RSS

Sve psovke kojih mogu da se setim

31 мај

Volim da pričam “znala sam“, ali ovo nisam znala. Ali mogla sam da pretpostavim da će moja blaga kuknjava o tome kako sam zauzeta da mi se obije o glavu.

Šta sam se koj’ moj žalila, kad mi bilo lepo. Radim po ceo dan, spavam kad mogu, nemam vremena da razmišljam o raznim idiotlucima koji mi se motaju po glavi i srcu, i milina.

Jutros mi je dan otišao u totalnu drugu dimenziju. Ma kakvi drugu. Osamnaestu. Prejeba me za sekundu. Samo me taj ludi posao spasio, kol’ko je mogao.

Bombardovana sam nebulozom, informacijama, srce mi puklo na dvesta hiljada delova u 20 sekundi, pa opet i opet dok nisam pobegla. Al’ jok, pošlo za mnom.
Pa me opet ludi posao spasio.

I radovala sam mu se. ‘Tela još. Daj da radim. Ne daj da me žvaće. Ne smem da mislim. Neću da me jede, išlo dobro, ne daj me, molim te, ne mogu više.

A onda je stig’o šef, i rek’o da će da mi promeni radno vreme, da se ne iscrpljujem više. A onda su ušli majstori da kreče prostorije. A onda me poslali kući, jer nema posla za mene do pola 8.

I FUT. OGROMAN FUT. Baš danas. Od svih jebenih dana, ja danas morala da dođem kući.

I teško mi bre mnogo.

I nije fer!

Okrutno je!

MNOGO!

…sve psovke koje mogu da se setim….

 
10 коментара

Објављено од стране на мај 31, 2010 in Tužna sam

 

Ознаке:

10 responses to “Sve psovke kojih mogu da se setim

  1. Deda

    мај 31, 2010 at 1:18 pm

    …oce piki , nece piki,…
    ..oce kaki , nece kaki…
    Ne valja kad ima, ne valja kad nema 😛 😀

     
  2. devojkakojačeka

    мај 31, 2010 at 1:35 pm

    Auh. Daj se u radnu akciju. Spremanje kuce/stana/sobe.. kod mene to uvek upali. Napicim pesmu I feel good i pevam pa rastura, em se posle cakli stan, em zaboravim na sve sto me muci/razdire/unistava/izjeda iznutra. Eto. To ti je moj savet! Srecno! :))

     
  3. sasava

    мај 31, 2010 at 4:40 pm

    hehe,tako je…nekad je coveku zaista tesko i niko ga ne razume.Ali ti se mozes posvetiti samoj sebi.Kao sto je vec neko i rekao pusti muziku,daj sebi oduska.Bice ti lakse i osecaces se srecno kada vidis rezultat svega…smejaces se kasnije svemu,jer ko se zadnji smeje NAJSLADJE SE SMEJE!!!:)))

     
  4. Ivana

    мај 31, 2010 at 5:57 pm

    Deda, pa ne valja!

    devojkakojačeka, ja splasnem kao izduvani balon, ako nemam nešto što MORAM da radim, baciću se u krevet, razmišlati, o prokleto razmišljati, slušati SOngs Ohia, malo plakati i popušiti 200 cigara. Što sam i radila danas. Prokletstvo.

    sasava, ko se zadnji smeje, POSLEDNJI se smeje 😉

     
    • devojkakojačeka

      мај 31, 2010 at 6:25 pm

      Pu. ‘Bem mu sunac. Ma i ja sam ranije tako, pa mi neko dade savet isti k’o i ja tebi, al’ sa nekom drugom pesmom (valjda svakome nes’ drugo lezi), pa ja tada odlucih da se oprobam. Mojoj mami npr. jako prijaju duge setnje sa mnom, ona kad je nesto muci udje u moju sobu pa me ‘nako umiljato pita – Cile moj hajdemo u setnju, mama je nesto nervozna.
      Ja sta cu, idem sa njom. Probaj da nadjes nest’ sem pisanja da se izduvas. Nije zdravo sto to tako resavas.
      Ajd’ puno pozdrava, i ne brini procice sve to! :)))

       
  5. marouk

    мај 31, 2010 at 9:47 pm

    Draga moja samo ti porec svih muka fali i trovanje nikotinom. Pusti muziku koju ne podnosiš, zacrtaj sebi nemoguć broj trbušnjaka i radi dok ne uradiš sve. Em si fit za leto em muku sagoriš na nivou mišića pa ne stigne do mozga..proverena metoda!

     
  6. rainbowica

    јун 1, 2010 at 7:24 pm

    Meni nista ne pomaze. Zakucam se u krevet isto kao i ti, pa cekam da se sastavim, makar pristojno da izgledam. Drzi se. Zna bas da zaboli.

     
  7. Mahlat

    јун 2, 2010 at 4:55 am

    Ako ti ne ide, ja imam pozamašnu arhivu psovki, samo javi, psovaću umesto tebe.

     
  8. electrasdreamsd

    јун 7, 2010 at 8:19 pm

    Evo i ja psujem.

     

Оставите одговор

 
