RSS

Ma kakvi crni trbušnjaci….

14 апр

Rekoh vam u prošlom povratničkom postu da sam se opet ugojila. Nazdravlje.

I isto vam rekoh da me boli dupe. Epa nije baš tako, malo sam vas slagala. Nisam se bacila na ona gladovanja kao što umem jerbo sam definitivno zaključila da ja VOLIM bre da jedem i da ne mogu toga da se odreknem.

Ali sam mudro zaključila da ću da se trudim da potrošim to što unesem, a to nije nimalo lako, jer unosim brate muški. Neće se lažemo. Nisam ja od onih što pričaju “ma i voda se lepi za mene“. Normalno da se sve “lepi“ kad jedem kao svinja. Tačka.

I tako ja idem svuda peške, od kako se otopio sneg, gde god treba, tamo – vamo. Čak idem posle posla (kad mogu) do prijatelja koji radi na skrooooz daleko na kraj grada, pa se vraćamo peške kući jer je on muškarac od 116 kila, pa da se stanjimo. Jes da 8 od 10 puta svratimo usput na neku klopu, al’ bitan je trud, da? 🙂

Elemmmm, ja juče imala milijardu i jednu obavezu, pa nisam stigla da uradim i svoju dnevne vežbice za smanjivanje pojasa oko strukića koji mi nenormalno ide na živce, pošto se u farmerke uvlačim kašikom za cipele.

Pridveče svratim do moje drugarice one najbolje u univerzumu i do onog dečka Ogija koji mi je najbolji drugar. On sad zna da me zove Ivana, a ne više Iana. Sad sklapamo cele rečenice, vodimo razgovore, znamo da brojimo do 10, pa i malo više, učimo boje, a znamo kako se kaže maca, kuca, zeka na engleskom, i tako još neke stvari.

I da se vratim na naslov. Kakvi bre crni trbušnjaci i vežbice?! To meni uopšte ne treba kad provedem sat vremena sa Ogijem. Nije ni čudo što mi drugarka ima ukupno 14 kila sa sve odećom.

On i ja smo šizeli i đuskali uz funky muziku osamdesetih, tako da sam aerobik precrtala sa liste za taj dan. Posle smo se valjali po tepihu i radili te iste trbušnjake dok smo učili da brojimo. Posle je bilo – Ivana donesi loptu, pa mogu i pilates da precrtam sa svoje liste.

Sve u svemu, kome trebaju trbušnjaci kad imam Ogija? Je l’ da? Da.

A vi vidite kakav je to frajer:

 
12 коментара

Објављено од стране на април 14, 2011 in Dobro sam

 

Ознаке: , , , , ,

12 responses to “Ma kakvi crni trbušnjaci….

  1. Suske

    април 14, 2011 at 11:27 am

    Koji slatkiš 😛
    Al’ ako mi veruješ, sve vreme sam strepela da se ne pukne u stakleni stočić O_O

    Od kad sam majka drugaćije posmatram svet oko sebe … :S

     
  2. Sanja

    април 14, 2011 at 11:46 am

    Jes’ istina, meni se sve ovo naslagalo od kad mi deca porasla! :mrgreen:
    Stvarno smo omatoprile, ja ko Su, sve se štrecala da ne tresne glavom o stočić! 😛

     
  3. magi

    април 14, 2011 at 11:50 am

    Gledala sam slike ovog dase jos ranije, imas super najboljeg druga. Nego, moram da ti kazem da ova vrsta rekreacije pomaze samo u pocetku, ja sad vec umem da visim i sa plafona, ali u farmerke se uvlacim samo u snovima 😦

     
  4. Charolija

    април 14, 2011 at 2:18 pm

    Srce malo, neumorno. 🙂 Samo se ti redovno druži sa Ogijem i nema šanse da liniju ne doteraš do savršenstva. Ja se pa čudim što se topim i nestajem, a nikakve vežbe ne radim. 😆

     
  5. Ivana

    април 14, 2011 at 2:54 pm

    Hehe, sve žene 😛

    A za sto, man’ se sekirate, zna on svaki milimetar te kuće i veoma je oprezan. Uopšte ne voli da ga nešto boli 🙂

     
  6. Firstname Lastname

    април 14, 2011 at 3:16 pm

    Ogi je stvarno super frajer! A za trbusnjake… crko’ od smeha zamisljajuci te kako se u farmerke uvlacis kasikom za cipele! I pri tom tacno znam o cemu pricas! 😀

     
  7. Ivana

    април 14, 2011 at 3:54 pm

    Ma užas bre, sve me kao sramota, al’ se tešim da imam ličnos! 😛

    A frajer od ponedeljka kreće u obdanište, danas mi javili!

     
  8. Bixi i Vuja

    април 15, 2011 at 12:22 am

    Svi volimo Jeku i Ogija…….. 😉

     
  9. Ivana

    април 15, 2011 at 12:35 am

    ni vas dvoje niste loši 😉

     
  10. Dijeta

    април 15, 2011 at 1:53 pm

    Još malo pa ga pustiš napolje pa trčiš za njim 🙂

     
  11. Ivana

    април 15, 2011 at 3:24 pm

    E za to trčanje nisam sigurna, ja k’o Homer, ima potrčim 2 metra, pa narednih 100 da dolazim do vazduha 😛

     
  12. agroekonomija

    април 16, 2011 at 12:24 pm

    Ekstra „Frajer“. Lepotanče malo, medeno.
    Samo Ti tako nastavi; bićeš vitka i zadovoljna. A i mi sa Tvojim tekstovima.

    http://agroekonomija.wordpress.com/

     

Оставите одговор

 
