RSS

Nisam pametna

05 јул

…i tako ja gledam film, i umesto da grickam smoki, uživam u vizuelnim nadražajima i razgovaram sa prisutnima, ja pijem sok od narandže bez šećera, ćutim, pušim i pratim.

I umesto da se završi film i da radim šta već ljudi rade kad odgledaju film, ja sednem pa pustim pet –šes’ suza i krenem da razmišljam.

Pa nekako mislim da možda i ne treba da se resetuje čovečanstvo, možda nije to fora. Možda je upravo vrednost tog istog čovečanstva u tome što smo, sa jedne strane, toliko kvarljiva roba i kadri za tako laka moralna posrnuća, a sa druge strane spremni na tolika herojska dela.

Al’ i dalje ne mogu da dokučim u čemu je stvar…

Ne znam, nisam pametna…

 
5 коментара

Објављено од стране на јул 5, 2010 in Tužna sam

 

Ознаке: ,

5 responses to “Nisam pametna

  1. zelenavrata

    јул 6, 2010 at 1:05 am

    Koji si film gledala?
    Ako ti je za utehu ja pijem jorgURAC dok nocu bauljam i gledam filmove ili dzaram po netu.
    A to da nisi pametna, ja to znala odavnisticki 😛
    Kisssss

     
  2. Ivana

    јул 6, 2010 at 1:06 am

    Ma neki tamo rat…

    CmokA, divnica si

     
  3. Milko

    јул 7, 2010 at 9:53 am

    Ja sam zaista polagao nade u tebe, mogao se tu iskovati jedan fini mizantrop, ali zaputila si se stranputicom :p

     
  4. Ivana

    јул 7, 2010 at 11:15 am

    cmok!

     
  5. Milko

    јул 9, 2010 at 8:24 am

    cmok cmok 🙂

     

Оставите одговор

 
