RSS

Sveti zaljubljeni Trifun Valentin dan

14 феб

Mnogo sam hejter ovog dana, kao i svih ostalih “dana“. Ne podnosim “dan zaljubljenih“ i “8 mart“ i slične licemerne zajebancije.

Bilo koji dan koji kaže da moraš nekog da voliš, da kupiš neki izuzetno skup poklon, oragnizuješ vatrogasne zabave i da se opijaš do besvesti.

Nikom ne padne na pamet 8 februara da kupi neku sitnicu i kaže volim te. Dobro, ne nikom, znate da mrzim generalije, ali me sve ove zajebancije teraju da se osećam kao da mi neko tresnuo šamar.

Nikad nisam nešto posebno volela ovaj “praznik“. Kao tinejdžeri bilo popularno da se taj dan pišu “želje“. Pišu ti svi školski drugari na parčetu papira šta ti žele u ljubavi, ti to uveče metneš pod jastuk, ujutru zavučeš ruku, i koju uzNeš ta će ti se ostvari.

Imam gomilu tih zajebancija sačuvanih, jer pre nego što postojao blog, ja svoje ludilo ispisvala peške u ogromne teftere i tamo lepila svakakve gluposti.

Tako iz ’99 izvukla “želju“ koja glasi ovako : “Da se udaš za Stašu“. Nije nemoguće, živ je i zdrav po mojim poslednjim saznanjima, a kažu i “situiran“. Gospode….

Iz ’00 imamo ovo : “Draga Ivana, ostani takva kakva jesi, jer nekima to odgovara i nađi dobrog frajera sa puno para“. Za ovo prvo me potrefila, oni kojima odgovara se broj drastično smanjio, a od frajera i para nema ništ’

Iz ’01 ide “Ivana, želim ti da ostaneš sa Mikijem još dugo, dugo – do kraja života. Da mu rodiš petoro dece. Da se volite i poštujete. Ostavi sve ružne događaje i osobe koje su te povredile iza sebe“. Mikija sam ostavila nedugo posle toga. To njega povredilo, pa me nija baš voleo i poštovao neko vreme. O deci, još 5 komada, komentar nemam. Sve osobe koje su me povredile i dalje su sa mnom, kao podsednik na ono što jesam, što je bilo i što treba da budem.

I poslednji iz ’02 : Ivana, vidim da si veoma srećna sa tvojim momkom i da ste se veoma zaljubili. Od sveg srca ti želim da još dugo budete zajedno i da još dugo, dugo uživate u obostranoj ljubavi“ – I bili smo veoma srećni i veoma dugo zajedno i uživali smo u obostranoj ljubavi, a onda je on uradio mnogo glupu stvar i umro.

I kako bre da ne mrzim dan zaljubljenih. I rođena majka me zajebava, dali mi flajer za neki hotel koji daje popust za noćenje i doručak u krevetu. “Povedite vašu voljenu osobu“. Ima povedem mamu.

I tako, opet me muči insomnia moja, ne mogu zaspim, nerviram se jer će sutra silna srca da skaču na mene iz televizora, novina, kompjutera…

I ustvari da…ovoliko se nerviram, najviše zbog toga što sam sama. Kada sam bila sa nekim, nikad nisam toliko obraćala pažnju. Mnogo sam dete.

Nego videh ja da je Zeleni rođendan, pa sam rešila da ceo današnj/sutrašnji dan slavim Zelenin rođendan, pa nek’ ide život.

Živeli!

 
7 коментара

Објављено од стране на фебруар 14, 2010 in Ludilo!

 

Ознаке: , , , , ,

7 responses to “Sveti zaljubljeni Trifun Valentin dan

  1. electrasdreams

    фебруар 14, 2010 at 9:27 pm

    Pod hitno vise da ne budes sama. I da ne navatavas dlaku u jajetu. Jel’ jasno?

     
  2. Ivana

    фебруар 14, 2010 at 11:17 pm

    Jasno!

     
  3. Branko

    фебруар 15, 2010 at 2:18 am

    Mrzim te licemerne praznike!!!
    Mozda da si naglasila : Sv.Trifun protiv sv.Valentina!!!
    Pozdrav

     
  4. Charolija

    фебруар 15, 2010 at 12:52 pm

    I ja slavila Zelelnin rođendan i baš mi bilo lepo. 😀

     
  5. zelenavrata

    фебруар 22, 2010 at 12:57 pm

    to htedoh da kazem, slavi moj rodjendan i ete 😀

     
  6. zelenavrata

    фебруар 22, 2010 at 12:59 pm

    ja tek danas videla ovaj post 😳

     
  7. Ivana

    фебруар 22, 2010 at 1:46 pm

    Hehe nema veze 🙂

     

Оставите одговор

 
