RSS

Ipak volim

01 нов

Naterao me jedan tu da mislim. Razgovarasmo i on meni kaže da ja ništa ne volim, da samo gunđam i pizdim, šištim, pljujem i psujem.

Ja se zamislim, pa i jeste u pravu. Pa se zamislim šta volim.

I znam da sam već negde pisala o tome, ali moram da se podsetim šta volim.

Volim mamu, tatu, Anu i većinu familije.

Volim Jeku i Ogija

Volim da čitam i ponosim se time.

Volim naučnu fantastiku.

Volim svoje zanimanje. Volim da učim i nasmejem decu.

Čokoladno mleko.

Pitu sa plavim patlidžanom

Filmove.

Volim da igram.

Volim da pevam, al’ ne znam sirota. Al’ ipak pevam. Oni koji mene vole mi opraštaju.

Volim da se mlatim po internetu.

Da lanzam.

Da pušim i popijem koju.

Sarkazam.

Volim jednog Malog iako ga nema i nema šanse nikad da me spreči u tome.

Sunce, leto i vrućinu.

Tom Waitsa

Volim svoju ludu glavu

Moje dupe 😛

Sms poruke

.
.
.
.
.

Ipak ja svašta nešto volim

 
11 коментара

Објављено од стране на 1 новембра, 2010 инч Dobro sam

 

Ознаке: , ,

11 одговора на “Ipak volim

  1. Bojan

    1 новембра, 2010 at 4:54 pm

    Podsetila si me na ovaj klip

    🙂

     
  2. Deda

    1 новембра, 2010 at 5:11 pm

    ….sve sto vole mladi,lol 😛

     
  3. kofernjaca

    1 новембра, 2010 at 11:31 pm

    da si napisala sta mrzis vise bih saznao o tebi, vako i ovo je pocetak 😀

     
  4. D.

    2 новембра, 2010 at 12:26 am

    Valja da se podsetimo ponekad i sta volimo 🙂

     
  5. zelenavrata

    2 новембра, 2010 at 12:47 pm

    Volis i mene to nisi napsila 😀

     
  6. Sanja

    2 новембра, 2010 at 9:36 pm

    Ma volis ti jos svasta, slatko detence, samo se pravis da si mrgud! 😛

     
  7. electrasdreams

    2 новембра, 2010 at 11:18 pm

    Svoje dupe uvek da volis, tako ces sacuvati glavu.

     
  8. bolle

    3 новембра, 2010 at 11:58 am

    Volim sto volis da citas i volim sto volis naucnu fantastiku… A nasli smo se i kod dupeta, doduse ja volim svoje malo vise 🙂

     
  9. some old piano

    19 новембра, 2010 at 11:05 am

    Jbt,Tom Waits….Kad se ne preturih.Em žensko po opredeljenju,em Tom…
    I sad ću svima koje znam a koji ne vole već spomenutog da dam da ovo vide.
    -prošlo okupljanje kod mene:

    Koji ti je qrac…samo ti slušaš to i njegova mama 🙂

     
  10. Ivana

    19 новембра, 2010 at 11:50 am

    Ja u stvari jesam njegova mama. Nemaš pojma..ccccc 😀

     
  11. some old piano

    19 новембра, 2010 at 11:56 am

    EEE….Drago mi je mama 🙂
    A jel može neka protekcija za neki malo koncert ovde kod nas,u ovoj nedođiji…I Christmas card from a hooker da bude uvodna pesma??
    Ili blue valentine,svejedno je 🙂

     

Постави коментар