RSS

Samo da se požalim

19 мај

Nisam lenja, majkemi. Kad treba da se radi, ja radim.

Nego mora se požalim, malo, moram!

Kao što sam vas već obavestila radim dva posla. Jedan je nastavnica, drugi nema veze sa mojom strukom, i taj mi okupira svo slobodno vreme, pa i ono koje nemam.

Od jutra do mraka radim, negde između trčim na svoj “drugi prvi posao“, pa se vraćam.

Juče sam bila 47 minuta odsutna (gledala sam na sat), dva puta su me zvali da se vratim i da uradim nešto.

Imam 5 šefa.

Imam 8 ruku, ali treba mi još 12. Minimum.

Imam 8 uveta, treba mi još najmanje dva.

Stignem da piškim jedanput dnevno.

Tuširam se i perem kosu (ako stignem) u šest ujutru.

Nemam stolicu, imam klupu.

Imam jedan telefon koji nema tonsko biranje, mobilni internet, prastari kompjuter i štampač u koji stane samo dvadeset papira

Hranim se nezdravo i sedim po ceo dan.

Ne mogu da stignem da idem na kontrolu kod lekara za one moje zajebancije.

I najmanje 6 čoveka mi se izdere preko dana oko nečega o čemu ja nemam pojma i nemam nikakve veze sa tim.

Hvala mi niko nije rekao, a o pohvali i priznavanju mog rada, ne smem ni da pomislim.

I jebem ti pare!

I samo sam htela da se požalim.

 
9 коментара

Објављено од стране на мај 19, 2010 in Ludilo!

 

Ознаке: , ,

9 responses to “Samo da se požalim

  1. marouk

    мај 19, 2010 at 8:28 am

    Žali se slobodno…
    Imadoh sličan život do skoro, kad prođe bićeš presrećna i ponosna na sebe, sada mislim da bi stvarno bilo lepo da te bar neko pohvali. Trebalo bi da im je jasno da bez tebe ne mogu, čim te toliko zivkaju

     
  2. Sanja

    мај 19, 2010 at 8:52 am

    Pod hitno pokazi zube, drugacije ne umeju da te cene. 😕

     
  3. dvaput gnevno

    мај 19, 2010 at 9:36 am

    Pocnes da piskis dvaput dnevno. Pa sta bude! Ne moze da skodi a bice ti lakse stoposto. 😆

     
  4. Deda

    мај 19, 2010 at 1:43 pm

    Ja ti se divim, svaka ti cast. Alal ti vera. Ti si za svaku pohvalu. Niko drugi ne bi mogao tako kao ti.
    Treba da te izaberu za direktora menadzera ili slicno. Nema tih para koje mogu da plate sav tvoj trud i rad.
    Eto, sada nek ti bude lakse. Nadam se da ces za koji mesec uspeti da procitas ovaj komentar, do tada, drzim ti fige da uspes u svemu…

     
  5. zelenavrata

    мај 19, 2010 at 2:39 pm

    Tri puta u svom radnom veku sam bila u takvoj situaciji, i da me sada pitas kako sam izdrzala, ne bi umela da kazem. Para nisam imala nesto i jedino dobro u svemu tome je sto nemas vremena za sebe i svoje gluposti koje naviru u dosadi i neradu.

     
  6. Charolija

    мај 19, 2010 at 2:52 pm

    E baš jebem mu pare.

     
  7. electrasdreams

    мај 19, 2010 at 10:43 pm

    Samo napred. Bez uktanja.

     
  8. rainbowica

    мај 20, 2010 at 6:36 am

    Uh. Drzi se.

    E i onda otputuj cim sve prodje!

     
  9. Mahlat

    мај 20, 2010 at 11:01 pm

    I šta ćeš posle s tim tolikim prama koje budeš zaradila, mislim šta si planirala :mrgreen:

     

Оставите одговор

 
