RSS

Deadline

28 сеп

Nevezani intro: Kako da ne volim engleski: “Deadline“ zvuči tako dramatično, krajnji rok zvuči šabanski.

Početak: Juče, tačno u 0:00, doš’o je taj jebeni krajnji rok. U mojoj glavi. Za cilj koji sam postavila odavno. Cilj je stari, isti, nepromenjiv. Rokovi su se menjali. U jednom trenutku sam postavila ovaj i rekla to je to, ako do tad, to ne obavim, ‘ladno mogu se utepam. Neću se ubijam, to samo zbog dramskog efekta sam rekla.

Nadolazeća depresija povodom neispunjavanja tog roka je krenula pre jedno pet dana. Sve mi se nešto spava i ne izlazi iz kreveta. Juče, oko roka, sam se rasplakala i isplakala oko dve nebulozne stvari:

1. Hendla na violini i violončelu
2. Rečenice: “Jezuiti su me naučili kako da razmišljam i od tada se ne osećam sigurno“

Nisam uspela. Nisam se pomerila sa mesta u kome stojim već jako dugo vremena. Nevinom posmatraču se možda čini drugačije, ja znam bolje. Isto sam ovde, pametnija, mudrija, gluplja, samo se još zakomplikovalo, paaaa recimo sve.

I muka mi je od rečenica kako ima vremena, kako sam mlada, od čekaj, ne znaš ti, polako i tako to. Ja valjda najbolje znam kako i na koji način želim da živim svoj život.

I frustrirana sam što ne mogu da napravim neke kompromise u svom životu, iako sam bolesno ponosna što iste ne pravim.

U stvari, samo sam ljuta, zato što nemam dovoljno muda, što ne mogu da ih skupim da donesem vrlo nepopularnu odluku za koju znam, ma gde znam, UBEĐENA sam da će me učiniti srećnom, ali je nepopularna za one čije odobravanje mi očajnički treba,

I to mi je cilj, do sledećeg roka, sledeće godine, u isto vreme. Da skupim kohones za to,

Eto tako

 
9 коментара

Објављено од стране на септембар 28, 2010 in Tužna sam

 

Ознаке: , , , ,

9 responses to “Deadline

  1. Mahlat

    септембар 28, 2010 at 7:56 am

    U stvari, samo sam ljuta, zato što nemam dovoljno muda, što ne mogu da ih skupim da donesem vrlo nepopularnu odluku za koju znam, ma gde znam, UBEĐENA sam da će me učiniti srećnom, ali je nepopularna za one čije odobravanje mi očajnički treba

    za to stvarno treba skupiti kohones, nije uopšte lako, ne ljuti se na sebe

     
  2. Charolija

    септембар 28, 2010 at 6:55 pm

    Sigurna sam da ćeš uspeti, ma šta da je. 🙂

     
  3. Dzoni

    септембар 29, 2010 at 2:04 am

    Zvučiš kao da planiraš neke veće životne korake, npr da napustiš kuću i počneš da živiš sama… tako nekako? Samo nagađam.
    Znaš onu priču o trci žaba ka vrhu planine?

    I Hendl nije nebulozan. Bolje na njega plakati nego na „Odeljenje za ubistva“.

     
  4. Ivana

    септембар 29, 2010 at 11:49 am

    Mahlat, :*

    Čarolija, ja nisam baš sigurna, al’ ajd’ ti verujem 🙂

    Džoni, veći životni koraci, da. Živeti sama je plan, koji nije nedostižan, ali opet nije to to.
    I nisam mislila da je Hendl nebulozan, već da me stvari koje nisu za plakanje činile tužnom.

    Svaka čast za identifikovanje Odeljenja za ubistva, a to je supergenijalna serija 🙂

     
  5. Dzoni

    септембар 29, 2010 at 12:49 pm

    Pa ako je samo pitanje tvoje hrabrosti ili ludosti, onda ni drugi ciljevi nisu nedostižni. Seti se priče o žabi.

    Znam da nisi mislila da je Hendl nebulozan. Ne biramo uvek trenutak da emocije izađu.

     
  6. zelenavrata

    септембар 30, 2010 at 2:14 am

    srecan ti i ovak rodjendan, ne ljuti se sto je dosao, proci ce, i nekako neka bude kao sto Mika kaze; ‘Kako je divno nemati plan’. Desice se ono sto mora s mudima ili bez, samo ostani svoja i to sto jesi, tako se volis, a ljutnja prodje, eto ***

     
  7. magi21

    септембар 30, 2010 at 12:14 pm

    ne znam sta da kazem…

     
  8. hipatija

    октобар 2, 2010 at 12:08 pm

    Sranje,rokovi su zajebaTa stvar..znam to…ali…Drzimm fige da se novi rok ispuni..i da bude kako ti to planiras,sta god da planiras…

     
  9. electrasdreams

    октобар 6, 2010 at 10:16 pm

    Zivot nije plan.
    Do mojega, da jeste.

     

Оставите одговор

 
