RSS

Trtljam, po tezama…

02 мај

Odma’ na početku da se izvinim. Od kada sam se “vratila“, rešila sam da budem skroz ažurna, da vam redovno pišem, odgovaram na komentare, da vas čitam i komentarišem.

Ali samo imala izuzetno, hm, pa da kažemo zauzeta dva dana.

Al’ ‘ajmo po tezama opet

– Plan je bio ovakav: petak rođendan u kafani sa onako, baš boemskim ljudima. Subota – svadba! Nedelja – prvi maj.

– Nisam bila sigurna kako ću to da izdržim, mal’ko sam se bojala da ću da umrem 🙂

– Rođendan je protekao kao i svi takvi rođendani, dobro društvo, dobra klopa, dobro piće, odlična muzika i muzičari sa kojima sam se odma’ sprijateljila, sve sam odmah zavolela onog što udara tercu. Rođendan se produžio do ranih jutarnjih sati, tako da ja stigoh kući u sedam sati ujutru

– Ustala u 10. Da se spremam za svadbu. Malo sam trokirala, al’ imam ja još snage.

– Drug i ja se spremili za svadbu. Izgledali smo ko članovi porodice Adams. Boje nam nisu jača strana

– Ne znam kako, ispade da sam upala na svadbu “elite“. Mnogo para sedelo oko mene.

– Pokupila par novih socijalnih kompleksa

– Prestala da pijem koka kolu. Izgubila socijalne komplekse.

– Besramno lagala i uživala u tome. Sad shvatam zašto ljudi lažu 🙂

– Smejala se bez prestanka jedno 49 minuta.

– Mnogo dobro se zezala.

– Stigla kući u 12

– Probudila se ujutru u 6 jer sam bila GLADNA

– Planirala da odem na jezero da proslavim prvi maj, ali me Bog isvojim vremenskim nepogodama spasio. Ne bih izdržala.

– Kunjala ceo dan.

– Jedno pet puta doživela nervni slom što ne mogu da prestanem da jedem, što se gojim i što nemam telo kao što sam imala sa 17 godina.

– Rešila da me stvarno boli dupe i da uživam u svakoj sekundi svog života, jer drugi nemam.

– Našla najbolji sajt i vrištala od smeha pola dana

– Mnogo vas volim sve onlajn ljudi, nemate pojma koliko mi značite!

 
15 коментара

Објављено од стране на мај 2, 2011 in Dobro sam

 

Ознаке: , , , , , , , , , , ,

15 responses to “Trtljam, po tezama…

  1. Exxx

    мај 2, 2011 at 1:03 pm

    Udala si se 😕 😆

    šalim se samo nastavi da pišeš jer to znaš dobro da radiš…

     
  2. Ivana

    мај 2, 2011 at 1:09 pm

    Exxx, 😀 Nisam, taj se još nije rodio koji će mene da trpi. 😛

    Hvala!

     
    • Exxx

      мај 2, 2011 at 1:27 pm

      Znaš šta, brak tako i funkcioniše. Uvek jedan trpi. Brak stereotipnim i čini baš taj sado-mazo odnos (u manjoj ili većoj meri). Uvek je tu jedan sadista i jedan mazohista. Znači, mazohista ili srpski rečeno papučara ima koliko hoćeš 😉 Da više ne kenjam, budi mi dobra i vesela i čitamo se 😉

       
  3. agroekonomija

    мај 2, 2011 at 2:06 pm

    Ma, Ti si super aktivna i ažurna. To se vidi, bar, iz Tvoje namere.
    Volimo i mi „komentatori“ Tebe.

     
  4. zelenavrata

    мај 2, 2011 at 2:08 pm

    Pocela si kao Milko da teziras i antiteziras 😀
    Lov ju te ja.

     
  5. Ivana

    мај 2, 2011 at 2:15 pm

    agroekonomija, ja sam super? 😀 Hvala :*

    Zelena, pa šta ću kad mi Milko u glavi i svesno i nesvesno 😛
    Dođi bre sad za vikend da se volimo, dooooođi!!

     
  6. Ivana

    мај 2, 2011 at 5:34 pm

    Milko, nema dovoljno mesta za moj i tvoj ego na ovom svetu, ali svejedno ti se radujem 😉

     
  7. WOOman

    мај 2, 2011 at 8:51 pm

    Ti non-stop gladna, da nisi možda trudna 😛

     
  8. Ivana

    мај 2, 2011 at 9:58 pm

    WOOman, ma jok, samo debela ….

     
  9. Marko - Buki blog

    мај 2, 2011 at 11:41 pm

    volimo i mi tebe :)))
    nisi jedina koja ne moze da prestane da jede …eee 🙂

     
  10. Ivana

    мај 3, 2011 at 12:38 am

    Dobro je kad ima neko da saoseća 😀

     
  11. magi

    мај 3, 2011 at 9:28 am

    Ja se uopste nikad ne snalazim medju elitom, posebno ne ovom savremenom sto je svesna da joj to ne pripada, pa ispadnem gluplja nego sto jesam. Ako to ima veze sa temom. Nego, u vezi s komentarima, kad se nasao ko ce mene da trpi, svako moze da bude trpljen. Ozbiljno.

     
  12. Ivana

    мај 3, 2011 at 10:01 am

    To za ispasti glup, em ima veze sa temom, em razumem. Ja besramno lagala, pitanje je samo kad će laže da mi se obiju o glavu, pa ću da ispadnem glupa 🙂

    A za ovo trpljenje, živi bili pa videli

     
  13. electrasdreams

    мај 7, 2011 at 3:08 pm

    Nemas ti pojma kako izgleda jesti! trebalo bi mene da vidis.
    Dabome da te volimo.

     

Оставите одговор

 
