RSS

Pa tako…

18 апр

Imam jedan tekst naziva “Znam te“, napisan, evo sad sam pogledala, 11 novembra 2009 godine. Ne znam zašto mi puklo da ga napišem baš tada, ali napisala sam ga.

I evo, sad sam ga opet pročitala, i mnogo je dobar. Efektan. Znam zašto ga nisam objavila. Nisam ga objavila zato što imam 25 godina i po društvenom ugovoru, moralu, etici i dostojanstvu se to ne radi. Bar ne ja. Retko normalno ljudsko biće preostalo u ovom mulju.

Od tada do sada svašta se izdešavalo. Imam informacije da se taj tekst apdejtuje samo tako.

Najnovija me isterala iz takta na 10 minuta. A onda sam umrla od smeha. Onda sam je podelila sa ostatkom društva, i onda smo se smejali zajedno.

A onda sam ukapirala da, i kada bih se popela na Mars, ne bi to moglo ilustrovati razliku, u svakom pogledu, između nas.

Ali sam isto tako ukapirala da više neću da se igram lepo. Imam pamet, znanje, sposobnost i urođenu žensku pakost da otežam život nekome. Da zgazim, pregazim, povredim i vratim u rupu iz koje izađe.

A ne meni je da odlučim, da li i kad ću to da uradim….

 
7 коментара

Објављено од стране на април 18, 2010 in Priče iz neke druge priče

 

Ознаке:

7 responses to “Pa tako…

  1. zelenavrata

    април 18, 2010 at 11:43 pm

    Dobra ti ova zadnja recenica, majke mi 😉

     
  2. marouk

    април 19, 2010 at 12:12 am

    Od ove urođene ženske pakosti mi nešto hladno oko srca 😀
    Nek je Bog na pomoći onome ko ti je apdejtovao pričicu…

     
  3. Ivana

    април 19, 2010 at 10:40 am

    videćemo, videćemo 😉

     
  4. Exxx

    април 19, 2010 at 7:22 pm

    Baš si okrutna 😛

     
  5. Mahlat

    април 19, 2010 at 9:31 pm

    Retko normalno ljudsko biće preostalo u ovom mulju.

    Amin 🙂

     
  6. sanjar u prolazu

    април 19, 2010 at 10:56 pm

    pa ti NISI normalnaaa! Izvini al sad kad si se odlučila na taj korak postaješ kao MI nenormalni. Ajd pa sa srećom, al da te razočaram odmah nećeš se bolje osećati nakon toga videćeš…

     
  7. hipatija

    април 20, 2010 at 5:50 pm

    „..Ali sam isto tako ukapirala da više neću da se igram lepo. Imam pamet, znanje, sposobnost i urođenu žensku pakost da otežam život nekome. Da zgazim, pregazim, povredim i vratim u rupu iz koje izađe.

    A ne meni je da odlučim, da li i kad ću to da uradim….“

    AMIN na ovu izjavu,uh da si mi blize poljubila bih te zvucno u oba obraza 🙂

     

Оставите одговор

 
