RSS

Sreća

11 дец

Hoću je! Stvarno, mnogo! Oduvek!

Moj psihijatar je jednom rekao nešto ovako: Ivana, postoje ljudi koji jednostavno nisu u stanju da budu srećni. Ti si jedna od tih ljudi.

Nema šanse. Ne verujem u to. Nisam i neću. .

Umem i hoću.

Ceo paket. Koji je kod mene podrazumevao da nikad ne prihvatam ništa manje od onoga što zaslužujem.

Epa, dragi gledaoci, priznajem poraz.

Juče mi je prsla iluzija pred očima. Nema celog paketa.. Nikad neće da ga bude.

Kako to definiše pojam sreće u mojoj glavi nemam pojma.

Jebi ga, kompromisi mora da se prave, jel’ da?

Ulazim u rundu, jebemliga više koju, ne brojim…..

 
10 коментара

Објављено од стране на децембар 11, 2009 in Tužna sam, Uncategorized

 

Ознаке:

10 responses to “Sreća

  1. Mahlat

    децембар 11, 2009 at 10:03 am

    Ma nema veze, bar znaš da je jedna runda završena, mnogi to ne znaju.

    I ne veruj psihijatrima, šta je meni sve moj pričao, nekad mi dodje da se vrnem i zavrnem mu šiju 😆

     
  2. Firstname Lastname

    децембар 11, 2009 at 12:25 pm

    „Pozitivne misli prizivaju pozitivne dogadjaje“.
    Define „sreca“.
    „Nema celog paketa“ – tacno.
    Psihijatar – nadam se da si ga, nakon takve izjave, kulturno poslala u tri lepe ili bar pitala da l’ je normalan!

    Usput samo da ti kazem da ovde (izmedju ostalog) redovno svracam i zbog muzike. Mogla bi cesce, po tvom izboru 🙂

    P.S. ona prva recenica je naziv grupe na fb-u, nisam ja smislila 🙂 pala mi na pamet na prvu loptu nakon citanja posta 🙂

     
  3. zelenavrata

    децембар 11, 2009 at 12:49 pm

    Postoje srecni trenuci ali ne i citav zivot, to ja mislim. Tebi tako sada naislo, srusilo se….idemo dalje. Doci ce i sreca, mora po zakonu verovatnoce, i to nikoga ne zaobidje, ko je saceka normalan i ume da prepozna.

     
  4. Sanja

    децембар 11, 2009 at 1:18 pm

    Idemo Deda i ja, a ispred nas Luka, Masa i Astor i on me pita jel to slika o kojoj sam sanjala. Jeste, ali da mi u pozadini nije plata potrosena za dva dana, a treba izdrzati jos 15, posao koji pocinje debelo da me trosi i nervira, stan koji treba da se renovira od glave do pete i jos hiljadu gluposti.
    Nikad nije kompletno, al’ polako, kockicu po kockicu. Bice. 😛

     
  5. Ivana

    децембар 11, 2009 at 2:28 pm

    Mahlat, runda da. Idemo u novu. A psihijATOR je dobar lik, bez obzira na rečenicu 🙂

    Firstname Lastname, ne znam da li pozitivne misli privlače pozitivne događaje, jebem li ga. Ja guram dalje, šta pa drugo mogu. A psihijator jeste cool lik, pogrešno shvaćen. A muzika, jeste dobra, hvala. Ovaj benT otkrila pre par dana

    Zelena, e sad koliko sam ja normalna… 😛

    Sanja, kontam kockice, ali ta prva slika- jeste bre sreća!

     
  6. zelenavrata

    децембар 13, 2009 at 12:38 am

    Ivanjuska, pitaj tog psihica sta se podvodi pod normalne ljudove? 🙂

     
  7. Deda

    децембар 13, 2009 at 10:43 am

    Male stvari zivot znace.
    Veruj mi da ti ne bi trebala da se bedacis. A kad se budemo videli u realu, reci cu ti i zasto.
    Do tada, digni glavu , zamisli ostvarivu lepu malu zeljicu , ucini sebi gust u toku dana i osmeh na lice….

     
  8. Ivana

    децембар 13, 2009 at 10:53 am

    zelena, ne posećujem ga odavno

    Deda, znam da male stvari život znače. A malo sam rešila da se ne bedačim! 🙂

     
  9. Džejn

    децембар 14, 2009 at 9:54 pm

    Pih… taj psihijatar je previše gledao „Ally McBeal“. Sreća je individualna stvar. Pored toga, pojam sreće je promenljiv. Kada sam imala 5 godina, „sreća“ je bila sadržana u grizu sa par kockica čokolade.
    Čak sam sklona da pomislim da taj psihijatar svoju nestručnost opravdava tvojom navodnom „nepopravljivošću“. Ono, „nije problem do mene, nego do tebe, ti se felerična u departmanu za sreću!“ Bullsh*t.
    Firstname Lastname ti lepo reče. Ako misliš o pozitivnim stvarima, osećaćeš se dobro. Ako misliš o ružnim stvarima, nema tog Xanaxa koji će ti pomoći. 🙂

     
  10. Ivana

    децембар 15, 2009 at 11:32 am

    Džejn..možda to jeste tako prosto. Isporbavam ovih dana. Thanx

     

Оставите одговор

 
