RSS

Sara Džesika Parker

13 мар

To vam je ona glumica što glumila Keri u seriji “Sex i grad“. Znate sigurno, svi znaju sve o toj seriji, nebitno da li ste je voleli ili mrzeli.

Meni serija bila nekako draga, ali uopšte neću vam pričam o tome.

Sara Džesika Parker nije izrazito ružna žena, ali nije ni lepa. Daleko od toga da je lepa. Njenu karakterističnu facu su primetili neki ljudi mnogo duhovitiji od mene, pa su je prikazali u ovom slatkom klipu:

I to mi mnogo smešno. Al’ to nije poenta ovog mog kratkog nebuloznog posta. Poenta ovog mog kratkog nebuloznog posta je da sam konačno ukapirala da “ona“ liči na Saru Džesiku Parker. Ko je “ona“ neću vam kažem, ali mogu da vam kažem da me izuzetno zlobno, ženski, zmijsko, raduje ta činjenica što ona liči na dotičnu.

I zbog toga se smejem već dva dana i uživam onako bezobrazno.
Svemir je dobar ovih dana opet

 
4 коментара

Објављено од стране на март 13, 2010 in Dobro sam

 

Ознаке: , , ,

4 responses to “Sara Džesika Parker

  1. als011

    март 13, 2010 at 9:11 pm

    Da nije direktorka škole 😕 🙄

     
  2. Exxx

    март 14, 2010 at 8:58 am

    Serija Sex & Grad promenila ja pogled na svet mnogih devojaka i žena na radost i žalost svih muškaraca 😉

     
  3. hipatija

    март 14, 2010 at 8:19 pm

    Hehehe,e nasmijah se do suza,onako zenski i zmijski 🙂 Svemir je dobar,bas dobar 🙂
    p.s. cestitke na poslu 🙂

     
  4. zelenavrata

    март 16, 2010 at 12:45 pm

    Samanta je zakon! 😛

     

Оставите одговор

 
