RSS

Najlepše na svetu

04 мар

….nema me. Sa razlogom. Biće me opet, kad dođe vreme.
Ali morala sam da napravim izuzetak, jer sam dobila najlepši poklon na svetu. Tek onako.

Jedna veoma posebna osoba je napisala sastav:

Moj idol

Mozda idol ne treba po ponasasnju da bude slican nama ili po njegovim zivotnim iskustvima, jer,na primer, ja sam tip osobe koji je zainteresovan za umetnost, koja ima neka malo neobicna razmisljanja i pogled na svet. Imam vise, necu reci idola, ali ljudi kojima se divim, pevacica Florence, koja stvara tako jedinstvenu muziku koju kad slusam imam osecaj da peva sve ono sto je u mojoj glavi, Natalia Fabia, slikarka koja me inspirise njenom preciznoscu i detaljnoscu…
Pojam idola jeste precenjen, zato sto pre svega, deca, kao svoj uzor, gledaju poznate licnosti, da ne nabrajam. Ali zasto bi tako bilo?
Moj pravi idol, uzor jeste moja sestra Ivana. Nju ja mnogo volim. Naucila me je mnogim stvarima. Kako da vam predstavim Ivanu? Neko bi rekao da je prosecnog izgleda. Naravno, meni je nesto vise od toga. Ona je divna osoba, koja zna u svakom trenutku da kaze one prave reci. Ne zivimo u istom gradu, ali ta daljina nas ne sprecava da se svaki dan cujemo. Njeno prisustvo mi prija i nikad mi nije dosadno dok sam sa njom. Jednostavno ona je zabavna. Energicna. Spremna da ucini drugima i ne trazi za uzvrat. Mogu reci da svako od nas ima svoj pristup i pogled na svet. Nas dve se u tome slazemo. Ali i jos jedna stvar koju delimo jeste da volimo istu vrstu muzike. I ne, to nije bezazleno koliko mozda zvuci, jer muzikom mnogi ljudi ispoljavaju ono sto misle.Ona je vedra i vrlo komunikativna osoba. Za svojih dvadeset sedam godina ona je prosla kroz razne stvari koje neko za ceo zivot ne bi, iz kojih se vesto izborila. I zato volim da svoje probleme podelim sa njom. Jer u njenim dubokim braon ocima vidim da mi svoje odgovore daje iskreno, najiskrenije.
Volim i samo da je slusam kako prica, volim i samo da je gledam. Hocu da znam sve ono sta ona zna. Sigurna sam da to ne mogu uspeti,jer ona je jedna od onih osoba koja se radja samo jednom i nikad vise, ali trudim se, radi sebe, i to je ono bitno. I hocu jos jednom da kazem da, moju sestru Ivanu, ja mnogo volim, i da ne mogu da zamislim svoj zivot bez nje. Ona ima jedno mesto u mom srcu koje ce uvek ostati njeno, netaknuto.

Marija Šešlija
14 godina
MOJA SESTRA!!

 
7 коментара

Објављено од стране на март 4, 2011 in Dobro sam

 

Ознаке: ,

7 responses to “Najlepše na svetu

  1. D.

    март 4, 2011 at 3:00 pm

    Divna seka 😀 Ovo mi je omiljena recenica: „Hocu da znam sve ono sta ona zna.“

     
  2. Mahlat

    март 4, 2011 at 4:31 pm

    🙂

    budi ponosna

     
  3. Sanja

    март 4, 2011 at 6:29 pm

    Preslatko i skroz istinito! 😛
    Š’a ima? ‘oću da crknem od neizdrža, ‘si bila tamo, ovdi, javlja li neko nešto?

     
  4. Suzana J.

    март 5, 2011 at 12:27 pm

    jbm ti sunce, rasplaka(ste) me na poslu!

     
  5. zelenavrata

    март 6, 2011 at 12:11 am

    neprocenjivo bogatstvo imate!

     
  6. Charolija

    март 6, 2011 at 5:08 pm

    Imate razloga da obe budete ponosne jedna na drugu. Neprocenjivo. 🙂

     
  7. Branko Baćović

    март 18, 2011 at 5:07 pm

    E super. Kada budeš odlučila da napraviš knjigu o sebi… pozovi sestru da ti pomogne… u celini ili u detaljima… verovatno bi se još više iznenadila 🙂

     

Оставите одговор

 
