RSS

Problem

21 феб

Imam problem. Neću da vam kažem koji. Nije kao da krvarim ili tako nešto. Imam problem. Izjavljujem. Glasno. Na glas. Meni, vama i celom svetu.

Kažu da je to prvi korak u identifikovanju problema. Da priznaš da imaš problem.

Eto, ja priznajem. Imam problem.

I ne znam kako da ga rešim. Dotle još nisam stigla.

Bezveze je ćutati o nečemu, o čemu svi onako znaju.

Svetovi mogu da se raspadaju, okeani će da se izlivaju, a ja ću samo da mislim o mom problemu.

Opet sam zaprepastila sebe zlobom moje duše i šta sve izađe iz mene kad pričam o problemu. Neke reči, kao totalna destrukcija, razaranje, koma, paraliza i tako dalje.

Ne sviđa mi se to. Ali u meni je.

Imam problem. Priznajem.

Samim tim što pišem ovo, opet dokazujem da imam problem.

Samim tim što se uvek nekako dođe do određenog razgovora je dokaz da imam problem.

Koči me moj problem, mnogo. Vidim da me koči u nekim delovima. Ne mogu da procvetam na jednoj strani zbog problema.

Imam problem i ne vidim nikakvo kvalitetno rešenje tog problema.

A hoću da se reši.

Hoću kraj toga.

Stvarno hoću.

 
11 коментара

Објављено од стране на фебруар 21, 2010 in Tužna sam

 

Ознаке: , , ,

11 responses to “Problem

  1. als011

    фебруар 21, 2010 at 5:20 pm

    Problem je anker oko naše noge; rešiti problem znak je odgovornosti prema sebi; život je niz problema i oni su tu da se rešavaju a ne da se o njima razgovara.
    (Uh, al sam ga isfilosofirao sada 🙂 )

     
  2. Milko

    фебруар 21, 2010 at 7:11 pm

    Znači, ništa ni sinoć 😛

     
  3. emanuelkantautor

    фебруар 21, 2010 at 8:31 pm

    Ne znam otkud ja ovde i na ovim blogovima i kako sve to.Ne znam.Internjecki kablovi nekako dovukli.Svidja se sve mi to sto pises.U neku ruku.Retko i citam nesto dugo na netu.Lenjost.

    U sustini,ti si bas sjajno sjebana.I da nisi tako sjebana,bila bi bas sjebana.

    Problem je oduvek bio u tvojoj glavi.

     
  4. Mahlat

    фебруар 21, 2010 at 9:22 pm

    I šta sad ja da kažem?

     
  5. Ivana

    фебруар 21, 2010 at 9:52 pm

    als011, jeste

    Milko, ništa

    Mahlat, pa ništa…

     
  6. Ivana

    фебруар 21, 2010 at 11:24 pm

    emanuel kantautor…. Sjajno sjebana. Interesantno. Problem jeste u mojoj glavi. To niko ne spori

     
  7. zelenavrata

    фебруар 22, 2010 at 12:54 pm

    Ja te u potpunosti razumem ako imas ista od toga..

     
  8. Ivana

    фебруар 22, 2010 at 1:47 pm

    Imam. Razumevanje. A to puno znači. Bar neko da razume. Postala sam najgora na svetu, kad popijem koju za dušu krenem sve redom da maltretiram “problemom“, i svi mi kažu da ili sam luda, ili glupa, ili ne vide u čemu je “problem“. Tako da da, znači mi to što razumeš 🙂

     
  9. zelenavrata

    фебруар 22, 2010 at 3:55 pm

    a i volEm te sa sve problemom, nego imam i ja jedan, osh ti poklonim? 😛

     
  10. Ivana

    фебруар 22, 2010 at 11:41 pm

    Aj, će ga delimo 🙂

     
  11. electrasdreams

    фебруар 26, 2010 at 9:46 pm

    Lepo ti problem za usi pa o patos!
    Salim se, razumem.

     

Оставите одговор

 
