RSS

Odrasla sam (I’m back)

13 апр

Konačno se i to desilo!

Ono tamo kad sam depresirala i nestala, imala sam, da ga nazovemo blaži nervni slom.

Lepo sam legla nedelju dana u krevet i nisam ustala. Do wc-a možda. Pičila sudoku i slušala/gledala VH1.

Oko čega sam sve depresirala neću da vas smaram, ko me čita zna otprilike šta me sve muči, samo se složilo, onako na gomilu, pa je moralo negde da prelije.

Onda sam tih nedelju dana dok sam ležala smišljala kako da sve to popravim, smišljala, smišljala i na kraju smislila! Sve sam isplanirala! I kako ću da promenim posao, i kako ću da promenim grad i da se odljubim i zaljubim i sve. Plan je fenomenaalan!

Samo što sam nogicom zakoračila u ostvarivanje plana, život mi tresnuo jedan šamar i kaže ne moooožeeee! I ne samo da ne može nego ti tovarim još problema. I tako za svaku stavku mog problema. NIŠTA mi se nije ostvarilo niti ima šanse da se promeni.

Pos’o – ne samo da ga nisam promenila, nego sam dobila cirkus situaciju o kojoj neću da pišem dok se ne završi, ovako ili onako. Al’ to je dobro, jer sam postala dvesta puta sposobnija nego što sam bila, naučila sam posao mnogo bolje, naučila sam i što znam i što ne znam, i što mi treba i što će mi možda zatrebati. I kuliram. I zviždim. I radim na 130% pogona i SUPER MI

Grad – Ovde sam, jebi ga još uvek. Pokušavam i dalje, koliko odbijenica za posao imam iz cele Srbije, a i inostranstva, izložbu mogu da napravim. Al’ opet dobro.

Odljubila se – ja jesam, moj ego nije i verovatno nikad neće. Njemu neće bude jasno nikad kako onaj tamo, koji više i nije bitan ko je, mene ovakvu savršenu ne može da voli. I opet dobro. Generalno me boli dupe. Stvarno

Zaljubila se – i to sam uspela da uradim. Onako fino sam ispitvala sa svih strana, da se negde ne zajebem i opet sam se zajebala. Samo što sam nešto naučila iz prethodnih iskustava, pa samo rekoh doviđenja i odmah se i odljubila. I za to me boli dupe.

Ugojila se. Opet dobro. Idem peške svuda, upoznala grad bolje nego ikad, slušam muziku po 15 sati dnevno na sluške i super mi.

Postala još netolerantnija na gluposti. Još lajavija. Sposobnije lajavija. Očvrsnula sam. Udebljala mi se koža. I tako sam ja zaključila da sam odrasla.

Eto mene opet. Jel’ sam nedostajala nekom bar malo? 🙂

 
23 коментара

Објављено од стране на април 13, 2011 in Dobro sam

 

Ознаке: ,

23 responses to “Odrasla sam (I’m back)

  1. Mahlat

    април 13, 2011 at 1:32 pm

    Meni jesi, mnogo i ja te volim!

     
  2. Mahlat

    април 13, 2011 at 1:35 pm

    A onaj ego… i meni je dusu pojeo, ovako me bolelo dupe 😆

     
  3. Ivana

    април 13, 2011 at 1:38 pm

    Epa što mi milo što sam ti nedostajala i što me voliš, pojma nemaš 😛
    Uzvraćam ljubav, to znaš.
    A za ego i za njega me boli dupe, nek’ si radi on svoj posao, ja ću svoj 🙂

     
  4. Firstname Lastname

    април 13, 2011 at 1:40 pm

    I meni jesi 🙂 Dobro nam dosla nazad, tako odrasla 🙂

     
  5. Ivana

    април 13, 2011 at 1:44 pm

    Ooooo lepooo! Zahvaljujem ovako odrasla! 🙂

     
  6. Verkić

    април 13, 2011 at 1:45 pm

    Oš mi daš recept? Svaki savet prihvatam samo da uspem izgovorit: – zabole me dupe!

    Sećam se kad si napisala kad se…. vratiću se, drago mi je da si ponovo sa nama!

     
  7. RainDog

    април 13, 2011 at 2:08 pm

    Nisi se ugojila, lažeš. Jedino ako meriš u odnosu na neko vreme kad te nisam poznavao.
    A ako možda jesi nešto, fino ti stoji.

     
  8. zelenavrata

    април 13, 2011 at 2:13 pm

    Znas, znam i eto.
    Lav ju.

     
  9. Deda

    април 13, 2011 at 3:41 pm

    …meni se svidaj onaj deo“zaljubila se, idljubila se!!! Tu vidim ljubav. A svidja mi se i ono sa muzikom.
    Sve nesto lepo ce doci ili iz glave ili iz sitnih zadovoljstva koji zivot znace i cine ga!!!

     
  10. Ivana

    април 13, 2011 at 4:04 pm

    Verkić, recept je individualan, ali za početak može ono sa guzicom, mojoj mnogo bolje od kad počeh to da govorim 🙂

    Rain, jesam jesam, nego sam naučila da se oblačim kao žene, pa da “prikrijem nedostatke i pokažem adute“ :P, al’ šmekerski si skroz odgovorio 🙂

    Zelena, znam, znaš, eto, lavjutu

    Deda, e baš tako, sve nešto lepo iz sitnih zadovoljstava, odrasla sam, pa to sad vidim 🙂

     
  11. agroekonomija

    април 13, 2011 at 5:40 pm

    Baš takva kakva si, nedostajaćeš nam svima ako ne nastaviš da pišeš o onome što se dešava i tebi nama.
    Super si!

    http://agroekonomija.wordpress.com/

     
  12. D.

    април 13, 2011 at 7:22 pm

    Nedostajala si!

     
  13. Ana

    април 13, 2011 at 9:38 pm

    nemaš pojma kako mi je drago opet čitati te… neka si se ti vratila i nekako mi se čini da ti je koža deblja 🙂
    Ali ti dobro stoji

     
  14. Firstname Lastname

    април 13, 2011 at 10:28 pm

    wow, samo da kažem da mi se djasvi novi ambijent! Bas si resila da menjas 🙂

     
  15. Charolija

    април 13, 2011 at 10:32 pm

    I mene zabole dupe za sve i volim te takvu kakva jesi i puno si mi nedostajala. 🙂

     
  16. Ivana

    април 13, 2011 at 11:14 pm

    Agroekonomija, dobrodošli kod mene, drago mi da se dopadamo 🙂

    D, hvala!

    Ana, e nisam razmišljala o tome kako mi stoji nova koža, sad ću da se uobrazim i po tom pitanju 🙂

    First, aaa i meni se sviđa 😛

    Čarobna, ja tebe volim puno i što mi milooo što sam nedostaajaalaa 🙂

     
  17. magi

    април 14, 2011 at 12:47 am

    I meni.

     
  18. Ivana

    април 14, 2011 at 12:52 am

    E lepo i što tebi nedostajem, a šta se dešava sa tvojim blogom i kako ja da uđem tamo?

     
  19. magi

    април 14, 2011 at 11:47 am

    Ne znam. Zakljucala sam ga u nastupu besa i sad mi kaze da mi je potrebna sifra da udjem u isti. Posto nikakvu sifru nisam postavljala (a nije ona od bloga, probala), izgleda da sam ga spasila i od sebe same 🙂 Neka saceka malo, ko ga sisa.

     
  20. Suzana J.

    април 14, 2011 at 2:56 pm

    a jesi li ti sigurna da nisi ustvari ja?! 🙂

     
  21. Ivana

    април 14, 2011 at 3:55 pm

    Suzana, nisam sigurna ništa. Možda jesam, možda dopelganger, bem ga 😀

     
  22. Dzoni

    април 17, 2011 at 3:19 am

    Dobrodošla nazad. Lepo je čuti da si ponovo u ringu.

     
  23. Ivana

    април 17, 2011 at 11:16 am

    Hej, dobrodošao ti. Ja se za tebe zabrinula 🙂

     

Оставите одговор

 
