RSS

Ja – čovek

22 дец

Vi znate tu da sam ja uzela jedno šes’ meseci od sopstvenog života da se revitalizujem i energetiski restauriram. Radila sam na ler i na minimum, pusteći život da se okreće oko mene, da me nosi gde hoće, dok ja ne sredim neke stvari u svojoj glavi.

Bio to period velikog tumbanja. Prošla sam kroz spektar najrazličitijih emocija, od neopisive tuge, preko besa, vrištanja u snovima, vrištanja u jastuk da ne čuje komšiluk, neopisive mržnje i želje za bacačem plamena, pa do ravne crte. Buljenja u prazno i ničega. I na kraju se to sve sleglo.

I ja ispado’ new and improved me. Balon je skoro, pa formiran. Ja zadovoljna.

I krenula ja tako formirano-hibridna, u svet, među ljude. Uspela sam samu sebe da zaprepastim (na dobro) svojim rekcijama što unutrašnjim što javnim. I bila još zadovoljnija. Svemir izgleda i on bio zadovoljan, pošto krenuo da mi baca neke lepe stvari

Onda sam od dva različita čoveka dobila da ja nisam više dobar čovek.

Ja ne bih, bila ja kad se ne bi zapitala da to možda nije istina. Dala sam mu na razmišljanje, kad se sve skupi jedno pola sata. Možda sam loš čovek, mada nešto ne verujem. I prekinula da razmišljam o tome.

A onda se juče dobri svemir opet umešao. I doneo situaciju u kojoj je i meni bilo jasno da sam okej.

I tako…. dobra sam (al’ kako za koga :))

 
13 коментара

Објављено од стране на децембар 22, 2009 in Dobro sam

 

Ознаке: , , ,

13 responses to “Ja – čovek

  1. zelenavrata

    децембар 22, 2009 at 1:36 pm

    Bitno je da osecas, onda si ziv covek, a ostalo je sve ono sto odrastanje donosi.

     
  2. zelenavrata

    децембар 22, 2009 at 1:36 pm

    Javicu se kad porastem 😀

     
  3. Ivana

    децембар 22, 2009 at 2:03 pm

    Neeeemoooj da porastešš 🙂

     
  4. Milko

    децембар 22, 2009 at 3:47 pm

    ma dobra si bejb 😉 🙂

     
  5. Ivana

    децембар 22, 2009 at 3:57 pm

    Hvala ti. A da bi prešli na “bejb“ mora se družimo mnogo, dok ti ne presedne 😛

     
    • Milko

      децембар 22, 2009 at 11:04 pm

      nema na čemu 😉

      ok,kako ti kažeš,bejb 😛 🙂

       
  6. lirickoshevanje

    децембар 22, 2009 at 4:49 pm

    kome trebam da popusim da dodjem medju pametne drugare
    🙂
    I LOVE YOUR WORK

     
  7. zelenavrata

    децембар 22, 2009 at 6:53 pm

    Zar nije bejb prase? 🙄 😛

     
  8. Mahlat

    децембар 22, 2009 at 8:41 pm

    Ludijo, uvek smo kako za koga 😆

     
  9. Ivana

    децембар 22, 2009 at 10:07 pm

    Ševo, ulaziš, greška ispravljena 🙂

    Zelena, između ostalog, da 🙂

    Mahlat, ma ja to stvarno nisam znala! Ja ponekad mnogo naivna. Sad mi jasno šta je pisac hteo da kaže

     
  10. Charolija

    децембар 23, 2009 at 3:18 am

    Dobra si da bolja i ne treba da budeš, bilo bi i suviše. 😉

     
  11. Ivana

    децембар 23, 2009 at 11:51 am

    🙂 hvaaaalaaaa Čarobnaaa!

     
  12. electrasdreams

    јануар 7, 2010 at 4:29 pm

    Naravno da si dobro. Vidi se.

     

Оставите одговор

 
