RSS

Poražavajuće

27 нов

Poznajem neke ljude koji imaju/ imali su tako čvrste stavove u životu. I sad ih odjednom više nemaju.

I to je poražavajuće. Kako se mi u stvari mirimo sa sudbinom i zašto?

O čemu pričam. O prevari, nevernosti i varanju.

U poslednje vreme, gde god se okrenem, čujem neku priču o tome. Ne mislim da je vreme takvo da se sad “to“ više radi, mislim da je količina prevare ista, ali da se sad samo više o tome priča, i da ima više načina da se sazna.

Meni to mnogo tužno.

A onda sam malo guglala

I našla ove informacije:

– 30% do 60% ljudi u braku (u USA) će prevariti svog bračnog druga

– 2%-3% dece su rezultat prevera i njih odgajaju očevi koji ne znaju da odgajaju dete koje nije biološki njihovo (to je u evolucionom smislu propast, retko koje drugo biće odgaja potomke koji nisu njihovi)

– Nevera postaje sve učestalija kod ljudi ispod 30 godina

– U većini slučajeva nevera se NE otkrije

– Nažalost, većina ljudi nađe odgovarajućeg partnera pošto se već ožene/udaju

– Biološka činjenica je da ljudima teško, ne nemoguće, ali TEŠKO da budu monogamni

– Ljubomora je tako univerzalna ljudska osobina, zato što je nevera deo ljudskog života veoma dugo vremena

Inoformacije preuzete sa ovog sajta

Meni ovo sve samo mnogo, mnogo tužno. I teško mi da prihvatim kao realnost

 
9 коментара

Објављено од стране на новембар 27, 2010 in Tužna sam

 

Ознаке: , , , ,

9 responses to “Poražavajuće

  1. Deda

    новембар 27, 2010 at 11:09 pm

    A pazi sad ove info:
    -svaki peti brak u Srbiji se rasturi.
    -svaki drugi brak u Timockoj krajni se rasturi.. Ovo su zvanicni podaci skorasnji….

    A ono sto ja svakodnevno vidjam oko sebe je da ljdui jednostavno vise nisu zajedno, da im deca pate, da brzo nalaze zamene i opet se rasturaju….
    Prezalosno!!!

     
  2. Verkić

    новембар 28, 2010 at 5:04 am

    Ivanice, statistika ume često bolna da bude, ali nemoj zbog toga biti tužna. Znaš koliko nas ima predivan brak i nikad ne pomislimo na prevaru.
    Na to treba da misliš, a statistika, ma ona se i tako radi samo na jednom uzorku 🙂

     
  3. Milko

    новембар 28, 2010 at 11:56 am

    Kapiram te..čisto ti dodje da pljuneš na život..

     
  4. nedodjija

    новембар 28, 2010 at 2:12 pm

    opet ja vodu na svoju vodenicu: ovo o cemu govoris je samo tebi, sada – doprlo do svesti…. nije to neobicno, obzirom na situaciju u kojoj je zemlja, to je samo jedna od manifestacij beznadja u koje smo dovedeni….
    moralne i sve druge vrednosti padaju pod teretom trenutne situacije (a ona je „trenutna“ vec 20 godina !)… izlaz je u budjenju Srbije i preuzimanje zivota u sopstvene ruke… ovako smo na udaru belosvetskom i nasem sljamu… ono najgore sto ovaj narod ima – to je isplivalo na povrsinu…! dok se ne probudimo i ne preokrenemo desavanja, ni ove pojave koje ti posmatras sa toliko tuge, nece se promeniti… prosto ne mogu same…
    🙂

     
  5. Charolija

    новембар 28, 2010 at 4:09 pm

    Ne znam samo gde nestane ljubav i da li je uopšte bilo, kada su podaci ovako poražavajući?

     
  6. zelenavrata

    новембар 28, 2010 at 4:11 pm

    Obzirom na moje godine i iskustvo i mene ovo uvek porazi i zaboli i jebo ga…I nije tu u pitanju stav, ja ga prva nemam, ne smem da se zakunem, zivot je a posebno emocije nepredvidiva sorta.

     
  7. Sanja

    новембар 29, 2010 at 8:46 am

    Neki dan sam to komentarisala sa Dedom, da te jeza uhvati. Uvek sam govorila – bolje dobar razvod, nego los brak, ali imam utisak da danas ljudi ne zele ni malo da se potrude, na prvoj prepreci odustanu. Niciji brak nije idealan, ima uspona i padova, nekad nerviramo jedno drugo do usijanja, pa sta? Idemo dalje, sve je to normalno, ne bi bilo normalno da se nikad ne posvadjamo. Ne znam sta pametno da kazem. 😦
    p.s ipak, podji od svojih roditelja, moze i drugacije, zar ne?

     
  8. Ivana

    новембар 29, 2010 at 10:29 pm

    svima – Ne znam, nisam pametna ič!

     
  9. magi

    децембар 2, 2010 at 2:12 pm

    ovih dana ce biti tacno dvadeset i pet godina otkako je umro moj deda. pa da ga citiram ovom prilikom: ovaj svet se izrimio.

     

Оставите одговор

 
