RSS

Moja prava ljubav

29 јан

Ovaj post mi je već dugo u glavi, ali sve nekako se mučim kako da ga napišem. Da li u trećem, prvom ili osmom licu. Da li da napišem naučnu fantastiku ili dramu. Ne ide nikako. Ide jednostvavno kako ide. Al’ tu opet nalazimo na problem “Gde si se zajebala Ivana..“ Zajebala sam se kad sam stavila ime i sliku na ovaj blog i kad sam ga linkovala svima koji me znaju. Pričala sam vam već da bih volela da sam uradila stvari oko anonimnosti drugačije, no šta sad. Tako je kako je.

I idemo….

Onomad, prošle godine kad su se svetovi meni srušili i kad je sve otišlo dole, kad sam ja otišla dole, ona je bila tu. Nije došla tu zbog toga. Došla je “onako“. Al’ sudbina je džudo. I pomogla mi je. Više nego bilo ko drugi što je mogao da mi pomogne u tom trenutku. Pomogla mi je da presečem odnose, tako štetne za mene, za koje ja sama nisam imala snage. Pomogla mi je da vidim neke stvari novim, svežim i zdravim očima. I odmah otišla. Dobila je i kritiku, da me ostavlja samu da se borim sa tim. Ona će otići, a šta ću ja radim? Biće sve okej, rekla je. I bilo je. Ne odmah. Prošlo je dosta vremena, dosta suza, dosta svađanja sa celim univerzumom, a najviše svađanja sa celim svetom. I iz svog tog džumbusa ispadoh ja, nova i srećna. I bilo je sve okej.

I tako nova i srećna ja, sam otišla kod nje. Tek “onako“. I onda smo se našle u obrnutoj situaciji. Onda sam ja donela snagu da se preseku štetne situacije u njenom životu. Da ih ona preseče. Donela sam snagu da je podsetim ko je ona.

I onda sam ja otišla. I opet isto pitanje – Ti si otišla, a šta će sada ona? Pa biće suza, muka, smeha, svađanja sa univerzumom i samim sobom, ali proći će. I biće sve okej SESTRO.

Jer, zato smo tu. GIRRRRRRLLL POWER!

Photobucket

 
8 коментара

Објављено од стране на јануар 29, 2010 in Dobro sam

 

Ознаке: , ,

8 responses to “Moja prava ljubav

  1. zelenavrata

    јануар 29, 2010 at 1:59 pm

    Ja se najezila nacisto!

     
  2. Mahlat

    јануар 29, 2010 at 3:42 pm

    Divna ljubav…

     
  3. Charolija

    јануар 29, 2010 at 4:06 pm

    To je prava ljubav. Već dve godine koliko pišem blog ne umem da napišem ništa o svojoj takvoj ljubavi. Sestra je snaga koja je uvek tu kada treba. Kako, što, zbog čega, nemam pojma…uvek sve bude baš kako treba, u trenutku kada je to neophodno.

     
  4. Suske

    јануар 29, 2010 at 4:51 pm

    I ODLIČNA slika koja prati priču.
    Ma samo glavu gore, kad tad, zapamtite, će stvari doći na svoje mesto.
    Nekada će proći godina dve, ali će sve biti tu, a neke stvari i nije teško toliko čekati.

    I koliko god da ste daleko, kad imate ovakav zdrav odnos, imate jedna drugu.
    Ljudi se ne poznaju ni na 50metara ….

    VI ste ipak, PRAVA, porodica i to što pišeš je prava, prava ljubav!

    Bravo!

     
  5. Exxx

    јануар 30, 2010 at 9:49 am

    Takva ljubav ne zna za daljinu i granice. RESPECT. Kada bi svi imali takve sestre gde bi nam bio kraj 😉

     
  6. Sanjar u prolazu

    јануар 31, 2010 at 12:09 am

    vas dve imate veliko bogatstvo, čuvajte ga 🙂

     
  7. electrasdreams

    фебруар 7, 2010 at 12:24 am

    Naravno!

     
  8. Dzoni

    март 19, 2010 at 12:40 am

    Slika govori isto što i tekst. Velika pobeda.

     

Оставите одговор

 
