RSS

Gde sam, šta radim?

04 мај

Ne mogu se nakanim da napišem 5 reči, stvarno ne mogu.

Nije kao da mi se ništa ne dešava, dešava se. Nego, jednostavno me mrzi.

Mada, dane uglavnom provodim kod lekara jer sam uspela nekako svakako da se razbolim, vrisnuo mi imunitet skroz.

Pa bio prvi maj, a prvi maj je uvek super, pa bila zajebavancija, drugari, mali Steva, dobra rakija i tako to.

Posle je doš’o drugi maj pa mi je organizam poludeo skroz. I još više se razbolela, pa sam danas opet malo posećivala doktore.

Tako da mogu slobodno da vam kažem da se bavim psovanjem ljudi po Domu zdravlja.

Jednoj ženi sam rekla da je ružna, kad mi je objašnjavala da treba da čuvam živce da bi izgledala onako lepo kako ona izgleda u svojim godinama.

Par puta sam sestre izbezumljivala pitanjima da li doktori nisu doživeli neke nesreće pošto ih toliko nema.

Jednoj sam danas rekla da ću da je bijem.

I na kraju sam se izdrala nekoj babi jer me pitala kako ona da dođe po rezultate u četvrtak kad joj je tad slava.

I tako…to radim….

 
7 коментара

Објављено од стране на мај 4, 2010 in Dobro sam

 

Ознаке: ,

7 responses to “Gde sam, šta radim?

  1. zelenavrata

    мај 4, 2010 at 2:32 pm

    UzNi mumiu da pijes, ne znam za sta nije dobra, ima i u tabletama, nadji si na netu sve o mumiJi kako je ja zovem, dize imuniteti i jos svasta nesto a i smiruje zivce.
    Toliko bejb.

     
  2. Ivana

    мај 4, 2010 at 2:36 pm

    hvala bejb.

     
  3. electrasdreams

    мај 4, 2010 at 6:12 pm

    Znaci zabavljas se?
    Salim se, isto ti kao i meni samo sto se ja akam zbog dede, a na putu sam dobrooooooooog ludila.

     
  4. electrasdreams

    мај 4, 2010 at 6:13 pm

    P.S. maticni mlec, nema boljeg sredstva za imunitet.

     
  5. Charolija

    мај 5, 2010 at 10:33 am

    Mene još nije ništa spopalo, ali nadam se nekim alergijama, tako da ću verovatno poslušati Zelenin savet, radi poboljšanja imuniteta. Sada sam gledala na netu za taj Mumio i čini mi se da je super, a nije ni skupo 60 tableta oko 560 dinara.

     
  6. Milko

    мај 6, 2010 at 10:24 am

    Sve u svemu, ludo se zajebavaš 😆

     
  7. Charolija

    мај 7, 2010 at 12:16 pm

    Ja kupila Mumiu, čini mi se da mi je sve bolje. Probaj.

     

Оставите одговор

 
