RSS

Kako sistematski uništavam svoj socijalni život

02 окт

Imam ovaj blog. Imam fejzbuk. Imam i myspace od vremena kad je bio popularan, samo što sad uđem jednom u 6 meseci iz čisto sentimentalnih razloga.

Na borskom forumu sam živela dok nije prs’o server, pa mi bilo žao da se vratim, jer sve izgubljeno, a ja pisala i pisala.

Imam, mislim, 5 različite mail adrese, svaka ima svoju posebno određenu svrhu i namenu. Koristim skype, msn i g talk.

Večeras me je kidnapovala Suske. I to na mnogo pokvaren način. Zvala je juče moju majku i rekla joj da ja danas mora da se pojavim u 7 sati tu i tu. Ko poznaje moju dragu madreS, zna da su mogli svetovi da se ruše, ali ja sam morala da budem tamo danas u 7.

I bila sam. I to je bilo okupljanje neki tvitap, neću ga pišem na engleskom, jer se još uvek ne razumem u terminologiju.

I tako me je Suske kidnapovala, odvela u kafanicu gde sede Borski blogeri, uključila notebook i namestila me da otvorim nalog na twitter-u. I ja moram šta ću.

Posle smo pili neku kafu i kiselu vodu, pušili cigare, pričali i šalili. I da, dobila sam i ružu. Pupoljak. Lepo.

Eto sad imam i taj twitter.

Divota.
🙂

 
15 коментара

Објављено од стране на октобар 2, 2010 in Dobro sam

 

Ознаке: , , , ,

15 responses to “Kako sistematski uništavam svoj socijalni život

  1. drveni advokat

    октобар 2, 2010 at 10:15 pm

    Dobro nam došla na twitter 🙂
    Videćeš, bolje je i od msn-a i gtalka i FB-ka.
    Samo nije bolji od bloga 🙂

     
  2. Mahlat

    октобар 2, 2010 at 10:30 pm

    Divota 🙂

     
  3. Suske

    октобар 2, 2010 at 10:31 pm

    I posle svega možeš da se oprostiš od svog offline života :))

    Šalim se, naravno.

    Da nije bilo svih tih servisa, mi se možda nikada ne bi upoznale. 😉
    Na ovaj način je potpuno razbijen generacijski jaz, jednostavno ne postoji, postoje podele po interesovanjima, i meni je to baš, baš cool.

    Srećno ti bilo twittovanje! 😉

     
    • cakulanje

      октобар 6, 2010 at 6:14 pm

      Tako je, Suske! Nema ni jaza ni bezdana i kao što reče Deda –
      „od špricera do tvitera“ , od fejsbuka do spejsa, od bloga do sloga: COOL!
      Pozdrav svima!

       
  4. drnch

    октобар 2, 2010 at 11:45 pm

    More, mani se te kisele vode, nego vi neki grok-ap da organizujete.
    Da vi’s kako bi doslo pola Bora da pootvara sve, od spricera to tvitera!! :mrgreen:

     
  5. Deda

    октобар 3, 2010 at 9:00 am

    …sve je lepo dok ne pocnes da zivis na twiiteru ko ja…
    Uzivaj, imas i online i real life!!!

     
  6. zelenavrata

    октобар 3, 2010 at 1:44 pm

    sam videla drnca? 😯 😯 😯

     
  7. zelenavrata

    октобар 3, 2010 at 1:46 pm

    ovo drugo sam vas videla na fb-u uslikane, lepe i tako to, vidimo se i na twitu gde navrnem jednom u …to 😀

     
  8. Mahlat

    октобар 3, 2010 at 4:14 pm

    JU!!! sam videla drnca? 😯 😯 😯

     
  9. shaputalica

    октобар 3, 2010 at 10:38 pm

    Jesam, videla sam cica-macu. 👿

    Draga, nađe se ravnoteža, pre ili posle. Opušteno i uživaj. 🙂

     
  10. zelenavrata

    октобар 3, 2010 at 11:48 pm

    drnchuuuu progovori sliko 👿

     
  11. drnch

    октобар 4, 2010 at 7:43 am

    U slucaju grok-apa, zna se posluzenje.
    Ovo sa tvit-apom je definitivno prevara. Ocekujes makar krilce, a dobijes kiselu vodu!!
    Nije ni cudo sto posle ne mozes vise od 140 slova da otkucas. 😆

     
  12. Milko

    октобар 5, 2010 at 2:30 pm

    Prsla si, bejb :p

     

Оставите одговор

 
