RSS

Дневне архиве: 23 марта, 2010

Godišnjica

Zbog ove moje “spisateljske blokade“ i moje nemogućnosti da se organizujem što se tiče bloga, potpuno sam zaboravila da nam je bila godišnjica pre neki dan. Meni i mom blogiću. Prvi mu je rođendan bio, a ja zaboravila. Stoka. Ni tortu nisam napravila, ni goste pozvala. Moram sada, da se nekako povadim.

Tako sam ja pre godinu i tri dana rešila da pišem Ivanizme. Mislila sam, pošto ne mogu da imam psa, da sebi stvorim najboljeg druga. I jesam. Uvek je tu za mene, sluša me, trpi me i daje mi neizmernu radost. I ono najbolje iz svega toga, a što sam najmanje očekivala, doneo mi je brdo drugara i jedan ceo novi svet. Svet koji mi je pokazao da nisam sama, nisam toliko luda i da postoje divni ljudi na ovom svetu koji su operisani od današnjeg ludila i gluposti. I ja sada, zaista ne mogu da zamislim moj život bez njih.

Tako, moram prvo reći jedno veliko hvala Dedi, koji me je prvi usadio ideju da blogujem i stvorim svoje parče neta. Koji me je podržao u tome i rekao mi da ja to mogu. A u međuvremenu je postao moj prijatelj koji je učinio toliko toga za mene, da ne mogu da mu vratim u dva života.

Onda je tu divna Suske koja me je isto bezrezervno podržavala i pomogala oko tehničkih stvari koje mi sada izgledaju toliko smešne. Ona je jedna i jedina i žao mi je što retko piše, ali uvek se vraćam njenim ranijim tekstovima kada mi je potrebna doza realnosti i sete. Volim Suske.

A onda je na moj blog došla Mahlat. To nisam očekivala, ali sam se nadala. Čitala sam Mahlat i pre mog blogića, ne mogu da lažem, inspiracija mi jeste bila, “htela sam da budem kao Mahlat“, ali mi nije palo na pamet da bi ona mene primetila (kako tinejdžerski). I ne samo primetila, postala je dobar drug. O njenim tekstovima nema šta da se kaže, oni ostavljaju bez teksta. A posle određenog vremena, imala sam tu privilegiju da je upoznam, i , kao što sam već jednom napisala, ona je mnogo više od svega što može da zamislimo.

Tu se pojavila i Zelena, luda moja Grinka, koja nosi istu patetičnu crtku kao i ja, pa nekad cmizdrim i slinim ispred njenih postova, ali njeni komentari i duh me uvek razvesele. I volim bre tog zajebanta!

Čarolija, samo joj ime kaže, čarobna je! Ima nešto u nama Ivanama, nosimo nešto sa sobom. Par mejla koja mi je posla u meni vrlo zajebanim trenucima, bila su kao vazduh koji mi je bio neophodan da prodišem u tim trenucima. Divim joj se do imbecilnosti zbog života koji vodi, i nadam se da ću je jednog dana upoznati.

Šapke, šta reći o Šapke?! Trebaće mi još godine staža da naučim tako da psujem, ceo život da naučim tako da mislim, a kad dođu oni dani kada se pojavi Kaja…Šapke je najjača žena koju znam. I zaista bih želela da je znam. Ali kontam da tu ima upoznavanja za ceo život.

Tu je fantastična Džejn, Džejn sa kojom se ne slažem uvek, ali koja ima stav i mišljenje koje prezentuje tako da morate da ga poštujete, čak i ako se ne slažete sa njim. Hejter, cinik, “sarkastik“…ne bi bilo isto bez nje!

Magi retko piše, ali uvek se obradujem njenom postu i trebalo bi da je ima češće. Ona je meni nenametljivo nežna. Uvek mi provuče neku finu emociju kroz svoj stil. Stvarno bi trebalo češće da piše.

Elektra je fantastična žena. Kad god čitam njene postove, uvek me odvede tamo gde je bila, uvek osetim ono što ona oseti. I radost, i smeh i a boga mi i suze. Uhvatila sam par puta sebe kako ridam ispred monitora na njene postove. Volela bih i ja da mogu tako da pišem. Zaista bih.

Od skora pratim i Milka. Milko je izvanredan, al’ je daleko 🙂 Više mi leči frustracije preko gtalka, nego preko bloga, ali mi je izuzetno drago što ga imam u životu.

Moram spomenuti Jelenu i Hipatiju. One mi posebno znače, jer sam ja njima ono što su meni bili neki drugi blogeri. Inspiracija. I to govorim bez nekog naduvenog ega. Drago mi je što je neko zbog mene našao svoj izduvni ventil, drago mi je što je još neko pronašao svoj svet. Samo napred, devojke.

Zaboravila sam nekog, sigurno. Izvinite na tome. Nije namerno. Samo, puno je ljudi, blogova, iskustva i bogatstva. Ima i divnih ljudi koji se javljaju kod mene, a nemaju blog. Tu je Sanja koja me svakodnevno bodri u svim mojim ludilima, Firstname Lastname, koja ne voli iste stvari kao i ja i koja voli istu muziku kao i ja…

I još mnogo mnogo vas. Volim vas.Upotpunili ste mi život! Zaista vam hvala!

 
16 коментара

Објављено од стране на 23 марта, 2010 инч Dobro sam

 

Ознаке: , , , , ,