RSS

Piše mi se nešto ljubavno….

10 сеп

…majke mi, gledam ovo šta pišem, sve nešto psujem i nerviram se, vilenim, lupetam, “patim“ i tugujem na hiljadu i jedan način zbog idiota, a ništa ljubavno.

Ozbiljno, malo bi’ i ja kao one zaljubljene, pa leptirići u stomaku, pa promaja u glavi, pa ja opisujem na dvanaest načina nijansu boje njegovih očiju, pa u nastavcima obrazlažem koliko dugo i kako smo se gledali.

Pa kako je prva stvar na koju pomislim kad ustanem i poslednja pre nego što legnem. Pa kako je dobar prema meni i pažljiv, pa kako se lepo smeje, pa kako je pametan i mudar, kako voli i poštuje majku i oca svoga, a tek moje… i sve te takve stvari.

Al’ neće, nanu mu. Pokušavam da mislim na sve muškarce iz svog bližeg i daljeg okruženja, nema promaje nigde. Baš bedak. A tako mi se piše nešto ljubavno, pa malo da se zaljubim, pa da budem ovako k’o u ovoj pesmici….

Al’ neće…

 
7 коментара

Објављено од стране на септембар 10, 2010 in Dobro sam

 

Ознаке: ,

7 responses to “Piše mi se nešto ljubavno….

  1. zelenavrata

    септембар 10, 2010 at 1:59 pm

    e, sve moze sem promaje 👿
    drugo ni ti ni ja nismo za njanjavce i patetiku i kako da se to onda pise?
    prema tome, s obzirom na obzir, ne kaki 😀

     
  2. Ivana

    септембар 10, 2010 at 2:06 pm

    Ti i ja nismo za patetiku?! Ma daaaj! Jesmo, kao stvorene smo za nju 😛 :mrgreen:

     
  3. zelenavrata

    септембар 10, 2010 at 3:57 pm

    dobro, da poslusam mladje, pametnije je 🙂

     
  4. kofernjaca

    септембар 10, 2010 at 7:14 pm

     
    • kofernjaca

      септембар 10, 2010 at 7:15 pm

      a moze i ova

       
  5. Bojan

    септембар 11, 2010 at 12:24 pm

    Gledaj, određeno vreme nakon pisanja nečeg ljubavnog, verovatno ćeš imati poriv da napišeš post u kojem ćeš ga napljuvati na mrtvo ime 🙂

    Kako god okreneš, hejt ti ne gine.

    😉

     
  6. prijatelj

    септембар 11, 2010 at 2:49 pm

    Mada dobro što ti se piše o nečem ljubavnom, a jel ti se doživljava nešto ljubavno? 🙂

     

Оставите одговор

 
