RSS

Rendomtotsabautsamting

15 апр

– neam pojma zašto, stvarno ne znam, al’ bilo lako.
– Malo me uplašilo kako je bilo lako, ali generalno bez krivice
– Onda je bilo malo glupo, ali opet nije bilo krivice
– Onda je stigla krivica
– Onda sam regresirala i emocionalno se degradirala
– Onda je stig’o krš
– Onda je stiglo suočavanje sa kršom
– Onda je stigla odgovornost i odgovorni postupci
– Onda je stig’o bes zato što nema reakcije na odgovorne postupke
– Onda je stig’o bes što nema reakcije
– Onda je stig’o bes što nema reakcije
– Onda je stig’o bes
– Onda sam izduvavala bes
– Onda je bilo vau
– Onda mi je postalo jasno da mi je lakše da se ljutim na sebe nego na bilo koga drugog
– Jer bar na sebe imam razloga, a drugačije bi bilo besmisleno
– A ja besmislenost ne podnosim
– Onda sam se izduvala kao probušen balon
– Onda sam se smejela
– Još uvek se smejem
– I znam, da uopšte nisam završila sa ovim sranjem
– I jebi ga

 
9 коментара

Објављено од стране на април 15, 2010 in Ludilo!

 

Ознаке: ,

9 responses to “Rendomtotsabautsamting

  1. Deda

    април 16, 2010 at 6:01 am

    Bolje biti nasmejan ceo zivot nego besan jedan dan 😛

     
  2. zelenavrata

    април 16, 2010 at 1:31 pm

    Znam osecaj, ali prolazi.
    Nekako mislim da za sva sranja postoje dvoje.

     
  3. Ivana

    април 16, 2010 at 1:57 pm

    Deda, hehe jeste

    Zelena, ma prolazi. A za sranja, da…“nekako“ misliš 🙂

     
  4. marouk

    април 16, 2010 at 5:11 pm

    zvuči kao i misli u glavi..konfuzno, a u stvari je sve jasno 🙂

     
  5. electrasdreams

    април 16, 2010 at 10:10 pm

    Ama otpevaj mi „tri metera somota“ i odma’ ima da ti bude lakse.
    I jebi ga!

     
  6. magi21

    април 17, 2010 at 3:28 pm

    ja nekako najbolje razumem ovaj deo sa biti besan na sebe. i smej se bre, neka ti to bude nasumicna reakcija na sta god!

     
  7. Exxx

    април 17, 2010 at 7:50 pm

    Nemam pojma 😕 Ja nisam odavde 🙄

     
  8. Chiquita

    април 18, 2010 at 4:33 pm

    Nadjoh se i ja u poslednje 2. I jbg.

     
    • Chiquita

      април 18, 2010 at 4:37 pm

      a u stvari, ni reakcije nema ,pa kad pogledam, sve bas krece ovim tvojim redosledom . Ponovo ybg.

       

Оставите одговор

 
