ga namazala i evo pusta bol i razmrdavam se. Idi kupi to ili neku mast za bolove i bices ok 🙂

     
  5. Ivana

    децембар 7, 2009 at 12:17 pm

    Zelena, hvala na savetu. Ali ovo nije ušinito. Znam kad se ušinem. Ovo, sam stvarno ugalnula ruku dok sam spavala. I sad, kad sam se navikla na bol, umirem od smeha zbog toga šta sam uspela da uradim. A biću ok, uvek. :)))

     
  6. Monika

    децембар 7, 2009 at 4:13 pm

    Trapčo, uganula si ruku i kao beba, u kolevci.

     
  7. zelenavrata

    децембар 8, 2009 at 12:00 pm

    Eto, majka ti lepo rece 😆

     
  8. Mahlat

    децембар 8, 2009 at 10:25 pm

    Nista to nije dok samu sebe ne uzjases 😆

     
  9. electrasdreams

    децембар 9, 2009 at 1:59 pm

    Au, kada bi videla moje nocne avanture????????????????????????///

     
  10. hipatija

    децембар 9, 2009 at 4:20 pm

    Jel to nesto u vodi ,u zraku ? Ja se budim izmorena do nesvestice skoro..i sto je najgore,legnem rano da se naspavam kao..legnem oko deset,sve ne bih li ustala ujutru odmorna.nista ! Cijelu noc ubijam,ubijaju me..trcim za nekim,bjezim od nekog,u strahu sam od nekog,neceg…i tako vec par mjeseci..doslo mi da pijem lijekove za spavanje..al ja imam fobiju od bilo kakvih muckalica,pa radije se uzdam u topao caj..Al ujutru jedva,al jedva ustanem oko devet,sto je kasno,i imam osecaj da je noc tek pocela..i onda moje funkcije zakazu,ne mogu uciti,stalno sam nervozna…vidim i drugi imaju taj problem…
    A mozda da odem do psihica 🙂

     
  11. Exxx

    децембар 12, 2009 at 8:46 pm

    Nemoj da spavaš sa otvorenim prozorom 😉

     

Оставите одговор

 
