RSS

Hejtujem, volim, dižem iz mrtvih…

19 сеп

Za početak odma’ da kažem da sam koncept ukrala od Džejn. Mi se sviđa, a i godinama sam nosila svoju listu ljudi koje najviše mrzim sa sobom i dopunjavala je.

A) Lista ljudi koje mrzim (reč “mrzim“ shvatite uslovno 😉 )

1. Emil Dirkem – sociolog, mislilac, mnogo je o svemu on mislio, istraživao, čačkao muvao i onda o tome PISAO. Pisao eseje, tomove i studije. Onda sve to treba neko da uči. Njegova studija o samoubistvu mi je oduzela nedelju dana života.
2. Eros Ramazzotti – tako mi je gadan, ljigav, glas i muziku mu ne podnosim, i kad ga vidim imam želju malo fizički da ga povredim.
3. B.C. – “ne javna ličnost“, tip iz Bora, jedno gadno, ničim izazvano arogantno, nevaspitano i bezobrazno đubre. Hejtujem ga iz potaje već doobrih 10 godina.
4. Tom Jones i Tom Cruise, dele mesto jer potpuno iste reakcije izazivaju u meni. Kad ih vidim odma’ dobijem želju da ih opaučim u pomijaru i razbijem sve bele, savršene zube, a zatim da im nabijem flašu u dupe. Eto tako.
5. Paolo Koeljo –pisala već o njemu: wannabe mudroser koji piše jeftine knjige za samopomoć.

B) Ljudi kojima se divim do imbecilnosti i volela bih da ih upoznam a živi su i zdravi

1. Lars Von Trier – zato što je napravio par meni najgenijalnijih filmova koji u meni stvaraju najčudniji spektar emocija i volela bih da čačkam po njegovom mozgu da vidim odakle to ide.
2. Tori Amos – zato što je fascinantna gospoja predivnog glasa, izuzetan umetnik i sedela bih pored nje dok svira svoje klavire i jednostavno se topila od sreće
3. Nick Cave – zato što mi najbolji živi pesnik i storryteller koji postoji u ovom trenutku na planeti Zemlji.
4. David Bowie, zato što je kralj, car, gospodin, frajer i tata na svu decu. Tačka.
5. Johnny Depp – zato što je fenomenalan glumac, bira super uloge i ima sposobnost da bude najharizmatičniji čovek koga žele da poseduju sve žene koje znam i ne znam, a i dobar deo muškaraca.

C) Ljude koje bi vaskrsla da se družim malo sa njima

1. Frenk Herbert – SF pisac koji je napisao savršenstvo od sage “Peščana planeta“. Zamišljam nas kako sedimo u nekoj njegovoj radnoj sobi, okruženi knjigama, pijemo neko vino, a on mi priča kako je sve to nastalo i nikako se ne bih iznenadila kada bi mi rekao da je stvarno bio “tamo“.
2. Bukowski. Zato što je Bukowski. U svim fazama. U onim ranijm, da pijemo i da se bijemo, i pred smrt, kada je postao najmudriji drkadžija. Podnela bih i njegovih devet mačaka.
3. Mihail Bulgakov, da mu stisnem ruku, kažem hvala i da mi potvrdi da je stvarno sreo Volanda
4. Layne Staley, čovek koji je na hiljadu načina umeo da otpeva “yeaah“, da opet zapeva u jednom od omiljenih bendova i da ih slušam live dok mi ne dosadi, ako je to ikako moguće
5. Aleksandar S. Nil – zato što je, po meni, kreirao najbolji model vaspitavanja i podučavanja dece, do sada i svašta bih imala da pričam sa njim

D) Lista mesta za kojima mi srce pati

1. Island, nemam pojma baš zašto, ali kontam da bih se tamo osećala kao kod kuće. Sve ono malo što znam o toj zemlji vrišti ka meni “ Ivanaaaa dooooooooođiiiiii“
2. Škotska, tačnije Loh Nes, jer Nesi postoji, i čeka mene da se ispričamo i izigramo, i ja neću nikom da kažem da sam je videla, ali moram da je vidim!
3. Tuvalu – ostrvce u Polineziji, sa jedva 12.000 stanovnika, nemaju ništa, al’ mnogo im lepo i toplo
4. Santander, Španija, zato što mi je tamo sestra, a nisam je videla 9 meseci i mnogo mi nedostaje!!!!
5. Univerzum. Hoću u svemir da budem svemirski putnik i da krstarim galaksijama. Hoooooćuuuuu!

E) Najbolji izumi čovečanstva, po meni:

1. Veš mašina
2. Mašina za sudove
3. Tamponi
4. Internet
5. kapi za nos

 
3 коментара

Објављено од стране на септембар 19, 2010 in Dobro sam

 

Ознаке: , , ,

3 responses to “Hejtujem, volim, dižem iz mrtvih…

  1. Deda

    септембар 19, 2010 at 12:39 pm

    Ti bi da pricas sa vecinom, a ja bi sa nekima samo sedeo i gledao ih kao bogove,lol… 😛

     
  2. Milko

    септембар 20, 2010 at 11:35 am

    David Bowie 🙂

     
  3. Ivana

    септембар 20, 2010 at 1:57 pm

    Deda, pa ako imam prilike da sednem, moram nešto da izlanem, duša neće mirna da bude 😉

    Milko, jeste Bowie

     

Оставите одговор

 
