RSS

Nagrađujem

21 сеп

Photobucket

Dobila sam nagradu. Od Čarobne. Ona je pre toga dobila dve nagrade. Nagrada glasi ovako: „Prix d’Arts je nagrada za blogere koji prenose kulturne, etičke, literarne, osobne itd. vrijednosti izvan nacionalnih i govornih granica. Koji, sažeto rečeno, pokazuju da se njihova živa kreativnost i razmišljanje može lako otkriti u njihovim riječima i između redaka, bez obzira na jezik kojim pišu. Nagrada je zamišljena kao sredstvo promicanja prijateljstva među blogerima, način da se iskaže naklonost i priznanje za njihov rad koji webu daje dodatnu vrijednost.“

Dobila sam i problem. Nije da sam nezahvalna, ali dobitinik ove nagrade ima pravo i obavezu da nagradi pet blogera za koje misli da je zaslužuju i da ih preporuči.

I odatle idu. I odatle idu ti problemi. Nisam sigurna da sam kompetenta da ja sad tu delim neke nagrade. Mada samim tim što sam dobila istu, treba da me čini kompetentnom. Zavrtela sam se. Drugi problem je što mislim da “nagrade“ koje ja želim da podelim, su već podeljene, pa ćemo tako da se vrtimo u krug do besvesti. Al’ šta je tu je. Idemo.

O ovim ljudima sam ja već puno puta pisala, al’ šta da radim kad su oni meni aristokratija ovde, i zaslužuju da ih stalno pominjem.

Pa evo:

Mahlat. Svi je znamo, zamo kako i šta piše, znamo je koliko je dobra, ma gde dobra, ne postoji adekvatna reč da opiše njenu fenomenalnost. Toliko je dobra da je svi karakterišemo kao “van svake kategorije“. Al’ jeste. Ona je kraljica srpskog bloga i to jednostavno jeste tako. On je neko na koga se ja ugledam, što po pisanju, što kao ljudsko biće, i ta žena jednostavno ima bezbroj kvaliteta, koje nam svakog dana predstavlja na hiljaduijedan način. Hvala joj što postoji. Ako postoji neko ko nije čitao Mahlat, POD HITNO to da ispravi!

Suske. Ona je pesnik. Ona je borac. Jedno od retkih ljudskih bića preostalih na ovom svetu koju nepravda boli, i protiv koje se iste bori na načine na koje nikad neće da ugrozi “identitet i suvereni integritet“ njenog bića. Tako i piše. Neko je rekao negde u nekom komentaru “Kad porastem, ‘oću da budem Suske“. Ja kad porastem, ako budem i pola od toga, biću veoma zadovoljna sobom

Zelena je moj drug. Drugarčina. Zajebant. Retko kad sretnete ljude, koje u stvari ne sretnete, a razumete ih. I možete da im kažete najveće tajne svoje duše jer ste u njihovim tekstovima prepoznali sličnu ako ne istu meloduju vaše duše. Meni je to Zelena.

Deda je još jedan moj drug. Njega sam bezbroj puta hvalila, imam i čitav post posvećen zahvaljivanju Dedi. On je samo svoj. Njegov blog je utočište posvećeno smehu, ljubavi i razbribrizi. A sam Deda je jedno fenomenalno ljudsko biće, koje ako imate privilegiju da poznajete, vi ste jako srećan i bogat čovek. Ja sam srećan i bogat čovek jer poznajem Dedu i njegovu porodicu. I to mnogo neki fin narod, nemate pojma.

…Za kraj sam rešila da preporučim jedan blog, koji sam skoro otkrila. Nije mi drugar kao ostali, ali je Prijatelj, i nadam se da će postati moj prijatelj. Sviđa mi se kako piše, volim ljude koji prostim rečima mogu da opišu sebe, svoj život i iskustva koje stiču. Pa ‘ajd da mu dam nagradu, da ga postaknem da piše još više i više!

Eto, to je moj skroman doprinos. Svi koji dele nagrade se izvinjavaju i pate što ne mogu da preporuče još. I ja imam isti problem. Pisala ja i ranije o ljudima koje volim i koje čitam, bez kojih mi dan ne počinje.. Oni su svi divni i meni je drago da ih poznajem.

‘Ajd u zdravlje

 
7 коментара

Објављено од стране на септембар 21, 2010 in Dobro sam

 

Ознаке: , , , ,

7 responses to “Nagrađujem

  1. Deda

    септембар 21, 2010 at 1:24 pm

    Sine brate, daj 200 jevreja i da te izhvalim ko lud bre. 😛
    Salim se, hvala ti puno za ove predivne reci, bas mi je prijalo malo empatije od tebe!
    Deka veseljak 🙂

     
  2. Mahlat

    септембар 21, 2010 at 4:33 pm

    Sve mi je jasno samo nikako da ukapiram što, bre, preteruješ toliko kad me hvališ.

    A i lažeš 😆

    ako ti se svidja ono što ja radim, veruj, ja sam fascinirana svakim tvojim tekstom i ne mislim da se ugledaš na bilo koga. Dovoljno si sjajna i bez toga.

    Ali iskreno, sećam se kad sam na onom forumu našla da si pročitala ceo moj blog, pre nego što si krenula u blogovanje. To mi imponuje 🙂

    Ostale bih i ja stavila na spisak 🙂

     
  3. Uncle Disaster

    септембар 22, 2010 at 12:03 am

    Hahahaha, ovaj prijatelj, Prijatelj, je odlichan 🙂
    Ajd, zdravlje da imash 🙂

     
  4. Suske

    септембар 22, 2010 at 8:46 am

    Ivančice?
    Mislim da mene mogu da razumeju samo slični meni.
    A ako im se sve to i dopada, onda su isti. 😀

    Što sam mudra … 🙄

    Ne, stvarno, dobrim osobama se dopadaju dobri ljudi. To je fakat. 😀

    Hvala ti. 😉

     
  5. Ivana

    септембар 22, 2010 at 11:49 am

    Deko veseljače, i da imam 200 evra, ne dam 🙂

    Mahlat, hvalim te zato što si zaslužila i ne lažem ja! 🙂

    Uncle Disaster, fala ti za ovo zdravlje.

    Suske, mudra jesi. Nema na čemu

     
  6. prijatelj

    септембар 24, 2010 at 2:12 pm

    Uh, HVALA na nagradi!

     
  7. zelenavrata

    септембар 27, 2010 at 8:20 pm

    u jebem ti, ostavi me bez teksta, rekla si nas tacno, hvala ti duso moja!

     

Оставите одговор

 
