RSS

Evo me

13 дец

Znam, nema me, ali nemam ni šta da vam pišem.

Dosadan mi život, a ne razmišljam o sveCkim i fliozofskim problemima. Razmišljam samo o tome kako mora promenim, posao, platu, grad, kako imam 26 godina i živim sa mamom i tatom, kako nemam momka, muža, decu i kućicu u cveću, al’ rekoh ne mogu svaki dan da vas smaram time.

Elem, pao sneg, a kako on padne, ja tako padnem u hibernaciju i ne izlazim ako ne moram. Pos’o – kuća, i eventualno neki prijatelj, da bih ih zadržala, pošto ih i ovako malo imam.

Zanimljive situacije nemam. Na poslu glumimo idiote, pušeći ispred dvorišta na -300, ionako nas deca mnogo poštuju, tek sad će da imaju novo stečeno poštovanje prema nama.

Jedan dan mi se dete ispovraćalo na sred časa, ostala krenuše da se guše, sve sam isterala napolje da ne naprave lančanu reakciju i to mi najinteresantnija situacija na poslu koju sam imala u poslednje vreme.

U sredu sam otkrila jednu seriju i to dosta kasno, jer je krenula sa emitovanjem 2008, koja zadovoljava sve moje geek kriterijume i od tada pa do danas dupe nisam pomerila dok nisam odgledala sve što postoji.

Išla sam kroz kuću kao manijak i maltretirala ukućane rečinicom “Kaaaakoooo je ovooooo coooool“. Mnogo sam uzbuđena i mnogo mi bilo kul. Sinoć sam zaspala sa sve naočarima, cigarama, pikslom, upaljenim svetlom i kompom. Danas sam završila poslednju izašlu epizodu. Sledeća izlazi tek u januaru, ne znam kako ću da izdržim, mnogo sam se navukla.

Radi se o seriji Fringe, toplo preporučujem svima koji vole te stvari.

Malopre mi puk’o nokat do pola, do živca. Sve zvezde sam videla. Sad imam zavoj na prs’.

I tako.

Eto me

 
9 коментара

Објављено од стране на децембар 13, 2010 in Dobro sam

 

Ознаке: , , ,

9 responses to “Evo me

  1. cakulanje

    децембар 13, 2010 at 5:10 am

    E, imenjakinjo,nasmeja me do suza, mada tebi možda i nije smešno. I meni se dešava slično: zaspem za kompom, slomim nokat iliti nokte, koji/-e brižljivo gajim, lakiram, pa kad se to desi, onda moram sve da ih sečem, mis`im kratim, da ne štrčU..da besomučno odgledam sve sezone neke serije (http://www.imdb.com/title/tt1442449/). Ovu tvoju ĆU POGLEDAM ); da poizbacujem pola škole napolje ( kad bih mogla ). 😉
    Moji PUŠU u kafanU ( tj. MI i JA ) koja je preko puta škole, pa takođe zadobijamo poštovanje.
    `Ajd sad,
    Dobro jutro i Laku noć! 🙂

     
  2. Ivana

    децембар 13, 2010 at 3:37 pm

    pa nije i da nije smešno. Dobro dan i laku noć 😉

     
  3. electrasdreams

    децембар 13, 2010 at 11:16 pm

    Sve si bre blesava. Skoro pa kao ja?

     
  4. zelenavrata

    децембар 14, 2010 at 2:34 am

    au bre sta vi gledate 🙄
    ja romaticne filmice, pa se unesem da se raznesem 😆

     
  5. Ivana

    децембар 14, 2010 at 10:18 am

    Ja ne mogu romantiku da gleam bre grinka, odma’ imam želju nekog da utepam ili sebe 🙂

     
  6. Ivana

    децембар 14, 2010 at 10:19 am

    Elektra, nikako blesava k’o ti, za to mi treba još puno treninga 😛

     
  7. electrasdreams

    децембар 14, 2010 at 3:32 pm

    Naravno, ja zato rekoh skoro, ali na dobrom si putu, ponosim se tobom.

     
  8. Mahlat

    децембар 14, 2010 at 8:10 pm

    Mene ove tvoje tragedije nasmejase od srca, fala ti ko sestri 😆

     
  9. Ivana

    децембар 15, 2010 at 12:25 am

    Nema na čemu, saĆu se uobrazim, i kad sam dosadna sam interesantna 😛

     

Оставите одговор

 
