RSS

Rezimirajmo

29 дец

Pošto me Zelena uporedila sa Ali Mekbil, ja ću tako da koristim jednu rečenicu iz istoimene serije. Kaže, ako pogledaš godinu iza sebe i nađeš razloga za smejanje i plakanje, onda je to bila dobra godina.

Vala, plakalo se i smejalo, kol’ko ‘oćeš.

Godinu sam počela u Španiji, koja se u jednom trenutku pretvorila u horor, ali “ko zna zašto je to dobro“, a dobro je tu, evo ga na vidiku.

Patila sam za onim dobar deo godine, sad smo negde u još “za malo“ da se izlečim od toga, više mogu da pričam sa njim kad ga vidim, nego da mu želim svakave loše stvari, tako da tu smo negde.

Našla sam posao, od kog, ako ga ne promenim uskoro, ima da se obesim. Al’ okej, nije mi dosadno, ta deca su nepresušni izbor zabave, a ponekad i ogroman izvor straha za budućnost ove planete.

Leto je bilo fenomenalno, naučila sam da se smejem naglas, pre toga sam se smejala kao nemi film, sad je dobro.

Napokon gledala Bjesove.

Provela celu godinu kao plavuša, i sviđa mi se.

Ljudi su ostali idioti, ja ostala u ubeđenju da sam vanzemaljac i da nikako ne pripadam ovde.

Pričam sinoć sa prijateljicom koja ne živi ovde, nešto je nostalgična za Borom, dolazi joj se. Ja joj objasnim da je ovde stanje takvo da mi imamo LUSTERE po gradu. Jeste, lustere. Majke mi. Imamo tri lustera, kao idejno rešenje dekoracije.

Sve sam se kanila da ih fotografišem da pokažem tu…nemam reči šta je. Jedan se nalazi iznad skulpture u centru grada. Ima trougao od tri šipki iznad skulpture i tu je luster.

Drugi se nalazi na tzv “Domu kulture“, šipka jedna štrči i za nju je zakačen luster. To ne može da se objasni.

A vrhunac je novonapravljen kružni tok, kojeg su ukrasili rotirajućom bakarnom skulputrom rudara, koji je sam po sebi nonsens. Ali to nije bilo dovoljno, iste te tri šipke su postavljene, zajedno sa lusterom. I kao šlag na sve to, te tri šipke su iskorišćene kao kostur za svetleće ukrase, što to sve treba da simulira jelku, a pod jelkom luster i rudar.

To sam slikala da mmsujem prijateljici, slika je loša, noću i telefonom, ali evo da dobijete ideju kako to izgleda.

Photobucket

I kako čovek da ne poželi da ode odavde?

Elem, godinu sam najviše provodila sa ovim dečkom:

Photobucket

Najbolji mi je drugar i čini me mnogo srećnom, planiram da nastavim druženje sa njim. Inteligentiji je i zabavniji od većine ljudi koje znam i zove me Iana 🙂

Vama srećnanovagodina, a ja jedva čekam da vidim na šta će sledeća da liči!

 
14 коментара

Објављено од стране на децембар 29, 2010 in Dobro sam

 

Ознаке:

14 responses to “Rezimirajmo

  1. Sanja

    децембар 29, 2010 at 3:02 pm

    Meni ova presela toliko da još nisam ni izvadila jelku sa terase, deca i ne pitaju, ja ćutim. U fazi sam da mi teško da progovorim „dobar dan.“ U subotu nam Astor nastradao i… Dovoljno sam ti rekla.
    Ljubim ja tebe, neka ti se desi ono što si izmaštala ovih zadnjih meseci, a posle, kad odeš odavLe biće… sve nešto lepo, što bi rek’o Deda.

     
  2. Ivana

    децембар 29, 2010 at 3:07 pm

    😦 😦 😦 😦 😦 Astor 😦 😦 😦 😦

     
  3. Deda

    децембар 29, 2010 at 3:56 pm

    ..i pod hitno da uzmes neki vuneni pulover do kolena jer će sjebeš bubreg s tu majcu,lol 😛

     
  4. magi

    децембар 29, 2010 at 4:14 pm

    Mi ovako sa strane mozemo da sagledamo da si ti u ovoj godini porasla. To je valjda najvise sto moze da se uradi jer lustera i onih koji su samo za vesanje o iste ce uvek biti.

     
  5. Peščana

    децембар 29, 2010 at 6:25 pm

    Jao, pa ovo je stvarno luster, ja sam zamislila neku ogromnu kuglu, kad ono luster…užas!
    Ali zato je ovaj dečko pravi veseli dasa, drži se ti njega 🙂

     
  6. zelenavrata

    децембар 29, 2010 at 8:18 pm

    Svidja mi se recenica Ali Mekbil, pametno celjade kao i ti iako si kao plava 😛
    A lustere sam gledala u nekom dnevniku i krstila se, pricase i sa gradjanima Bora koji se takodje krstise…tako da sam upoznata sa situLacijama 🙄
    Druzi se sa tim decakom bices pametnija i srecnija.

     
  7. some old piano

    децембар 29, 2010 at 9:18 pm

    Jaooo..pa vaš su Vam lepi lusteri… 🙂 🙂

     
  8. Ivana

    децембар 30, 2010 at 8:34 am

    Deda, k’o mama si mi 😛

    Magi, ma nisam porasla IČ 🙂

    Peščana, luster, ljudi ne veruju kad im kažeš. Budale i sramota

    Zelena, pa i družim nego šta! 🙂

    some old piano, ćuti, sramota me, mnogo

     
  9. Mahlat

    децембар 30, 2010 at 3:47 pm

    Srecna i tebi, a ova sledeca ce liciti na neku koja nam se ne svidja. Mirise tako.

     
  10. electrasdreams

    децембар 30, 2010 at 7:52 pm

    Srećna ti bila sledeća, ali ja ti je želim na nekom drugom mestu.

     
  11. Suzana J.

    јануар 3, 2011 at 2:54 pm

    ali rudar pod lusterom:))))
    nego srecna ti nova! budi zdrava, plava, srecna i svoja, ostalo je sve relativno…

     
  12. rainbowica

    јануар 4, 2011 at 3:31 pm

    Sve najbolje, pa neka ti se u ovoj godini kockice pomijesaju bas onako kako zelis. Zasluzila si. 🙂

     
  13. tamoiovde

    јануар 5, 2011 at 7:19 am

    „I kako čovek da ne poželi da ode odavde?“
    Odeš li i neki poput tebe, ovaj će grad ostati još mračniji.Džaba im (nam)lusteri.

     
  14. electrasdreams

    јануар 7, 2011 at 11:02 pm

    Cccccccccccccccc, još joj gola ledja!

     

Оставите одговор

 
