RSS

Sramota me…

15 дец

…od ove Mahlat, ispiše gomilu posta dnevno, a ja ništa. Sve sam nešto kao u nekoj hibernaciji, a u stvari nisam.

I nije da se ništa ne dešava. Dešava se.

Eto imala sam ideju da napišem knjigu. Jednu noć mi zaigralo dupe, pala ideja na pamet, veeelika ideja, sve stiglo, malo istraživala “naučnu podlogu“, pa me mrzelo, pa odlučila da bude knjiga za decu, zbog tih naučnih činjenica, napisala “prvu glavu“ tu noć, prispavalo mi se, legla da spavam, ustala ujutru i prošla me volja. 😀 Naravno. Neka. Ako dođe opet, doborodošla je.

Počela sam opet da izlazim. I sva ta drama me uopšte nije dotakla. Samo mi bilo smešno. I zaključila sam da starim, polako ali sigurno. Ranije sam mogla da divljam danima i da mi “ništa ne bude“. Sad sam se dva dana revitalizovala, osećala se kao da me pregazio bager i da sam progutala tri piksle. I sve mi se jelo nešto masno po ceo dan. No dobro.

E da! I počele stvari da padaju sa neba. Ozbiljno. I počela sam da primećujem stvari koje padaju sa neba. I da primećujem da su za mene. I mnogo dobar osećaj. I neko ko je meni veoma veoma drag i mnogo volim se trgnuo. Ta osoba još ne vidi stvari koje padaju sa neba. Ali počeće. I to je super! Tako sam i noćas sanjala nas dvoje, u kafani, i klavir pada sa neba po sred kafane. (sve je to mnogo simbolično, mrzi me vam objašnjavam interne šale)

I nisam dobila ni jedan posao za koji sam konkurisala. Što me više uopšte ne nervira. Za jedan su primili nekog iz Zaječara. Naravno, što bi se ja kao dete iz Bora zaposlila u Boru, kad može neko iz Zaječara. Evo za drugi, mi malopre stiglo obaveštenje da su poništili konkurs u celosti. I stvarno se ne nerviram.

Zato što postoji velika mogućnost da za par dana malo odletim do Španije na par nedelja, da šetam dupe po inostranstvu i uživam kao normalan svet. A ko zna šta sve u Španiji pada sa neba?! Eeeeeee

E da, i napokon sam mu oprostila. Možda to ima neke veze? 😀 😀 😀

 
9 коментара

Објављено од стране на децембар 15, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , ,

9 responses to “Sramota me…

  1. zelenavrata

    децембар 15, 2009 at 12:12 pm

    Ma pusti Mahlat, ona nije normalisticna koliko pise 😛

    Oprost oslobadja, naravo da sve ima veze sa tim.

    Ako odes u Spanijuuuuuuu mrzecu te da znas 😀

     
  2. Ivana

    децембар 15, 2009 at 12:26 pm

    Možda nije normalistična, ali pišeee batke

    A svi će me mrze ako odem u Španiju, a ja ću vam pišem putopise i šaljem slike da me mrzite još 😀

     
  3. hipatija

    децембар 15, 2009 at 12:47 pm

    Da nas detaljno izvjestavas iz Spanije (auuu sto ti zavidim) ! A to za posao,to izgleda svagdje tako,i u Banja Luci dobiti posao je kao dobiti sedmicu na lutriji,cuj ko je jos cuo da se dobije posao u vlastitom gradu ???
    A za stvari koje padaju sa neba,bilo je i vrijeme..zelim ti jos takvih (lijepih) stvari sa neba… E a sad ozbiljno,da nisi pozeljela snijeg,pa je zato poceo da PADA sa neba ?? 🙂

     
  4. Ivana

    децембар 15, 2009 at 12:54 pm

    Za detaljno izveštavanje videćemo, još ništa nije sigurno.

    A sneg, neee. Njega nisam poželela, to neko drugi 😛

     
  5. Mahlat

    децембар 15, 2009 at 6:49 pm

    Aj ti polako, i Spanija ima nebo, i tamo moze odozgo svasta da se strmekne 😆

     
  6. Exxx

    децембар 15, 2009 at 8:16 pm

    i mene :mrgreen:

     
  7. Charolija

    децембар 16, 2009 at 5:58 am

    Ako odeš u Španiju neću da te mrzim, svega mi. 😀

     
  8. drnch

    децембар 16, 2009 at 12:24 pm

    A sto je ponisten drugi konkurs? Niko se nije prijavio iz Zajecara? 😆

     
  9. magi

    децембар 16, 2009 at 3:38 pm

    ja gledala u taj klavir što ti je pao… 🙂 biće posla, važno je da se ne nerviraš.

     

Оставите одговор

 
