RSS

Nacija idiota

24 сеп

Kad ljudi rade, onda svašta i čuju. I tako sam ja ovih dana svašta nešto čula. Kao na primer, već duže vreme čujem da će uskoro da se iz srednjih stručnih škola izbace svi opšte obrazovni predmeti. Tako se to radi u svetu, kaže argument. Pre neki dan čuh da bi u izborne predmete trebalo da se prebaci istorija i muzičko vaspitanje, sa argumentom da je istorija prevaziđena.

Ja se tu zapalih odma’, krenem da psujem, al’ se isto tako brzo i ugasim. Rešim da konsultujem internet radi provere te informacije, ne nađem nigde konfirmaciju, ali me to opet nije smirilo.

Već danima razmišljam o tim glupostima, o tome gde naše školstvo ide, kako i šta deca uče i kako i šta deca znaju. Da objašnjavam nema svrhe, ne bi mi verovali. Kada sam počela da radim, ja sam se, blago rečeno zaprepastila. Sada se trudim da izvučem nešto.

Al’ me sve to čini neverovatno ljutom. Imala rasprave sa nekim ljudima, koji meni kažu da ne mogu svi da budu intelektulaci. Pa ko bre kaže da svi treba da budu intelektualci?! Neću ja naciju intelektualaca, naravno da mora da postoje automehaničari, čistačice, bravari itd, ali ‘ajde da imamo bar intelektualnu naciju. Gde bre piše da moj vodoinstalater ne može sa mnom da gleda “Milionera“?! A?

Jasno je meni da nam je to nacionalna politika, napraviti što gluplju i inertniju naciju, da možeš da ih jašeš i muzeš do besvesti. Nisam toliko naivna, jasno mi je to. Ali ne mogu da verujem da su ONI toliko naivni. Jer, ovo, što sad raste, to sutra treba da bude i taj isti automehaničar, i lekar, i advokat i policijac i zubar i sve! A koga gajimo i šta i proizvodimo, za 30 do 50 godina ova zemlja ima se uruši sama u sebe. I to mi nikako nije jasno, kako “njima“ nije jasno.

Eto!

 
6 коментара

Објављено од стране на септембар 24, 2010 in Auuu sam se iznervirala!

 

Ознаке: , , ,

6 responses to “Nacija idiota

  1. prijatelj

    септембар 24, 2010 at 2:15 pm

    Nisu eliti potrebni ljudi koji razmišljaju svojom glavom, već podanici i zaokruživači pravih brojki na glasačkim listićima. Znanje, svest, iskustvo su samo prepreke…

     
  2. metabolizam

    септембар 24, 2010 at 5:16 pm

    Intelekt je protivnik svake nacionalne države. Zato je SFRJ kao multikulturalna sredina bila idealna zemlja za bavljenje naukom. Uostalom kao i SSSR i SAD. No, kao što to obično biva, većina je uzela stvar u svoje ruke i napravila nacije idiota.

     
  3. Mahlat

    септембар 24, 2010 at 6:44 pm

    Jasno im je, bre, zbog toga to i rade, jedino su se zajebali što misle da će živeti kao kornjače sa Galapagosa pa da će to i doživeti!

     
  4. nedodjija

    септембар 25, 2010 at 12:07 pm

    lepo ja kazem da ih oteramo sve u majcinu…. i onda sve iz pocetka, al` ovaj put domacinski i kako valja….

    ako im pustimo ovakve stvari da im prodju, deca nam nikad nece oprostiti…!

     
  5. Suske

    септембар 26, 2010 at 1:33 am

    Lepo reče Mahlat, sve im je jasno, samo ih ne dotiče. To su sitne stvari da bi sa tim gubili vreme.

    Dok su na vlasti, njihov zadatak je da obezbede svoje 10-to koleno, i boli ih pimpek da li će Srbija da postoji ili ne, naći će oni zemlju gde će i da žive i da troše „mukom stečeno“ bogatstvo.

    A primer su ti Mira and berač višanja. Prigrlila ih majčica Rusija (ona naša bratska, što nas mnogo voli i rado nam … ga spušta kad god joj se ukaže prilika) zbog para.
    A nisu male pare …

    A mi smo svi na kamaru potpuno nesposobni da sa takvim personama izađemo na kraj.
    Ponekad sam sama sebi smešna …

    Iznerviram se, pa onako sama za sebe kažem „sad ću da napišem na blog“ i onda će …

    I šta će onda?
    Videće moji drugari da sam imala još jedan razlog da popijem „tableticu za lepo ponašanje“, bliža okolina me proglasi neuračunljivom, a dalja kaže „pusti budalu, daj joj to što traži da nam se skine“

    Mi smo krivi, niko više!

     
  6. Петар Благојевић

    децембар 4, 2010 at 4:07 pm

    Ne slažem se s tobom da je cilj našeg ministarstva da gaji naciju idiota, već da idiote održava na vlasti.

    Zašto? Ako je verovati Frojdovoj teoriju psihoanalize onda je jasno da oni koji u nas donose odluke u vezi sa prosvetom vuku neke traume iz detinjstva, jer je očigledno da nas mrze i da se svaka nova odluka, reforma, ili zakon donosi jedino u cliju što većeg omalovažavanja prosvetnog radnika.

    Pa, nismo mi izazvali njihove traume-nek mrze one penzionisane prosvetne radnike, koji su im izazivali traume kada su odgovarali lekcije, i nek se njima svete.

    Iznervirala si se. Ja pizdim svaki dan što radim ovaj idiotski posao i što sam manje bitan svom poslodavcu- ministarstvu- od bilo kojeg nevaspitanog derišta.
    Završio sam dva fakulteta a lomatam se po selendrama, i još mi kažu da treba da se usavršim, kao i svi mi uostalom.

    Ništa se ne sekiraj. Mi ne možemo propasti, jer smo već propali.
    I o kavih pedeset godina pričaš. Zar odista veruješ da ova država može da postoji i za pedeset godina-to je apsurd.

    Deluje mi smešno takva misao od jednog istoričara.

    Mi ćemo sasvim sigurno izgubiti državu, što nas većinom i neće mnogo zaboleti, čak će nas većinom to i radovati, jer, kakva nam vajda od naše države kad u njoj tako lepo živimo da sanjamo da iz nje odemo.

    Šta fali Romima-ni oni nemaju državu pa žive.

     

Оставите одговор

 
