RSS

Romantika

23 окт

Ja mnogo volim internet, blagoslovenbio, koristim sve njegove prednosti. I sve kuckam, čitam, istražujem, skidam muziku, filmove i takoto.

I guglam sve što me interesuje, sve što se zapitam, za sve što se nađem u dilemi. Jeste da to ubija mentalnu gimnastiku i verbalnu dijareju, nema više da se raspravljamo oko svačega, pa ja misim da je ovo, ja mislim da je ono, sedneš pitaš gugl, i on sve zna, i ako pogrešiš u kucanju, on te lepo pita jel’ si to mislio, jesam to sam mislio, kako zna nanuuu muuu.

E koliko ja koristim dragi mi gugl, možete da vidite po tome što sam ja pre neki dan sanjala minđuše, neke lepe alke sa nekom suzom, i sve ih nešto oni spremaju za mene, pa ih prskaju nekim srebrnim sprejom, pa ih poliraju, mnogo neke bitne minđuše, mislim san baš ostavio utisak na mene. I pošto ja nemam u bližoj i daljoj okolini ljude koji znaju šta snovi znače, ne posedujem sanovnik, a isto tako niko u okolini mojoj, ja lepo pitam gugl, on kaže da ako sanjam da sam gledala minđuše, a jesam, da mi je na pomolu nova ljubavna veza. Nazdravlje. Eto da neko zna, ako isto sanja minđuše.

E sad, jedinu stvar koju nikad nisam izguglala, niti sam pitala nekog matematičara ili fizičara je šta je to i kako glasi Šredingerova jednačina.

Kakve veze Šredingerova jednačina ima veze sa romantikom? Sad ću vam kažem.

Pre jedno hiljadudvestadvajes godina, izašli tako moj drugar i ja na pivo – dva, u nekom parku, i tu bili neki ljudi, koji nam nisu baš drugari, al’ se znamo iz grada. I svako si imao neki svoj problem što ga mučio, ne baš problem, ali dilema, mukica, pitanje i tako nešto. I tu bio i neki tip, nemam pojma ko je, tad sam ga videla, i nikad više i on pričao sa svima nama. I op, neko ima problem, on mu da savet, op neko ima pitanje o nečemu, on zna odgovor, mene interesovalo nešto jebemligašta, on zna pa mi kaže, drugaru isto. Tu se i pojavi jedan tip sa ljubavnim problemom, a ovaj genije krene odma’ da mu daje neki superkul savet.

I tu moj drugar, tada student višelektrotehničkeškole, mu reče, čoveče pa ti znaš sve, je l’ znaš Šredingerovu jednačinu? (tad ga valjda mučila oko nekog ispita) i ovaj tip kao iz topa krene da mu priča Šredingerovu jednačinu.

Nama to bilo mnogo super i zabavno, i kao što kažem, nikad više nisam videla tog tipa, niti imam pojma ko je. Al’ meni to što bilo romantično, tako da se neko pojavi i zna bre mnogo stvari, i sad tako kad god vidim nekog muškarca koji me zainteresuje, ja ga pitam da li zna Šredingerovu jednačinu. I ne zna. Niko ne zna.

I neću da pitam gugl da mi objasni, imam taj neki trip, da će čovek mog života da zna Šredingerovu jednačinu, eto tako iz topa, odma’ da mi odgovori, pa ću ja da se iznenadim i tako sve nešto lepo, i to je za mene romantika.

 
18 коментара

Објављено од стране на 23 октобра, 2010 инч Dobro sam

 

Ознаке: , , ,

18 одговора на “Romantika

  1. magi

    23 октобра, 2010 at 1:03 pm

    znam ja, ‘oces da me zenis? :mrgreen:

     
  2. Sanja

    23 октобра, 2010 at 1:13 pm

    C, c, c, Sredinger ti fali!
    Dosta je da zna da je glavni grad Gruzije Tbilisi, to je vrlo korisno kod resavanja ukrstenica. Pitaj Dedu, iz odma’ sam bila osvojena! :mrgreen:

     
  3. Ivana

    23 октобра, 2010 at 2:24 pm

    Magi, ‘oću što da neću

    Sanja, svako si ima svoje, neću Gruziju, ‘oću Šredingera 🙂

     
  4. D.

    23 октобра, 2010 at 7:14 pm

    Hehehe, to me podseca profesora koji nam je rekao da obavezno pitamo svog izabranika da li zna neku pesmu da nam izrecituje, jer ako zna, sigurno je dobar covek.

     
  5. Ana

    23 октобра, 2010 at 7:16 pm

    Uljepšala si mi ionako sumoran dan…odlično pismo, svaka čast!!

     
  6. Zoran

    23 октобра, 2010 at 9:00 pm

    Ma Gugl je smrt za kafanu. Kad se malo popije, onda krenu opklade. Koliko ima odavde do ovde, koje prvi skočio preko 2m, koje jači Čarizard ili Brontosaurus ???
    Dok nije bio gugl, zavrzlama ostaje do jutarnjih časova .. i niko ne dobije opkladu. Sada svi povade telefone i odmah nađu rešenje.
    Shit 😦

     
  7. Charolija

    23 октобра, 2010 at 9:45 pm

    Da sam odmah, čas „otrčala do čika Gugla“, da ga pitam za tog Šredingera, ne moram ni da ti kažem. 😀 Ne da je pametan, nego mu svaka čast. 🙂

    Znači udaćeš se za nekog fizičara, „kvantnog mehaničara“. 😆 😀

     
  8. zelenavrata

    24 октобра, 2010 at 1:30 am

    mucim se jadna, pa rek`o sutra cu opet da procitam da vidim gde si ti videla tu romantiku, pa ondaK pomislim ako je ne vidim sada u pola 3 nocu, tek kad sunce sija necu je videti. Znas ja mnogo bolje vidim nocu.
    Ti si sama po sebi romanticna, znam ja! I tako…:D
    Aj pa da nadjemo mindjuse, jeb`o ovog Sredingera 😆

     
  9. prijatelj

    24 октобра, 2010 at 6:01 pm

    sedi, pet. 🙂

     
  10. Milko

    24 октобра, 2010 at 6:14 pm

    romantika..kad prolaze ljudi okolo, i autobusi i tramvaji i automobili..i kad se svijet mrda..onako kako to i inače čini..zapravo, sve je kao i inače..a nešto je ipak drugačije..to je zapravo samo jedan mali momenat, detalj, obris neke boje, koji ljudi inače i ne primjećuju, ali njih dvoje itekako primjećuje, i njima to ne samo da je dovoljno, nego su zajedno onako nekako glupkavo toliko srećni i zadovoljni tim „malim“ promjenama kojima su začinili svoj život..hmm..nemam pojma šta sam htio da kažem 🙂

    Elem, kenjam 🙂 Ništa, ganjaj tog lika koji se poslije te noći zagubio negdje. I to je romantika, tražiš ga, i tako to 🙂

     
  11. Ivana

    24 октобра, 2010 at 10:01 pm

    Milko, ti se sad zaljubio pa kenjaš mnogo jebalitetramavajiiautobusidatejebu 😛 😛

     
  12. Chiquita

    24 октобра, 2010 at 10:53 pm

    I ja isto tako čekam svog sa Šredingerovom jednačinom ali mi nešto ne dolazi… Ili ne umemo da se prepoznamo ili se putevi još nisu ukrstili.. ali mu se nadam i isčekujem ga!

     
  13. rainbowica

    25 октобра, 2010 at 7:47 am

    joj sto je meni skroz romantican ovaj post 🙂

     
  14. Dzoni

    25 октобра, 2010 at 11:41 pm

    Ne bih da ti uprskam filozofiju, ali me zanima kako ćeš znati da govori istinu dok ti bude objašnjavao Šredingerovu jednačinu? Trebaće ti profesor kvantne mehanike da saznaš da li je prošao test ili ne.
    Ili da smanjiš kriterijum… Na recimo eksperiment sa Šredingerovom mačkom? Tu bi već i neki pasionirani čitalac Dilana Doga imao šta da kaže.

     
  15. Ivana

    27 октобра, 2010 at 7:30 am

    Džoni, pa ću pitam gugl da proverim 😛 😉

     
  16. bolle

    27 октобра, 2010 at 10:57 am

    ahahah.. bravo bravo… dobar post…

     

Постави коментар