RSS

Mnogo sam dobra

16 дец

Četvrtkom imam samo jedan čas u matičnoj školi. Šesti.

Pošto od početka godine kasnim sa časovima, ne mojom krivicom, ve zbog toga što mi časovi nisu bili uključeni u prvobitno pravljenje rasporeda, zakazala sam danas jedan prečas nadoknade, da ne bih bila u gubitku.

Znači, da dođem na prečas, da se vratim kući, odsedim pet sati, pa da se vratim da održim regularan čas.

Sneg, ludak, pada manijački. Mrzim ga. Jedina stvar na svetu koju mrzim.

Stignem. Prvo što primetim je da nema dece. Kontam, zaboravili, mrzelo ih, mnogo pada sneg. Onda primetim da je zbornica puna jakni i tašni. Pa procunjam, pa pitam tetkice. Ne samo da su časovi skraćeni, već su počeli od jedan.

Oduševim se što sam o tome obaveštena, jer da nisam došla na zakazani prečas koji nisam održala, ne bih održala ni taj obavezan čas.

Znam da sam ja poslednja rupa na svirali u toj školi, da moj predmet niti mene niko ne shvata ozbiljno, ali JA sebe shvatam ozbiljno, kao i taj predmet. I ako nešto radim, ima ga bre radim kako treba.

Ništa, dođem kući, i čekam sad vreme da se vratim da održim taj čas kome nikom osim meni, izgleda, nije bitan.

Nikakva tragedija, ali sve nešto, da l’ zbog snega, ili ‘bemliga čega, ja celo jutro razmišljam o tome šta kod mene ne valja, što živim ovako kako živim, kad mislim da sam sasvim okej i da sam većinu stvari odradila kako jesam.

Kad god sam drugima postavljala ta pitanja, neretko sam dobijala odgovor da sam mnogo dobra. Majke mi.

Mene moji roditelji vaspitavali da budem dobar čovek, da se trudim da radim sve ispravno i da VOLIM ljude. I da će uglavnom to biti dovoljno.

Nije. To vi znate, znam i ja. Okrutan je i kučka je ovaj svet. A ja ne mogu da budem. Ne mogu da budem zla i pokvarena, ma ne mogu ni pakosna da budem.

Ja se svaki put iskreno zaprepastim kad neko, prema kome sam bila ništa osim dobra i slala ljubav, mene zajebe zato što može.

I tako. Mnogo sam dobra. To mi ne valja. Ljudi me iskorišćavaju.

Ne mogu da se promenim. Generalno sam pobornik onog u životu da se ljudi ne menjaju. I ako se menjaju to je vrlo retko. Menjaju se samo zbog neke određene posledice svog ponašanja, uzrok i suštinu nikada ne menjaju.

Ja ne mogu. Pokušala sam. Ne samo da budem pokvarenija i oštrija, ne umem da me BAŠ BRIGA za nešto. Barem toliko.

I tako, mnogo sam dobra, i baš se nekako danas osećam, da kad bi bila tinejdžer u Americi, u srednjoj školi bi mi crtali ono L na čelu, kao loser i kačili mi ceduljice na leđima – kick me i tako to.

Mora da je zbog snega….

 
10 коментара

Објављено од стране на децембар 16, 2010 in Tužna sam

 

Ознаке: , , ,

10 responses to “Mnogo sam dobra

  1. some old piano

    децембар 16, 2010 at 11:16 pm

    Tetkica je kriva.Ona nije mnogo dobra….

     
  2. Suzana J.

    децембар 18, 2010 at 12:11 pm

    Mene moji roditelji vaspitavali da budem dobar čovek, da se „trudim da radim sve ispravno i da VOLIM ljude. I da će uglavnom to biti dovoljno.

    Nije. To vi znate, znam i ja. Okrutan je i kučka je ovaj svet. A ja ne mogu da budem. Ne mogu da budem zla i pokvarena, ma ne mogu ni pakosna da budem.

    Ja se svaki put iskreno zaprepastim kad neko, prema kome sam bila ništa osim dobra i slala ljubav, mene zajebe zato što može.“
    potpisujem!!! a od svega me najvise nerviraju ljudi koji naprave to neko (sitno) zlo jer im se moze!!! pa moze im se i da ga ne naprave, pa sto nikad tu opciju ne izaberu??? ne daj se moja ines, ovaj ivana 😉

     
  3. BoraS

    децембар 18, 2010 at 2:11 pm

    Suštinsko Ja,protiv socijalnog Ja…

     
  4. electrasdreams

    децембар 19, 2010 at 12:33 pm

    Moraš da naučiš da umeš.

     
  5. Sanja

    децембар 20, 2010 at 10:21 am

    Pa naravno da si dobra!
    Ovo prvo, to je samo potpuna nesposobnost, idiotizam, neodgovornost jednog debila, ništa lično. Ne obaveštava ni o čemu, nikoga. Zato smo tu gde smo. I sad će da skloni svoje nesposobno dupe, a mi ćemo da plivamo u govnima.
    Ovo ostalo, reče ti Elektra. 😛 Jedino ne znam kako.

     
  6. GodsOtherDevil

    децембар 21, 2010 at 1:58 pm

    Gluposti, tvoj problem je sredina u kojoj se nalazis. Jer si nadarena u maloj sredini, pa se osecas usamljena u svojoj nadarenosti. Resenje nikako nije da se utUpis u prosek, vec da promenis sredinu.

    Ima interesantna prica prof. Alex Filipenka, koja moze da se poveze sa ovim.
    Njega su dok je bio ucenik fascinirali magneti, pa je zapitkivao ucitelje, nastavnike sta su magneti, kako rade etc. Ovi su pomislili da je on udaren pa ga poslali psihologu. Srecom, njegovi roditelji su prepoznali o cemu se radi, i upisali ga u drugu skolu. U drugoj skoli mu rekli – aha volis magnete pazi sad ovo, i pokazali mu da kad uvije zicu oko eksera i kroz nju pusti slabu struju ta zica postaje magnet. Ovaj kad je video da sam moze da napravi magnet osetio se ko gospodar univerzuma.
    Dal bi on vodio takav ispunjen zivot kakav vodi, i postigao sva dostignuca u nauci koja je postigao, da je ostao u prvoj skoli gde su priprosti ljudi hteli da sve ono sto je u tom decku odskakalo od proseka iskorene i oblikuiju ga u sebe same?

     
  7. Deda

    децембар 22, 2010 at 4:14 pm

    Nije dobar taj ko ti stavio jedan cas. Nije dobar taj ko ti napravio razliku. Nije dobar taj koji te nije udostojio osnovne informacije za koju je placen i koju po Zakonu mora da na vreme saopsti. Što pitas sebe, pitaj tu osobu da li je dobra?
    Ni ja nisam ljubitelj snega… 🙂

     
  8. prijatelj

    децембар 22, 2010 at 8:47 pm

    E, dobra si! 😀

     
  9. Sused

    децембар 25, 2010 at 9:41 am

    Ko te ne zna mozda ga i prevaris

     
  10. agroekonomija

    април 13, 2011 at 5:43 pm

    Nego šta, nego dobra! Samo napred, tako i nastavi!

    http://agroekonomija.wordpress.com/

     

Оставите одговор

 
