RSS

Edit i ja

02 јул

Ja sam oduševljena. Prvo. Zato nemam pojma na šta će ovaj post da liči. Kao drugo, posle prvobitnog oduševljenja, spopalo me nešto što ću nazvati stid.

Ovako, “prvi srpski animirani film“ – Edit i ja, je imao premijeru 28 septembra (na moj rođendan) 2009 godine. Po wikipedi, kaže da je bio na četvrtom mestu gledanosti u našim bioskopima.

A ja o tome nisam imala pojma. Nikakvog!! Odatle ide stid.

A sad ide oduševljenje. Bog blagoslovi mog prijatelja Burtona što krenuo da me cima pre jedno mesec dana da gledam taj film. Ja bila zauzeta politikom, pa eto tek danas ga odgledah. Dva puta. Morala sam.

I zinula sam od oduševljenja! Raspametila se. Filmove obožavam, to znate. SF obožavam, geek sam, to sam isto negde spomenula.

Priča je SVETSKA. Pizdarija koliko je dobra, još uvek ne mogu da se oporavim, pod utiskom sam, vrtim filmove po glavi i ježim se od oduševljenja koliko je dobro.

Animacija predobra, ideje fantastične, futuristički Bege fenomenalan, detalji presavršeni, humor odličan. Ma bre SVETSKI.

Rekla sam već da sam ga odgledala dvaputa danas, odgledaću ga još 300 puta dok ga ne svarim. Odgledala i one dodatke, “making of“ i tu se još više oduševila. I rastužila.

Pravili ga u jednosobnom stanu, na Bogznakkakvimračunarima, drugari se skupili. I što mi milo što takvi ljudi postoje, pojma nemate. Što mi krivo što se za to više ne zna, opet pojma nemate.

I izađoh tako iz kuće, zaputim se na kioske, da ga kupim, NEĆU da ga režem ‘oću da ga KUPIM. Da to malo para ode njima, zaslužili su. Hoću bre da im se zahvalim što su napravili nešto tako dobro. Što su kreativni, ambiciozni, što postoje, što mi malko povratili veru u čovečanstvo. Mame mi. Mnogo sam se oduševila. Eto koliko je malo potrebno me čovek usreći.

I evo vam trejler. Vidite. Nađite film, odgledajte, predobar je!!

 
8 коментара

Објављено од стране на јул 2, 2010 in Dobro sam

 

Ознаке: , , ,

8 responses to “Edit i ja

  1. Burton, tvoj prijatelj

    јул 2, 2010 at 12:12 am

    Prvo, premijera je bila na prošlom EXIT-u. Drugo, ko odgleda a ne kupi DVD, je nula od čoveka (0). Jeste, najobičnija nula.

     
  2. Dzoni

    јул 2, 2010 at 12:30 am

    Imaš i strip, ako ti se dopalo.
    Uzgred, planira se rimejk za američko tržište. Uzeli su scenaristu sa Avatara, tako da možda zabrlja. Ta ekipa oko Kameruna je uvek problematična. No, sa druge strane, neki od tih likova imaju dobre stvari iza sebe, kao što su na primer Čudni dani.
    Kako će to ispasti na kraju, videćemo.

     
  3. Ivana

    јул 2, 2010 at 12:34 am

    Znam da ima strip, sve sam se raspitala, mnogo sam se postidela što nisam znala.

    A sad pizdim, jer mu nikakav rimejk nije potreban. SAVRŠEN je ovakav kakav jeste. Amerinkaci će ga samo glupo iskomercijalizovati, pogotovu ako ima bilo kakve veze sa prokletim, uvredljivo prosečnim Avatarom

    Strange days je totalno dobar film. 🙂

     
  4. Ivana

    јул 2, 2010 at 7:52 am

    Burtone, zadržan ti koment na moderaciji, što si besan? 🙂

     
  5. Charolija

    јул 2, 2010 at 2:30 pm

    Mnogo sam bila srećna što sam ga u bioskopu odgledala, jer je savršen. Dobro si me podsetila da ga pogledam još jednom. 😉

     
  6. Повратни пинг: Gde Da Gledam Filmove | Kako Da
  7. rainbowica

    јул 2, 2010 at 7:36 pm

    Bre zeno, i ja ga odgledala tek prije 10 dana i odusevila sam se isto koliko i ti. Drugarica ga je gledala proslo ljeto, prikazivao se na Cinema City-ju i jos tad mi je rekla da je fenomenalan, ali sam ja odlagala i odlagala, cekala sam da nadjem vremena pa da ga pogledam onako opusteno, natenane. Prosto nisam mogla da vjerujem da je to NAS film. Sjajan.

     
  8. Exxx

    јул 4, 2010 at 7:19 am

    Ja ga već duže vreme imam u kompu, ali nikako da ga odgledam, bio sam skeptičan, ali sad sigurno hoću

     

Оставите одговор

 
