RSS

Moja reakcija na poslednje sranje u ovoj močvari od zemlje (fudbal, golman, prebijanje)

12 окт

Čujem informaciju.

Procesuiram.

Ne iznerviram se.

Prevazišla sam to osećanje.

Ovo je neka mešavina stidabespomoćnostiočaja i jebemliga čega.

Pišem frendu poruku da je krajnje vreme da emigriramo, em praktično em romantično.

Zajebava me da možemo i do Zaječara da odemo.

Moja odgovor: Zajebavaj se ti samo, ja ovakva osećam kolektivni stid za celu naciju. Idem na internet da tražim muža za papire. Jebati više stvarno sve.

I i to uradim.

Imam ponudu za Rumuniju i Holandiju.

Noć je mlada

 
7 коментара

Објављено од стране на октобар 12, 2010 in Auuu sam se iznervirala!

 

Ознаке: , , , , ,

7 responses to “Moja reakcija na poslednje sranje u ovoj močvari od zemlje (fudbal, golman, prebijanje)

  1. magi

    октобар 12, 2010 at 11:40 pm

    Imam i ja jednu ponudu za Rumuniju, jel’ ako da odemo zajedno,pa da brinemo neke druge brige i cokcemo masuci glavom kad nam se spomene Srbija majcica?

     
  2. Džiadžojka

    октобар 13, 2010 at 3:32 am

    Ma i u Azerbejdžan ako treba. Samo što dalje odavde.

     
  3. Charolija

    октобар 13, 2010 at 11:21 am

    Navijam za Holandiju. 😀

     
  4. D.

    октобар 13, 2010 at 3:46 pm

    Ja sam u fazonu nekog potpuno zabacenog ostrva gde nije nijedna drzavna vlast na snazi.

     
  5. rainbowica

    октобар 13, 2010 at 9:10 pm

    aj’ uVati i meni jednog za papire, takodje. 😀

     
  6. BN

    октобар 14, 2010 at 12:22 pm

    Udas se za Vrazogrncanina i imas papire za Zajecar! :mrgreen:

     
  7. zelenavrata

    октобар 14, 2010 at 5:41 pm

    lele 😯

     

Оставите одговор

 
