RSS

O (ne)pušenju….

20 апр

“Čuvajte se onih koji su ostavili cigarete, jer kad’ jednog dana zaključe da niste dobri za njih, ostaviće i vas“ – Duško Radović

Ja sam pušač. Strastveni. Ubijam mnogo cigara dnevno. Ali mnogo. Uživam u svakom dimu, tresem se bez cigara, neupotrebljiva sam bez cigareta. Ne želim da ostavim cigarete, a i da hoću – neću! I APSOLUTNO odbijam da umrem od toga. Ja ću da umrem ili mnogo spektakularno ili mnogo glupo. Nema treće.

Ali isto tako, kao pušač, se maksimalno trudim da ispoštujem svakog nepušača. Uvek poštujem zabrane pušenja, kad uđem u nečiju kuću, pitam da li sme da se puši, ako ne može, pijem kafe po terasama ili se ne zadržavam dugo, sve u svemu, trudim se da budem maksimalno fer.

Elem, uz dužno poštovanje svim divnim nepušačima i ostavljačima cigareta, postoje dve vrste ljudi iz ovog soja koji me jednostavno isteruju iz takta.

Prvi, Gospodin/đa Nepušač Sveznalica. Taj/ta nikad u životu cigaretu zapalili nisu, ili ako jesu oni su odmah videli da im to “ne treba u životu, bacili i NIKAD se okrenuli više nisu“.
Elem, ti isti znaju koliko su štetne svake cigarete na svetu koje postoje, a pogotovu marka koju ja pušim. I tačno šta radi svakom mom organu. I kako ću teško i dugo da umrem. I što ne ostavim? Pa nisi ti toliki pušač! Ja da sam na tvom mestu, ja bi’ to bacio/la i nikad se ne bih okrenuo/la.

Ti isti me gledaju sa neke meni nejasne visine i upućuju mi neverovatan pogled pun gađenja kad zapalim cigaretu gde smem, mogu i niko mi ne brani, a oni su tu. I izvode mi razne egzibicije, mašu glavom i rukama, uzdišu i njište jer sve “ide dim u njih“.

A svaki moj postojeći ili nepostojeći finansijski problem rešavaju mojim ostavljanjem cigareta u fazonu “Samo da ostaviš cigarete i moći ćeš da letuješ na Maldivima tri meseca“

E neću, baš neću!!!

Drugi, oni koji su pušili stodvadesetiosamgodina i onda su jednog dana rešili (naredila im žena, šef, čitali Koelja ili nešto slično) da prestanu.
I manje više su uspešni u tome. Njihova svaka rečenica, kada vas vide sa cigaretom, počinje sa “Ej, što ne ostaviš to, vidiš kako JA, samo sam jedan dan bacio/la paklu, sad samo, ako zapalim jednom dnevno, posle ručka, ta mi najslađa…“

Oni vam opisuju sve boje, sve mirise, ukuse ma SVE što propuštate zato što pušite. I konstantno vas dave svojom herojskom borbom protiv cigareta, očekuju vašu podršku i saučesništvo u istoj.

E neću, baš neću!!!

I ponavljam za kraj, zaista poštujem sve normalne ljude koji ne puše, i iskreno se divim ljudima koji su želeli i ostavili cigarete, ali ova dva gore opisana tipa me izuzetno nerviraju i sad sam mnogo iznervirana i morala sam da napišem ovo.

 
23 коментара

Објављено од стране на април 20, 2011 in Auuu sam se iznervirala!

 

Ознаке: , , , ,

23 responses to “O (ne)pušenju….

  1. izzetta

    април 20, 2011 at 6:36 pm

    Vidiš, ja sam iz one prve grupe. A pošto već znaš šta takvi mogu da ti kažu…

    Ali priznaj, niko ti još nije rekao da treba da prestaneš da pušiš zato što se zoveš Ivana! ;-))

     
  2. Ivana

    април 20, 2011 at 6:46 pm

    Vidiš, ja mislim da ti nisi “baš“ iz one prve grupe

    A u pravu si, niko mi iz tog razloga nije rekao da treba da prestanem da pušim. A nadam se i da neće 😉

     
  3. izzetta

    април 20, 2011 at 6:50 pm

    Jesam, kunem se! Ali, imala sam drugih poroka, nećemo sad o tome…

    Imenjakinjo, ne nameravam da te teram da prestaneš da pušiš, ali da samo znaš kako lepše pišu blogove one Ivane što ne puše 😉

     
  4. Ivana

    април 20, 2011 at 6:51 pm

    Okej, jesi, verujem ti.

    A za ove druge, neka ih …

     
  5. Sanja

    април 20, 2011 at 7:47 pm

    Ja najviše volim kad mi ovaj moj, bivši pušač, donese dve kutije cigara, a rekla sam mu jednu! :mrgreen:
    I mene užaaaaaaaasno nerviraju sve navedene i nenavedene vrste, naročito kad treba da im objasnim da sam odras’o čo’ek, sve znam. UH!
    I poštujem nepušače i njihov prostor, apsolutno.

     
  6. Deda

    април 20, 2011 at 7:53 pm

    …ostavih duvan, sad jos samo da se spremim za abortus i ela, ko pravi!!! 😛

    A kad ostavljas cigarete? Mislim, bolje njih nego ljubav svog zivota,lol 😛 😀

     
  7. Ivana

    април 20, 2011 at 9:08 pm

    Sanja, ali ti imaš super (super, heheheh) muža 🙂

    Znam ja tebe sve šta nervira, ti se tako slatko nerviraš i ja te obožavam

    Deda, abortus? :zbun:

    Ljubav mog života?! :mrgreen:

     
  8. Charolija

    април 20, 2011 at 10:35 pm

    Mene niko više ne nervira. Ne dam. Poštujem normalne nepušače i normalne nepušače koji su prestali da puše, a ove druge i ne vidim i ne čujem.

    Vrlo zanimljivo, da li Ivane koje ne puše bolje pišu od nas pušačica? 😆

     
  9. rainbowica

    април 20, 2011 at 11:03 pm

    Vec danima hocu da ubacim tekst inspirisana nekim zakletim nepusacima i maloprije dodjem kod tebe i vidim i tebe su inspirisali. 🙂 Sacuvaj me Boze nepusaca.

     
  10. Ivana

    април 20, 2011 at 11:41 pm

    Čarobna, ma i mene obično ne nerviraju, ali kakav sam dan imala…..popizdeh

    rainbowica, super kad se razumemo 😀

     
  11. zelenavrata

    април 21, 2011 at 12:46 am

    I meni se slican tekst mota po glavama ovih dana, bice da je nesto u duvanskom dimu 😀
    Volela bih da nekada prestanem da pusim i 100 razloga i ne znam kako da to uradim, kad ne zelim 🙄
    E, sve te raz`mem bre!

     
  12. Bebika

    април 21, 2011 at 8:17 am

    Nepušač sam, oduvek. I ne volim kad u svojoj kući i/ili kancelarijii (to dok se moglo) osetim duvanski dim. I više volim da pijem kafu u kafićima koji imaju baštu, kad je ovako fino toplo da se sedi napolju.
    Ali redovno idem sa koleginicom koja je pušač na pauzu u obližnji kafić, gde uglavnom svi puše.
    Poštujem svačije pravo da odluči kojem poroku će da se preda. Meni ako smeta, ja lepo odem 🙂

     
  13. Ivana

    април 21, 2011 at 8:55 am

    Zelena, nešto nas navlače…. biće propas’ sveta. Razumemo se ti i ja, ohohoho!

    Bebika, pa eto, ti si normalan čovek, nepušač i ja to apsolutno poštujem. Mene samo nervira kad bilo ko misli da ima prava da mi priča kako ja da živim svoj život. To bi bilo kao da ja sad tebi počnem svaki dan da pričam da treba da počneš da pušiš. Ne ide, a? 🙂 Razumemo se mi

     
  14. D.

    април 21, 2011 at 10:06 am

    „(naredila im žena, šef, čitali Koelja ili nešto slično)“
    Ali citali Koelja! xD Genijalno 😀

     
  15. Firstname Lastname

    април 21, 2011 at 10:48 am

    Nisam citala Koelja ali jesam Alen Carra, dobrovoljno 🙂
    I spadam u grupu „bivsih pusaca koje libo pedu da li drugi puse“. Omakne mi se ponekad poneko predavanje ali se brzo ujedem za jezik. Tudji prostor se mora postovati – kako pusaca tako i nepusaca. As simple as that 🙂

     
  16. agroekonomija

    април 21, 2011 at 11:07 am

    Ja sam okoreli nepušač. Nije da nisam probala cigarete, ali me nisu oduševile. Malo šale: nisu slatke, a i ne mirišu
    lepo, osim duvana za lule, pa što da se s njima družim.

    Pušači mi nikada nisu smetali, ni u kancelariji, ni ustanu.
    Svako ima pravo na izbor i svako zna šta mu prija i šta mu čini zadovoljstvo.
    http://agroekonomija.wordpress.com/

     
  17. smorea

    април 21, 2011 at 11:43 am

    kao i uvek,

     
  18. Marko - Buki blog

    април 21, 2011 at 1:01 pm

    E Ivana, nepusac ceo zivot , ne kenjam za pusenje…postujem ljude koji puse zato sto vole, ali ne postujem one koji puse zato sto ne znaju sta bi sa sobom…priznajem da s vremena na vreme uzmem kubansku cigaru i generalno cigare..cigarete mi ne leze:)
    Samo ti naglas izbacuj sve sto mislis, tu smo da te podrzimo i sa zadovoljstvom citamo:)

     
  19. Miss O' Hajem

    април 21, 2011 at 1:46 pm

    A moj tetak spada u još jednu gupu “ Ništa lakše nego ostaviti cigare“ 😉
    Meni smataju zabrane i torovi za nas nikotinske zavisnike 😦
    Diskriminacija!
    P. S. i nepušači umiru svaki dan! :@

     
  20. Branko Baćović

    април 21, 2011 at 1:57 pm

    Pa sa jedne strane mi je smešno i zabavno dok sam čitao priču… a sa druge mi je malo tužno, pošto je moj ćale umro od raka pluća… A što se ostavljanja cigareta tiče. Najbolja mi je ona od Hemingveja: Nije teško ostaviti pušenje… evo ja sam to uradio 30-tak puta 🙂

     
  21. Deda

    април 21, 2011 at 5:18 pm

    u neko moje vreme govorilo se: Bolje da pusim nego da abortiram!!!
    Eto, ja prestao da pusim, sta mi ostaje? 😛

     
  22. Ivana

    април 21, 2011 at 7:26 pm

    D., 😛

    agroekonomija, tako je, svako ima pravo na izbor, i to je to!

    smorea, tebe bi Bil Hiks trebao da plaća koliko ga reklamiraš 🙂

    Marko-Buki, kubanske, a? ima se, može se, standard 😛

    Miss O’Hajem, jes’ bre baš nas diskriminišu i stavljaju u “torove“. Nekad mi mnogo glupo, ali ajde, opet poštujem.

    Branko Baćović, uf :(,
    A za ovo drugo, meni je i to teško, ja sam uspela samo jedanput 😉

    Deda, e bre Deda, ja sam još uvek plava pomalo, pa dok ukapiram… hahahahahah

     
  23. electrasdreams

    мај 7, 2011 at 3:04 pm

    Ne budi blesava. Ja sam bivsi pusac /pusacica,cvrc/ i potpuno sam normalna. I zabole me sto ti neces da prestanes.

     

Оставите одговор

 
