RSS

Nudim se

03 јул

Nije ovo ništa bezobrazno. Ovo je oglas. Treba mi pos’o. Još dva, tri, kol’ko može.

Pa da se samohvalim: Ivana je mlada, lepa, pametna i vredna. Završila je neki fakultet. I ima neki posao sa tim fakultetom, ali joj treba još.

Od 14 godine ima posao. Radne navike. Nema posla koji je njoj ispod časti. Zna da konobariše na fancy mestima, i u najvećim rupama. Kada bi mogla da bira, radije bi radila po rupama. Bolji ljudi.

Bila je tonac, montažer, konobarica, šef, sekretarica, sekretar, kafe kuvarica, čistačica, bejbisiterka… sve što vam padne na pamet.

Kad radi, ne zajebava se. Isto tako ne dozvoljava da je zajebavaju. Šarmatne i prijatne ličnosti. Na prvi pogled izgleda kao jebivetar, ali to se mišljenje brzo promeni. Kuva, pere i čisti bez problema.

Bilo koji posao dolazi u obzir. Od lepljenja koverta do kopanja kanala. (Kopala sam ih, mame mi, bivšem momku na vikendici, da sprovedemo neku vodu).

Ima samo dva uslova: da se dogovor oko love, ma kakav da je, ispoštuje. Ne zbog love, nego zbog poštovanja. I da može da se puši.

Zar nisam premija?

 
19 коментара

Објављено од стране на јул 3, 2010 in Ludilo!

 

Ознаке: , , ,

19 responses to “Nudim se

  1. Mahlat

    јул 3, 2010 at 8:06 pm

    Jesi no nemam pos’o za tebe :mrgreen:

     
  2. zelenavrata

    јул 4, 2010 at 1:39 am

    Saglasna sa mahlatickom 🙂

     
  3. Exxx

    јул 4, 2010 at 7:17 am

    Prosto me mamiš da otvorim firmu 😛

     
  4. nedodjija

    јул 4, 2010 at 9:49 am

    ja imam firmu, al` nikakva vajda ni tebi ni meni !
    ima dana (ispravka: bilo je dana!) kad imamo i po dvadesetak ljudi u radionici, al` ove godine i nas dvoje smo previse u njoj… zamilsli kad ne mozemo sami sebi posao da obezbedimo… !?

     
  5. Milko

    јул 4, 2010 at 10:26 am

    Ja imam neki posao..:)))

    Ne svidja mi se novi dizajn bloga 😛

     
  6. Ivana

    јул 4, 2010 at 6:14 pm

    Mahlar & Zelena, pa jebi ga, al’ hvala 😀

    Exxx, pa otvori 🙂

    nedođija, jebi ga…

    Milko, neki smešan posao? 😛 Za ovo drugo, baš me briga! 🙂

     
  7. verkic

    јул 5, 2010 at 5:26 am

    Mogu li nekako uz tebe da se provučem i ja? Danas se i tako najviše govori o timskom radu. Dopunjavaćemo se 🙂 Nisam bila jedino tonac i montažer, ali zato bi imala tu još dosta toga dodati.
    Pa eto, sad, ako si drug ponudila bih se i ja ako nije problem 🙂

     
  8. Ivana

    јул 5, 2010 at 9:23 am

    Nema problema Verkić, nudimo se zajedno 😉

     
  9. Charolija

    јул 5, 2010 at 9:40 am

    Evo ja bih ti plaćala unapred i na more bi išla sa nama, pušile bi zajedno i pile ladno pivo, i zajedno trčale za decom, i bilo bi nam super, samo jebi ga, daleko smo. 🙄

     
  10. Predrag Supurovic

    јул 5, 2010 at 10:48 am

    A gde je slika u CV-u?

    I da, poslednja rečenica u CV je dvosmislena.

    🙂

     
    • Ivana

      јул 5, 2010 at 2:00 pm

      Slike sa svim progresivnim ludilima i bojama kose, nalaze se po blogu.
      Poslednja rečenica nije dvosmislena. Premija jesam. Mislim da si mislio na pretposlednju 😛

       
      • Predrag Supurović

        јул 5, 2010 at 2:19 pm

        Da, da mislio sam na pretposlednju 🙂 Nisam bas tolerantan na cigarete, pa je dobro da to bude jasnije, da ne ispadne zabuna 🙂

         
  11. Ivana

    јул 5, 2010 at 12:37 pm

    Čarobna, pazi ovako, ovo mnogo dobro zvuči, razmišljam se dooobro da smanjim tu daljinu 😛

     
  12. Milko

    јул 5, 2010 at 12:54 pm

    Jeste, upravo tako 😀 Radi se o tome da sjediš za jednim stolom, i pišeš neke gluposti na papir. Onda ja naplaćujem ulaznice ljudima da te vide kako pišeš neke gluposti, pa im to bude smješno 😀 Onda se svi smiju, i, kad je već tako, s obzirom da je čovječanstvo inače namrgođeno, onda im to fino i naplaćujemo 🙂

    Naravno, u uslugu ulazi i to da mušterije imaju pravo da te začikuju: „Ivana piše gluposti, nja nja nja nja“ 😀 😆

     
  13. Ivana

    јул 5, 2010 at 1:57 pm

    Milko, nema šanse, Moj ego to nikako ne bi mogao da podnese. Da mi se neko smeje. Nema tih para na svetu. A -a

     
  14. Milko

    јул 7, 2010 at 9:53 am

    😆 😛

     
  15. Predrag Supurović

    јул 7, 2010 at 3:47 pm

    Sve je to fino i krasno, samo ti nedostaje važan elemenat CV-ja: kontakt podaci 🙂

    Kako da ti se javi neko ko bi da te uposli?

     
    • Ivana

      јул 7, 2010 at 5:15 pm

      Neka ostavi komentar..la la la

       
      • Predrag Supurović

        јул 8, 2010 at 1:53 pm

        Nešto sumnjam da će ti neko nuditi posao u komentaru ali sve je moguće 🙂

         

Оставите одговор

 
