RSS

Ivning

15 феб

‘Oću da se zakačim na fejs. Ne mogu, sporo nanu mu. U nedostatku ideja, (a neću da upalim tv, neću) krenem ja da jedem neke ajkule i da skidam krunu ajkulinom kralju. Glupo do zla Boga, al’ opuštajuće. Kad ono cap! Nema struje.

Prvo se izbezumim za komp, da ne crkne, šta ću onda? Onda tumaram po sveće i konsolidujem se sa roditeljima po dnevnoj sobi. Gledamo se kao telići. Izdržim 5 minuta i uzimam telefon (onaj pre hrista, jer nam “onaj“ drugi radi na struju, pa ne radi). Zovem elektrodistribuciju i uvek ljubazno (izbegavam da se derem zašto jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa baš nemam struju??) pitam:

Dobro veče, zašto V mesna nema struju?

Imali smo ispad.

A kada očekujete da ispad bude popravljen?

Ne znamo, evo ekipa je “pripravna“

Hvala doviđenja.

Popričasmo malo u kući kako je kome bio dan, šta ko koga muči, madre mi pipne radjator, vidi da je leden i odustane. Ode žena da spava. Ionako je pola 1. Šta će nam struja i grejanje u pola 1 noću?

Mene nekako nostalgija hvata, setila se onih godina, kad Anka i ja dođosmo iz škole, isto nema grejanja, ‘ladno, nema struje, pa se mama i tata dosete da se igramo na slovo na slovo. Pod svetlošću sveća, sve nekako romantično. Prosto me pukla ta nostalgija, da žalim za lepšim vremenima. Samo sad, niko neće se igra na slovo na slovo.

Ćale i ja oštećeni, mama spava, gledamo se, ćutimo i pušimo, i on i ja navučeni na svu sveCku tehnologiju, ne znamo šta ćemo sa sobom. Noć je naša da vilenimo po kompjuterima.

Gledamo se tako, ne progovaramo, šetamo, gledamo kroz prozor, pošto nam trafo stanica ispred zgrade, pa malo desno, nit’ stiže ekipa, nit’ ništ’. Možda i oni misle da nam noću ne treba struja.

Prođe pola sata, ja mora zovem opet. Opet ja ljubazna i dobro veče i pitam jel’ identifikovali kvar, on meni kaže ne. Doviđenja. Pa sigurno da nisu, kad nisu ni došli.

Gledamo se opet ćalac i ja, i šta ćemo, na spavanje. Mene stra’ da legnem da spavam, šta ako se probudim a opet nema struje, mislim možda zaborave u toku noći?

Priznajemo poraz i odlazimo na spavanje.

 
9 коментара

Објављено од стране на фебруар 15, 2010 in Auuu sam se iznervirala!

 

Ознаке: , ,

9 responses to “Ivning

  1. Charolija

    фебруар 15, 2010 at 12:56 pm

    S obzirom da si ovo napisala, komp nije crko, a i struju ste dočekali. 😀 Kod nas je nestajalo pre jedno dva meseca i to uveče u 9, pa sve do ujutru. Zamalo ne izludeh.

     
  2. Ivana

    фебруар 15, 2010 at 1:38 pm

    Ma užas, popizdim toliko se bespomoćno osećam, pa pizdim što pizdim, jer živela sam ja i bez kompa nekada, ali opet bre to je STRUJAAAAAAAA! Moje pravo na struju!!!

     
  3. Deda

    фебруар 15, 2010 at 3:43 pm

    …noc je za spavanje, kazu stari( bezidejni) ljudi…:P 😀

     
  4. Sanja

    фебруар 15, 2010 at 5:56 pm

    Uh i ja se sinoc zaprepastih kad je kvrcnulo, koji smo mi zavisnici!
    A sad si me podsetila kako smo kuvali kafu na svecu, pa posle uznapredovali do male plinske boce, ono kad nas iskljucivali na 4 sata. Al’ bili smo mladi, bolelo nas dupe za sve, pa nam i to bilo smesno, sad bi’ vec poludela. 😛

     
  5. zelenavrata

    фебруар 15, 2010 at 11:37 pm

    I meni je skoro nestajalo u vise navrata po par sati, nocu naravno, i uzvrtim se ne znam sta cu sobom i predsobljem…ne znam stvarno kako smo nekada mogli bez onoliko puta bez struje…

     
  6. Mahlat

    фебруар 16, 2010 at 12:12 am

    Moje dete malo malo pa / Secas se kad nije bilo struje pa kad smo jele pomfrit uz svetlsot sveca i lepo nam kad se setimo, samo sto bi sad pobesnela kad bi nestala, dosta mi je nametnute romantike!

     
  7. Ivana

    фебруар 16, 2010 at 2:30 pm

    Deda, 😀 Nisi ti star, a ni bezidejan, samo si bio umoran 😛

    Sanja, pa nije da nas bolelo dupe za sve, nego nismo bili toliko navučeni na ovo govno. Zastrašujuće je koliko jesmo

    Zelana, isto kao i Sanji što rekoh. Drogeraši smo sa “ovaj interneš“

    Mahlat, u’vatila si taj prekriveni sarkazam kod mene. Dobro je 🙂 😦

     
  8. electrasdreams

    фебруар 16, 2010 at 11:45 pm

    Jebote, meni dodje da dodjem kod vas s mitraljezom!

     
  9. Ivana

    фебруар 17, 2010 at 8:08 am

    Doooođi!!!

     

Оставите одговор

 
