RSS

Nastavnica Ivana

11 мар

Zaposlih se napokon. Kao nastavnica građanskog vaspitanja u drugom cikulusu obrazovanja u jednoj osnovnoj školi. Predajem razredima od 5 do 8. Fond časova mi nikako nije pun, ali to je nešto, bolje nego ništa.

Pre nego što potpisah ugovor morala sam da prođem lekarski pregled. Pa mi malo vadili krv. Pa sam se ja malo istraumirala. Mene, bre, udarila kola, primala sam transfuziju, dobrovoljni sam davalac krvi, ali nikad me u životu nije toliko bolelo vađenje krvi. One igle su i iz Indokine ili ko zna odakle, debele i bolne. Ruka mi je još uvek modra, iako sam vadila krv pre nedelju dana. A da ne pričam o večitom problemu rukavica. Da, one nose rukavice, ali samo jedan par na nas 300. Štite sebe, ali ne i mene.

Onda su me proverili na ORL. Rekli mi da mi krajnici bezveze, ali ako me ništa ne boli onda ok. Pa su zaključili da dobro vidim, iako imam dve različite dioptrije i još dva “stanja“ na očima. Onda mi je pijani neuropsihijatar potpisao uput da sam zdrava na osnovu pitanja jer si se nekad lečila kod neuropsihijatri. Ja kažem, nisam, on mi kaže – ima vremena.

I tako, zdrava sam.

I odem u školu. Pa tu mali milion problema oko planova, programa, nekim ko je radio pre mene itd. Nisam ja za džabe išla u školu, znam da se snađem izvučem najbolje iz svake situacije.

I deca su super. Mnogo bolja nego što sam mislila da će biti.

I eto tako sad radim. Sad sam nastavnica Ivana

 
18 коментара

Објављено од стране на март 11, 2010 in Dobro sam

 

Ознаке: , ,

18 responses to “Nastavnica Ivana

  1. Deda

    март 11, 2010 at 3:58 pm

    nemas pojma koliko mi je drago, koleginice !!!

     
  2. Chiquita

    март 11, 2010 at 4:27 pm

    Sve cestitke,nastavnice 😉

     
  3. Suske

    март 11, 2010 at 5:24 pm

    Čestitam ti nastavnice Ivana! 😀

    Od srca! 😉

     
  4. RainDog

    март 11, 2010 at 5:36 pm

    Aaaa, jel ti znaš da ta deca vise po ceo dan na netu?

     
  5. Sanja

    март 11, 2010 at 6:09 pm

    Srećan početak! 😛

     
  6. Exxx

    март 11, 2010 at 7:11 pm

    Prosto mi krivo što nisam osnovac 😦

    Samo napred 😉

     
  7. Ivana

    март 11, 2010 at 7:28 pm

    Deda, hvala kolega, i meni je drago!

    Čikitice, hvala puno

    Suske, hvala od srca i tebi

    Rain, znam, već su me pitali za fejzzbuk, rekla sam im da me ne traže za prijatelja, neću da ih prihvatam 🙂

    Sanja, hvala još jednom

    Exx, ehhh 🙂 Hvala

     
  8. Milko

    март 11, 2010 at 8:05 pm

    heeeeeeeeeeej 😀

    Nemaš pojma koliko si me obradovala ovim novostima..sam ti rekao bre da će sve da bude ok 😉

    Uskoro ćeš, da ti baba Milka kaže 😆 da nadješ baš jedan ekstra posao 😉

    Biće ti sjajno čovječe 😀

     
  9. Mahlat

    март 11, 2010 at 10:06 pm

    Eeeee 😀 obradova me kao da sam se ja zaposlila, neka ti je sa srećom!

    To je tek početak, samo napred!

     
  10. Gordana

    март 12, 2010 at 4:12 am

    Па драга моја срећно. Баш ми је драго због тебе… Љубим те… 🙂

     
  11. Raja

    март 12, 2010 at 9:54 am

    Promasila si osmi mart da dobijes poklone od djaka. Sad lepo da se uclanis u sindikat, pa prvi strajkovi, pa disciplinske komisije, pa svasta-nesto!
    Posle ces da vodis decu na ekskurziju u Vrnjacku banju.

     
  12. als011

    март 12, 2010 at 12:25 pm

    Čestitam i ja. Neka je sa srećom i da brzo napreduješ u službi. A lekarski pre posla 🙂 , zakon je zakon, pa makar se svi razboleli.

     
  13. zelenavrata

    март 12, 2010 at 1:08 pm

    Ima vremena 😆
    I nastavniceeeeeee jel` moguuuu do veceja? 😆
    Cestitam mala, obradovala sam se, bas, bas!

     
  14. sanjar u prolazu

    март 12, 2010 at 1:43 pm

    čestitke i od mene 🙂 Nastavnice Ivana 😆

     
  15. Charolija

    март 12, 2010 at 10:34 pm

    Pusti molim te ovu Zelenu više da ide u taj vece. Samo nešto kuka. 😀 Čestitam od srca. Rekoh ti…bićeš najomiljenija i najlepša nastavnica ikad. 😀

     
  16. kofernjaca

    март 13, 2010 at 3:51 am

    …ili bar najzanimljivija. 🙂

     
  17. Ivana

    март 13, 2010 at 12:58 pm

    Eee pa hvala vam svima, opet, ne znam šta da vam kažem, baš mi drago što se radujete zbog mene i imate toliko poverenja u mene 🙂

     
  18. electrasdreams

    март 16, 2010 at 12:14 am

    Iju, ala zakasnih. Neka ti je na radost posao!

     

Оставите одговор

 
