RSS

Ho Blože!

03 мај

Ovaj post mi se sprema već neko vreme, ali mi sve bilo nekako bezveze da ga napišem, dok nisam ukapirala da ja taj post i hoću da napišem zbog toga što mogu da pišem za bezveze koliko god hoću.

Elem, sad ću malo da zvučim k’o bejbi bloger, tj. kao neki “početnik“ jer sam se ovako osećala na početku kad sam počela da pišem.

Elem, čitam mnogo svašta na netu poslednjih dana i sve, kroz sublimirane poruke, vidim da nešto mora tu da se kategoriše, da se piše ovako, da se piše onako, da ima ovo pravilo, da neko mlati praznu slamu i takve stvari, pa se nekako, tj, nikako ne slažem sa tim.

Pa zato, da krenem po hiljaditi put, na hiljaditom mestu o ovome.

Meni moj blog služi kao moj izduvni ventil, kao moje mesto za samosagledavanje i obrtanje mojih misli na hiljadu i jedan način. Naravno, pišem ga da bi to neko čitao, uostalom kao i svi mi koji se pojavljujemo na netu.

Imam tu potrebu da neko pročita ono što ja mislim, ali ne zato što mislim da sam nešto preterano pametna i mudra, već imam tu potrebu za pažnjom, tj “vidite me“, koja mi je nabijena kao kompleks još u obdaništu pošto me vaspitačica otvoreno nije volela.

Pišem zarad svog zadovoljstva, apsolutno nemam nameru da se samoreklamiram, da zarađujem novac i da gradim karijeru od ovoga.

Naravno, drago mi je kad vidim da se ljudima sviđa ono što napišem, kada sam čitana, kada mi poraste poseta, kad me neko preporuči, ali ne patim od toga.

Skroz mi je jasno da postoje gomila ljudi kojima se neće dopasti moje pisanje i koji me neće čitati, isto kao što se meni ne dopada nečije pisanje i nije mi zanimljivo to da čitam.

Pišem ono što mislim, ono što ludijam i sve što mi padne na pamet. Ali opet, da se ne lažemo. Ne mogu da pišem o svemu o čemu bih želela da pišem iz više razloga, opet o nekima sam već pisala.

Nikad nisam umela da se “krijem“, tj od početka su ljudi koji me poznaju znali da je ovo moj blog. Ivanizmi nikad nije bio pseudonim niti tajna. I živim u malom gradu, u maloj zemlji, među većinom malih ljudi. Neke događaje i misli jednostavno ne mogu da napišem, jer bi mi donelo više problema nego što bi donelo zadovoljstvo to da napišem ovde. I ne nije zbog onoga “šta će reći svet“, odavno svet već svašta misli i priča o meni, već bih imala probleme koje jednostavno ne želim u životu.

I opet ništa posebno nisam htela da kažem ovim postom, niti ću da spektakularno poentiram nešto, već samo hoću da se zna, da ima nas koji jednostavno, najiskrenije uživamo u ovakvom vidu, pisanja i hobija. Baš ovakvom kakav jeste.

Eto to. A o ljudima koje upoznah onlajn i oflajn biće još postova, to je tek posebna priča od koje mi je puno srce!

 
15 коментара

Објављено од стране на мај 3, 2011 in Dobro sam

 

Ознаке: , ,

15 responses to “Ho Blože!

  1. zelenavrata

    мај 3, 2011 at 1:02 pm

    Juce videh negde ko je najuticajniji bloger, twiteras..
    Majku mu ko je uticao na mene, tebe…?
    Ne razumem te rejtinge, uticaje and ostalo, jer i meni blog sluzi isto kao i tebi.
    Nesto isto sve mislimo sunce mu zarkovo 😀

     
  2. Ivana

    мај 3, 2011 at 1:12 pm

    Ma Grinka, nemam ja problem sa tim da da neko bude uticajan.

    Na mene, lično, jesu uticali neki ljudi da počnem da pišem blog, ali samim svojim pisanjem, ne zato što su “popularni“

    Ja sam školovana da skoro sve razumem, pa razumem rejtinge i uticaje, ali se ne slažem sa tim da ako nisi uticajan ne treba da postojiš 😀

    A da mislimo, pa mislimo 😛

     
    • zelenavrata

      мај 3, 2011 at 3:01 pm

      Niko nigde nema mesto po onom da mu je tata ostaviJo, kako pod kapom nebeskom, tako i odje.
      Sto vise postojanja i razlicitosti to volje:pametnaja:

       
  3. Milko

    мај 3, 2011 at 2:20 pm

    Pametnica 🙂

     
  4. Siobhán

    мај 3, 2011 at 2:28 pm

    Sve si rekla. 🙂 Oduvek su mi bili najinteresantniji „random“ blogovi, koji vode ljudi od „krvi i mesa“, a ne „prosvećeni eksperti“.

     
  5. Exxx

    мај 3, 2011 at 2:40 pm

    U potpunosti te razumem 😉

     
  6. Sanja

    мај 3, 2011 at 7:32 pm

    Ja nekako kapiram da ljudi koji objavljuju te rangove, to rade, ajd da kažem, iz nekog profesionalnog ugla, te ne vidim razlog da se bilo ko vredja time što jeste ili nije na listi. Doduše, ja nisam neki „pratilac“ ni „ekspert“ samo onako, da prokomentarišem. 😛
    Meni su u vrhu oni koje ja čitam i volim, uopšte me ne zanima kako su rangirani, bitno je da mi prijaju duši.
    A ti si mi srećica i srce pametno! 😛

     
  7. Ivana

    мај 3, 2011 at 7:54 pm

    Milko, pa zar je ikad bilo pomišljeno drugačije? 🙂

    Siobhán, pa drago mi da ti se sviđa, i ja volim te, kako ih nazivaš “random“ blogove, ali nemam ništa protiv eksperata. Ko voli, nek izvoli.

    Exxx, drago mi je da se razumemo 😉

    Sanja, ma nije to do lista, ili vređanja što neko nije listi, već do toga da ja ako me čita dva čoveka, mogu to da radim do besvesti i šta nekog briga, ako meni prija.
    Ti si moja srećica i srce 😛

     
  8. Marko - Buki blog

    мај 3, 2011 at 9:55 pm

    Tu smo da se čitamo i da budemo čitani i da razemnjujemo naše momente inspiracije ili momente gluposti zavisi šta nam je u tom momentu u sedamnaestoj vijuzi sive moždane mase…SVe u svemu razumemo se i uživamo u ovom virtuelnom svetu:)
    kako moja malenkost voli da kaže sve je ovo Hrana za glavu

     
  9. Ivana

    мај 3, 2011 at 10:26 pm

    Marko, drago mi je da se razumemo, to je lepo. A meni je i hrana i za dušu, možda više nego hrana za glavu.

     
  10. Suzana J.

    мај 3, 2011 at 11:46 pm

    amin! nego bre bre, sad preterano cesto pises, a ja ne mogu bas vazda na net, pa sve kaskam za informacijama… pu! 😀

     
  11. magi

    мај 4, 2011 at 12:56 am

    Svako ko pise blog zeli da to neko cita, meni je to skroz normalno. A dalje, kao i u zivotu, neko ima ambiciju, neko neku potrebu, neko cvrsto uverenje da ce promeniti svet i ko zna sta jos. Ja imam svoju listu, plus liste ljudi u ciji ukus imam poverenja, volim i da lutam. Kapiram i da se neko ozbiljno bavi svojim blogom, tviterom, sta god.

     
  12. Miss O' Hajem

    мај 4, 2011 at 2:52 am

    Ivanooo ja tako volim obitavat’ na ovom tvom mjestu!
    I mogu dosta toga da naučim od tebe (pre)mudre 😀
    Plus ovo je zona za pušače 😉

     
  13. Ivana

    мај 4, 2011 at 7:16 am

    Suzana, pa ja kad pišem, ja se ne zebavam 🙂

    Magi, i meni je sve to normalno, i ja kapiram sve to, ali nekako imam osećaj da me neko tera da se non stop pravdam (i ne samo mene) što pišem ovako kako pišem.

    Miss O’Hajem, pa baš mi je drago što voliš, volim i ja kod tebe. A ‘de sam mudra, nikako ! 😀
    Svakako da je pušačka zona 😉

     
  14. Milko

    мај 4, 2011 at 5:53 pm

    Ma nije, znaš da sam ja tvoj stari fan 😉

     

Оставите одговор

 
