RSS

Stvari o kojima ćutim

14 нов

Danas je bio baš onako usran dan. Počeo je od ponoći…..

…ali pre opisa kakav mi je bio dan….

Ne volim da pišem o ovome što ću sada pisati. Ne volim da pričam o ovome što ću sada pričati. Imam strašno potrebu da sročim to. Da pišem o tome. Da se malko izjadam. Ali ….

Ja volim svoj život. Ne mogu da kažem da sam nesrećna. Sviđam se sebi ko sam i šta sam (mada što se više sebi sviđam ispada da se drugima sve manje i manje sviđam). Volim svoju porodicu, divna je. Imam predivne prijatalje i svaki dan se zahvaljujem na njima. Imam obe ruke i obe noge, koliko toliko zdrava sam, kao i svi koje volim oko mene. Nije kao da krvarim ili imam neku neizlečivu bolest. Zato kada krenem da cmizdrim oko ovih stvari samo imam još veći osećaj krivice.

…ali da se vratimo na noć pre nego što je počeo dan. Na svakih pola sata me je isterivao iz kreveta napad panike. Na svakih pola sata sam se budila sa vriskom i proveravala da li još uvek osećam ruke i mogu da ih koristim.

Ujutru sam bila kao zombi, pa su počeli naleti hladnoće i vrućine. Tresu se ruke i apsolutno sam bila neupotrebljiva bila. Onda su stigli svi boom-ovi koje krijem u kutijama sakrivenim u svom mozgu.

Ćutim o usamljenosti koja me izjeda.

Ćutim o najjednostavnijoj želji koja nikako da se ostvari. Ćutim o strahu i o jezivom predosećanju da se nikada neće ostvariti.

Ćutim o onome što me je toliko povredilo da ne smem da mislim, a kamoli govorim o tome, jer se sve vrati, odmah istim intenzitetom.

Ćutim o svom idealističkom, romantičnom pogledu na lojalnost, čast i hrabrost.

Ćutim o tome koliko me izjeda što toliko ljudi nema pojma ko sam u stvari ja, iako se derem na sva usta i pokušavam da objasnim.

….

Onda je došla mama i razgovarale smo. Onda nisam ćutala. Onda sam plakala. Jako dugo. I govorila o stvarima o kojima ćutim. I nije bilo lakše. Lažu, kad kažu da treba da se isprazniš. Nije lakše, samo se praznije osećaš.

Onda sam htela nešto da napišem. Pa sam otvorila blog. Pa sam videla jedan od onih komentara koje dobijam svaki dan. Da je bilo koji drugi samo bih ga obrisala i ne bih se obazirala. Ovom sam dopustila da me povredi.

Onda sam vagala da li da prestanem da pišem blog i da ga obrišem. Da li ja stvarno moram da trpim svakakve uvrede od ljudi koje ja uopšte ne zovem, a još manje teram da čitaju bilo što ja baljezgam ovde na mom minijaturnom prostoru na internetu.

Odlučila sam da tu odluku donesem kasnije.

Onda sam popila lek za lepo ponašanje.

Onda je došao prijatelj i učinila sam nešto lepo za njega.

Onda je on učinio nešto lepo za mene.

Onda se dan završio.

Sve stvari sam spakovala nazad u kutije i gurnula ih još dalje, sa čvrstom namerom da ih ne otvaram neko vreme. I da nastavim da ćutim. O njima…

…jer ja volim sebe i ono što sam. Volim svaki trenutak koji me je načinio ovakvom, volim sve ljude koji su me napravili ovakvom kakva jesam i koji me idalje obogaćuju i pomažu mi da rastem i razvijam se. Volim svoj život.

Ovo je bio samo jedan izuzetno loš dan.

 
13 коментара

Објављено од стране на 14 новембра, 2009 инч Tužna sam

 

Ознаке: , , , , , , , , ,

13 одговора на “Stvari o kojima ćutim

  1. Mahlat

    14 новембра, 2009 at 12:47 am

    Sviđam se sebi ko sam i šta sam (mada što se više sebi sviđam ispada da se drugima sve manje i manje sviđam) – uvek je tako.

    Ćutim o tome koliko me izjeda što toliko ljudi nema pojma ko sam u stvari ja, iako se derem na sva usta i pokušavam da objasnim. – nikad neces objasniti, mnogi ne zele da im bude jasno.

    Bio je to samo los dan. I bice ih jos. Samo ih pakuj, jos uvek je mnogo vise onih lepih, izuzetno dobrih dana u koje navracaju izuzetno dobri ljudi.

    I cuti o onome o cemu ti se cuti a i dalje se deri na sav glas o onome o cemu zelis d se deres.

     
  2. Ivana

    14 новембра, 2009 at 1:35 am

    Ja tebe, bre, Mahlat volim. Hvala!

     
  3. Sanja

    14 новембра, 2009 at 8:33 am

    Volela bih da znam da ti kazem prave reci koje ce te utesiti, al’ ne znam. Kad zivis medju sitnim dusama, toliko razlicita…

     
  4. Mahlat

    14 новембра, 2009 at 10:27 am

    Volim i ja tebe 😀

    aj’ sad polako, ustaj i deri se il’ cuti. Mi cemo da slusamo i jedno i drugo 🙂

     
  5. Ivana

    14 новембра, 2009 at 11:06 am

    Sanja, i tebe volim! I tebi hvala!

    Mahlat, polako, znam. Evo danas je već bolji dan.

     
  6. zelenavrata

    14 новембра, 2009 at 11:49 am

    Ma biJo je petak 13-ti…a sto te ja aspolutno razumem, znas.
    Dodju i prodji i takvi dani, jebes ih.

     
  7. Ivana

    14 новембра, 2009 at 12:11 pm

    Znam da biJo petak 13, al’ nekako mislim da nema veze.
    Jebeš takve dane, indeed.
    I tebe volim!

     
  8. shaputalica

    14 новембра, 2009 at 12:28 pm

    Ne ćutiš ti devojka. Ti u stvari mnooogo glasno šapućeš. Znam ja. 😦

     
  9. zelenavrata

    14 новембра, 2009 at 2:12 pm

    Pih, sad moram i ja tebi da priznam da te volim 🙂
    E, ova Shaputava je skroz u pravu da znas!

     
  10. Ivana

    14 новембра, 2009 at 2:55 pm

    Šapke…može i tako da se kaže. I jeste tužno. Ali tako je, jebem ga. I tebe volim!

     
  11. magi

    15 новембра, 2009 at 12:30 am

    znas sta….ljudi cute o nekim mnogo gadnijim i mracnijim stvarima, veruj. nemiri tvoje duse su vrlo cisti i normalni. cuti, pricaj, kako god, samo nauci da dobro upakujes ono sto ne moze da se promeni.

     
  12. Ivana

    15 новембра, 2009 at 1:53 pm

    I tebe volim.
    A to što ne mogu da promenim, još uvek učim kako da pakujem. Ne ide mi baš nešto najbolje

     
  13. anamrgud

    15 новембра, 2009 at 6:04 pm

    Ja mrzim kad kažu „ko zna zašto je to dobro“, ali se uvek ispostavi da jeste tako. Ono što treba da traje, traje, i to onoliko dugo koliko treba da traje. pogledaj sebe sada i pre godinu dana. Možda si bila srećnija tada, ali da li sebe više voliš sada, kakva jesi, ili sebe iz onog perioda. Ljudi su takvi kakvi jesu, i povređuju nas i usrećuju. Ja više ne tražim razloge zbog čega nešto urade ili kažu, gledam da u posledicama koje njihova dela i reči imaju na mene, naučim sebe nešto, naučim o sebi nešto i promenim. Eto

     

Постави коментар